Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kateellinen kauniille ja menestyneille naisille

Vierailija
08.05.2019 |

Itse olen liian katkeroitunut, vaikka olen vielä nuori ja nätti. Miten tästä muka pääsee yli?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Itse olin kaunis ja menestynyt mutta sain burn outin ja olen nyt eläkkeellä. Kauneuskin katosi. Ei voi tietää mitä pinnan alla tapahtuu.

Vierailija
22/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menestyneet ihmiset tekevät paljon työtä menestyksensä eteen.

Olen minäkin tehnyt ja se kääntyi vain minua vastaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkotat tässä menestyneellä??

Itse oon kaunis nainen mutta en edes haaveile joidenki mittapuiden mukaan olevasta menestyksestä. :D En haaveile lentäjästä, en jatkuvista ihmissuhdeseikkailuista/sekoiluista, en asemasta missä mä määrään muita ja oon joku auktoriteetti (kamala ajatuskin :D), en haaveile olevani rikas enkä todellakaan kuuluisa. :DDDD

Esim. joskus ku treenasin kauheesti (itteni vuoks en muiden) niin mulle sanotii et aiotko ottaa jonku hiton lentäjän mieheks?????? - Se ajatus kiehto mua yhtä paljon ku kaupan maksalaatikko. :DDDDDDDDD

Tarkoitin kyllä ihan tutkijaa, asianajajaa, poliitikkoa, toimittajaa tai kirjailijaa. ap

Mitä olet tehnyt saavuttaaksesi noita asioita?

Olen itse saanut noista kaksi ja lisäksk oöen kaunis. 30 vuotta olen niiden asioiden eteen tehnyt työtä kovasti, eivät ne ole syliin tuosta vain tipahtaneet. Lisäksi pidän painon kurissa ja käyn salilla 5 krt vikkossa ja treenaan personal trainerin avulla.

Tee sama, niin katsotaan 30 v päästä, mikä on tilanteesi.

N49

Ja sit sä heräsit.

Vierailija
24/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sinun mittapuullasi olen sitten varmaankin kaunis ja menestynyt. Ulkoisilla mittapuilla siis mitattuna.

Saan viikoittain huomioita ulkonäöstäni ja palkkakuittini näyttää ihan mukavaa summaa. Mutta jos minulta itseltäni kysytään niin tunnen olevani mitätön valkonaama, joka päivittäin pelkää kaiken ammattitaidon ja maallisen mammonan katoavan millä hetkellä hyvänsä.

Olen aloittanut ihan nollasta, kerännyt palautuspulloja kun tilillä ei ole ollut rahaa ruokaan. Vanhemmiten olen saanut vähän itsetuntoa ulkönäköni ja olemukseni suhteen, enää en pelästy peilikuvaani. Joten sanoisin että kilpailu ja vertailu muihin on aivan yhtä tyhjän kanssa. Joku minua vähän ”menestyneempi” voi helposti olla tyytyväisempi itseensä ja yleisillä standardeilla ei niin hyvännäköinen voi tuntea itsensä kauniimmaksi kuin minä. Se että rakastaa itseään juuri sellena kuin on loppupeleissä niin paljon tärkeämpää kuin se miltä muille näyttää.

Vierailija
25/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Sinun mittapuullasi olen sitten varmaankin kaunis ja menestynyt. Ulkoisilla mittapuilla siis mitattuna.

Saan viikoittain huomioita ulkonäöstäni ja palkkakuittini näyttää ihan mukavaa summaa. Mutta jos minulta itseltäni kysytään niin tunnen olevani mitätön valkonaama, joka päivittäin pelkää kaiken ammattitaidon ja maallisen mammonan katoavan millä hetkellä hyvänsä.

