Milloin viimeeksi kävit Lidlissä ja mitä ostit? Onko sinulla jokin tietty tuote jonka haet sieltä?
Itse kävin tänään, ostin kauramaitoa koska se on siellä edullista sekä miehelle yövuoroon energiajuomaa ja gluteenittomia karjalanpiirakoita, lisäksi itselleni heräteostoksena 2 maksimekkoa.
Kommentit (108)
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Onko Lidillä ihan totta verkkokauppa ? En saanut yhtä kattilaa. Voisiko siellä olla ? Mixei mainosta ?
Ei siellä hirveästi noita tuotteita ole, mutta jotain tavaraa noiden lisäravinteiden ja superfoodien tms. lisäksi.
Kokeilevat kai?
Tänään menin heti kun avasi ovensa. Tarkoituksena ostaa kuviollinen maksimekko. Kävi ilmi ettei niitä ollut kaupassa saatavissa ollenkaan. En sitten ostanut mitään. Harmitti kun kaupungin toiselta puolelta, asiakseni heti aamusta lähdin sen mekon perään.
Ne sellaiset vihreässä pussissa olevat piparminttupallot on ihan mielettömän herkullisia 😋 Niitä tulee aina otettua
Ostan Lidlistä kaikki perustuotteet.
Syy: Tiedän mitä haluan ja osaan tehdä hyvää ruokaa, siksi en tarvitse hyllyjä joissa on 30 erilaista tuotetta samaa tavaraa kalliilla hinnalla, vaan Lidlin josta löydän parin tuoteen valikoiman, ja lähes aina löytyy sopiva. En voi sietää turhia jättiläisvalikoimia.
Perusraaka-aineet on Lidlissä todella hyviä ja niistähän se ruoka sitten itse valmistetaan, maustetaan etc.
Lisäksi, siellä on LEMPIsämpyläni, LEMPIjuomani, LEMPIjogurttini, LEMPImehuni, LEMPIjuustoni jne.
Kissan herkkutikkuja, vadelmarahkaa kilon pöntössä ja vegelasagnea & vege spaghetti bolognesea.
Onko kukaan kokeillut sitä Cienin kasvoseerumia ? Kannattaako ostaa ?
Haen esim. pussimuusia. Itse en siitä niin välittäisi, mutta puoliso pitää.
En käy enää Lidlissä. En halua kannattaa yhtiötä, jossa räikeästi luodaan kuva ettei heille ole tervetulleita kaikenikäiset töihin. Pitää olla nuori. Taitaa olla toimitusjohtaja, joka on ainoa fabuikäinen?
Vierailija kirjoitti:
En käy enää Lidlissä. En halua kannattaa yhtiötä, jossa räikeästi luodaan kuva ettei heille ole tervetulleita kaikenikäiset töihin. Pitää olla nuori. Taitaa olla toimitusjohtaja, joka on ainoa fabuikäinen?
Mielenkiintoinen näkökulma. Boikotoikohan jotkut samasta syystä pikaruokapaikkoja? Vai miksi niissäkin on yleensä nuoria töissä, onko liian kiivastahtista vanhemmille?
Kaurasydämiä paistopisteeltä, hummusta, kaurakermaa ja kikherneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on selvää, ettei halvalla saa ensiluokkaista ruokaa.
Lidl on varmaan hyvä kauppa, mutta herkkävatsaiset lapset valitettavasti reagoivat tuon
myymälän ruokiin. Ja mitäpä sitä monessa kaupassa ajelemaan, kun yhdestä omasta
suosikkiliikkestään löytää kaiken ja tietää varmasti mitä tuote sisältää, kun se on esim.
kotimaista kalaa, lihaa, kananmunia jne.
Arvelen että hygienian taso on meidän perheessä kohdillaan, ainakin siitä hyvä kokemusta.
Olen ammatiltani kokki.
Sano nyt vielä, että nimesi on Hans 😁
Bellarom kahvipapuja, muutakin, mutta en jaksa luetella.
Käyn itse useamman kerran viikossa. Ostan perustarpeet. Vihannekset ja hedelmät ovat usein parempia ja halvempia kuin Alepassa, etenkin kesäkurpitsa, myskikurpitsa, munakoiso, banaanit, viinirypäleet, jne...
Lisäksi ostan tuoretta kalaa, pakastekalaa ja -vihanneksia. Pussiteetä. WC-paperia.
Baresan hummus on myös mun suosikki.
Olen ostanut myös leggingsit ja ihan kestävät ovat olleet, hinnasta huolimatta (3,99 e).
Kalatuotteet ovat olleet mielestäni laadukkaita. Varsinkin ne savulohiviipaleet jotka maksavat n. 6 e/paketti ovat hyviä. Turskakin ihan okei.
Kalliiksi alkaa Lidl käymään, hintoja on nostettu runsaasti. Mutta ihan perus elintarvikkeita haen. Leivonnaiset ei mun mielestä maistu miltään ja mitään einesruokia en todellakaan sieltä osta, suuren suolapitoisuuden takia (hyi).
Teen ruokaosokset Lidlistä, koska pienempi ruokalasku.
Viime viikolla. Ostin luomuketsuppia, gluteenitonta tuorepastaa, gluteenittomia riisipiirakoita - näitä ostan vakituisesti - ja heräteostoksena yhden kesäpaidan.
Hitto vieköön, täkäläisestä Lidlistä lopettivat Saskian myynnin!! En siis asu Suomessa. Ja yleensä suosin Aldia, mutta Saskia oli ihan parasta, eikä sitä saa enää mistään!
Tämä ketju on Lidlin mainos. Niiden työntekijät trollaa täällä. Ettekö työ tajua? Tai siis ei trollaa. Piilomarkkinoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on selvää, ettei halvalla saa ensiluokkaista ruokaa.
Lidl on varmaan hyvä kauppa, mutta herkkävatsaiset lapset valitettavasti reagoivat tuon
myymälän ruokiin. Ja mitäpä sitä monessa kaupassa ajelemaan, kun yhdestä omasta
suosikkiliikkestään löytää kaiken ja tietää varmasti mitä tuote sisältää, kun se on esim.
kotimaista kalaa, lihaa, kananmunia jne.
Arvelen että hygienian taso on meidän perheessä kohdillaan, ainakin siitä hyvä kokemusta.
Olen ammatiltani kokki.Sano nyt vielä, että nimesi on Hans 😁
Miksi sen mainoskasvo olisi noin kettuuntunut?
Luomukaurasydämet <3 Meidän perheen lempileipä. Niitä haen vartavasten ja kun on 4 kpl / 1 € niin ostan pakastimeen. Paistopisteessä paljon muutakin hyvää, mm. sämpylöitä, kinkkujuusto-croissantit, calzone -pizzat...Makeasta en pidä, niin niistä en tiedä ja noita rasvaisempia juttuja ostan lähinnä herkuksi. Mutta keivät on kaikki hyviä.
Muuten ostan ihan vaan ruokaa ja perushygieniatarvikkeita. Vichyä ja limsoja. Välillä "Kotimaista -olutta" (=olvia).
Kaikkea ei Lidlistä löydy, en pidä Lidl:n yleispuhdistuaineesta, astianpesuaineesta jne. Sen sijaan nestesaippua on huippua, samoin shampoot ja suihkugeelit. Cien kasvojen puhdistusgeeli on ihan paras.
Ostin tänään välipalaksi kaksi kinkkutäytteisiä croisantteja paistopisteestä ja päivän pääruuaksi Grillimaisterin chilimaustettua minimakkaraa ja vihannespussin pakkasesta.