Olen aloittanut ihan nollasta, kerännyt palautuspulloja kun tilillä ei ole ollut rahaa ruokaan. Vanhemmiten olen saanut vähän itsetuntoa ulkönäköni ja olemukseni suhteen, enää en pelästy peilikuvaani. Joten sanoisin että kilpailu ja vertailu muihin on aivan yhtä tyhjän kanssa. Joku minua vähän ”menestyneempi” voi helposti olla tyytyväisempi itseensä ja yleisillä standardeilla ei niin hyvännäköinen voi tuntea itsensä kauniimmaksi kuin minä. Se että rakastaa itseään juuri sellena kuin on loppupeleissä niin paljon tärkeämpää kuin se miltä muille näyttää.

Ei se riitä jos itsestä tuntuu hyvältä. Myös muiden ja yhteiskunnan mielipiteellä on merkitystä. ap

Vierailija
26/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat perussuomalaisten kannattajalta.

Vierailija
27/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat perussuomalaisten kannattajalta.

Minkä perusteella?

Vierailija
28/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkotat tässä menestyneellä??

Itse oon kaunis nainen mutta en edes haaveile joidenki mittapuiden mukaan olevasta menestyksestä. :D En haaveile lentäjästä, en jatkuvista ihmissuhdeseikkailuista/sekoiluista, en asemasta missä mä määrään muita ja oon joku auktoriteetti (kamala ajatuskin :D), en haaveile olevani rikas enkä todellakaan kuuluisa. :DDDD

Esim. joskus ku treenasin kauheesti (itteni vuoks en muiden) niin mulle sanotii et aiotko ottaa jonku hiton lentäjän mieheks?????? - Se ajatus kiehto mua yhtä paljon ku kaupan maksalaatikko. :DDDDDDDDD

Huutikset tälle vahingossa hauskalle 104 äo muijalle. :D

Vierailija
29/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se riitä jos itsestä tuntuu hyvältä. Myös muiden ja yhteiskunnan mielipiteellä on merkitystä. ap

Mutta jos edes itsestä ei tunnu hyvältä? Mitä väliä on silloin muiden tai yhteiskunnan mielipiteellä?

T:tuo ketä lainasit

Vierailija
30/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN KAUNIS

Vierailija
31/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos edes itsestä ei tunnu hyvältä? Mitä väliä on silloin muiden tai yhteiskunnan mielipiteellä?

Sepä se. Sinä olet edes jotain muiden silmissä. Minä olen täysi nolla. ap

Vierailija
32/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole vahvuuksia tai ainakaan mitään verrattuna näihin parempiin naisiin. ap

Ei tietenkään, mitta sulla pn vahvuuksiamuhin ominaisuuksiisi nähden. Ja asioita, jotka tuo sulle iloa. Keskity niihin.

Mutta älä liikaa. Hyvä suhd ois keskittyä 50-80% siihen, mikä on itsessä hyvää ja iloa tuovaa, ja 20-50% siihen, mitä pitäisi korjata ja parantaa, jotta siitäkin tulisi hyvää ja iloa tuovaa. Prosenttiväli tulee siitä!että ihmisellä on eri hetkinä erilaisia voimavaroja. Silloin kun on muuten vaikeaa, kannattaa yrittää keskittyä enemmän iloa antaviin asioihin, silloin taas kun tuntuu menevän hyvin, on voi is kehittää haastaviakin puolia itsessään.

Sinäkin siis myönnät, että he ovat minua parempia ja joka tapauksessa voittaneet. ap

Tottakai ne on sua menestyneempiä, js kerran valikoit vertailukohdaksi itseäsi menestneempiä ihmisiä. Mutta voittaneet? Minkä kisan? Ei elämä ole mikään kisa. He ovat kehittyneet ja menestyneet pmalla polullaan ja sinä alat myöd kehittyä heti kun alat sitä polkua kulkemaan. Te ette kilpaile keskenänne, koska ette ole samassa kisassa, ette lähde yhtä aikaa, ettekä pääse maaliin yhtä aikaa.

Ei minulla ole mitään polkua ja teen kaiken aina väärin tai pieleen. ap

Älä ajattele globaalisti, vaan paikallisesti. Tällä kertaa tämä meni pieleen, mutta voin yrittää uudestaan.

Vierailija
33/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi arvostaa ja oppia nauttia elämässä pienistäkin asioista?

Vierailija
34/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Sinä olet edes jotain muiden silmissä. Minä olen täysi nolla. ap

Olet täysi nolla omasta mielestäsi. Kuinka paljon se, että naapurin Pertti pitää sinua tai minua jonain lämmittää loppupeleissä? Ei hevon kakkaakaan.

Vierailija
35/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama katkeruus ap, ei tullut kaunista ja menestynyttä minusta vaan katkera ja sairas.

Vierailija
36/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole vahvuuksia tai ainakaan mitään verrattuna näihin parempiin naisiin. ap

Ei tietenkään, mitta sulla pn vahvuuksiamuhin ominaisuuksiisi nähden. Ja asioita, jotka tuo sulle iloa. Keskity niihin.

Mutta älä liikaa. Hyvä suhd ois keskittyä 50-80% siihen, mikä on itsessä hyvää ja iloa tuovaa, ja 20-50% siihen, mitä pitäisi korjata ja parantaa, jotta siitäkin tulisi hyvää ja iloa tuovaa. Prosenttiväli tulee siitä!että ihmisellä on eri hetkinä erilaisia voimavaroja. Silloin kun on muuten vaikeaa, kannattaa yrittää keskittyä enemmän iloa antaviin asioihin, silloin taas kun tuntuu menevän hyvin, on voi is kehittää haastaviakin puolia itsessään.

Sinäkin siis myönnät, että he ovat minua parempia ja joka tapauksessa voittaneet. ap

Tottakai ne on sua menestyneempiä, js kerran valikoit vertailukohdaksi itseäsi menestneempiä ihmisiä. Mutta voittaneet? Minkä kisan? Ei elämä ole mikään kisa. He ovat kehittyneet ja menestyneet pmalla polullaan ja sinä alat myöd kehittyä heti kun alat sitä polkua kulkemaan. Te ette kilpaile keskenänne, koska ette ole samassa kisassa, ette lähde yhtä aikaa, ettekä pääse maaliin yhtä aikaa.

Viisaita sanoja. Useiden tutkimusten mukaan kaikista onnettomimpia ovat ne, jotka vertailevat itseään paljon muihin. Kateus on myrkkyä silloin kun se estää näkemästä kaiken sen hyvän ja hienon, mitä itsellä on ja olemasta siitä kiitollinen. Usein sen tajuaa vasta myöhemmin, mitä kaikkea itsellä olikin.

Elämässä ei myöskään ole mitään takuita eikä mikään ole ikuista. Kukaan ei ole immuuni menetyksille ja vastoinkäymisille. Itse olen joskus saanut asioita, joita olen kadehtinut- siis todella kadehtinut- mutta ne eivätkään tehneet onnellisiksi tai/ja olivat todellisuudessa täysin eri juttu kuin kuvitelmissani. Pyrin nykyään opettelemaan olemaan kiitollinen myös niistä asioista, vaikeuksista ja vastoinkäymisistä, joita itselläni ei ole. Ja olemaan kiitollinen.

Vierailija
37/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hieno työ auttaa jos on ihan kauhean näköinen?

Vierailija
38/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.Girl-poweria kehiin.Hyvähyvä

T.Ruma, laski ja ei-menestynyt nainen

Vierailija
39/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspeen ongelma on siinä, että hän haluaisi _olla_ kaunis ja menestynyt, muttei _tulla_ sellaiseksi, toisin sanoen hän ei halus nähdä vaivaa, yrittää ja epäonnistua ja sitten nähdä vaivaa uudelleen kunnes homma onnistuu.

Ja kyllä. Niin kauan kuin näin on, hän on hävinnyt sen kisan, jota ei muuten edes olisi.

Vierailija
40/46 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ei ketään kaunista eikä menestys tule itsestään. Ala hymyillä ja tee elämästäsi jotain, ongelma ratkaistu.