Milloin viimeeksi kävit Lidlissä ja mitä ostit? Onko sinulla jokin tietty tuote jonka haet sieltä?
Itse kävin tänään, ostin kauramaitoa koska se on siellä edullista sekä miehelle yövuoroon energiajuomaa ja gluteenittomia karjalanpiirakoita, lisäksi itselleni heräteostoksena 2 maksimekkoa.
Kommentit (108)
Emme käy Lidlissä ollenkaan. Usein Lidlin ruuista tulee vatsatauti, enkä uskalla tehdä tuontitavarasta esim. kala / liharuokaa. Citymarketista ja Prismassa on tuoreet liha-ja kalatiskin, eli turvallista kotimaista ruokaa.
Ldilin jalkavoiteet ja leggingsit on hyviä silloin kun niitä on tarjolla, myös jotkut alushousut. Ostin myös lämpösuojasuihkeen hiuksille mutten ole vielä testannut.
Sieltä sai joskus sitruunamehua mikä on aika harvinaista mutta hyvää! Nyt ei ollut.
Kävin eilen. Ostin töihin lounaaksi vegelasagnen, spagettia, tarjouksesta kolme jogurttia eurolla, puoli kiloa nektariineja, litran maitoa (halvempi kotimainen maito kuin Citymarketissa tai Prismassa), pussin rinkeleitä ja kaksi pakettia falafeleja (-30%, pistin pakkaseen). Niin, ja säkin Serlan vessapaperia.
Hyödynnän tarjouksia - täällä kauempana on usein myös hyviä kauppakohtaisia alennuksia päiväystuotteista tai poistuvista tuotteista. Vakituisiin ostoksiini kuuluvat maito, spagetti (myös täysjyvä-) ja vegeateriat (niinä päivinä, kun en ota lounaaksi töihin itse tekemääni ruokaa).
Vierailija kirjoitti:
Emme käy Lidlissä ollenkaan. Usein Lidlin ruuista tulee vatsatauti, enkä uskalla tehdä tuontitavarasta esim. kala / liharuokaa. Citymarketista ja Prismassa on tuoreet liha-ja kalatiskin, eli turvallista kotimaista ruokaa.
Mulle ei ole koskaan tullut Lidlin ruoista vatsatautia. Onko teillä hygienian kanssa vähän niin ja näin?
Kyllähän on selvää, ettei halvalla saa ensiluokkaista ruokaa.
Lidl on varmaan hyvä kauppa, mutta herkkävatsaiset lapset valitettavasti reagoivat tuon
myymälän ruokiin. Ja mitäpä sitä monessa kaupassa ajelemaan, kun yhdestä omasta
suosikkiliikkestään löytää kaiken ja tietää varmasti mitä tuote sisältää, kun se on esim.
kotimaista kalaa, lihaa, kananmunia jne.
Arvelen että hygienian taso on meidän perheessä kohdillaan, ainakin siitä hyvä kokemusta.
Olen ammatiltani kokki.
Mies kävi tänään, en tiedä, mitä kaikkea osti, mutta kalaa söimme tänään, ja paistopisteen leipää ostetaan lähes päivittäin. Eilen ostettiin mustikkapiirakkaa ja jäätelöä, se on harvinaista meille. Yleensä ei syödä mitään jälkiruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on selvää, ettei halvalla saa ensiluokkaista ruokaa.
Lidl on varmaan hyvä kauppa, mutta herkkävatsaiset lapset valitettavasti reagoivat tuon
myymälän ruokiin. Ja mitäpä sitä monessa kaupassa ajelemaan, kun yhdestä omasta
suosikkiliikkestään löytää kaiken ja tietää varmasti mitä tuote sisältää, kun se on esim.
kotimaista kalaa, lihaa, kananmunia jne.
Arvelen että hygienian taso on meidän perheessä kohdillaan, ainakin siitä hyvä kokemusta.
Olen ammatiltani kokki.
Terveisin K-kaupan markkinointiosasto.
Ostan lidlistä wc paperia, pumpulipuikkoja,pumpulilappuja,maitoo ,piimää ,kermaviiliä ja taffelin dippejä,leipää,kuivaelintarvikkeita,pikkupitzzoja,limua,vissyy,paistopistetuotteita,ja jos on vaatetarjouksia niin niitä.Kaikki lihat,kalat ja kanat jää ostamatta koska en vain luota niiden laatuun.Yks jos toinenkin on sairastunut lidlin lihoista. Pääsäntöinen kauppa jossa asioimme on prisma.
Artisokan sydämiä säilykkeenä. Ja urheilu- tai ulkoiluvaatteita. Ai että.
Olisinko muutama viikko sitten käynyt. Liian harvoin.
Vauvojen puhdistusliinat. Lapset on jo isoja, mutta näitä liinoja käytämme vähän kaikkeen putsaukseen. Käteviä ja edullisia.
Viime viikolla. Kävin heti torstaiaamuna hakemassa anopinkielen ja chilin taimen. Kai siinä jotain ruokaa tuli ostettua samalla. Satunnaisesti luen sitä tarjouslehteä, ja nyt sitten löytyi halpoja kasveja mitkä halusin. Perjantaina olisin ostanut vielä toisen cayennen, mutta loppu olivat jo siinä vaiheessa ja poistuin tyhjin käsin myymälästä.
Tosi laadukkaita pikeepaitoja miehille 8,99 e. Ostin pari erilaista.
Olisiko ollut 3 päivää sitten. Mies tykkää käydä siellä, ja itse ostan sieltä aina paistopisteen tomaatti-mozzarellaleipää sekä ehdottomasti mandariinit (vai ovatko klementiinejä, en tiedä). Ovat niin paljon parempia kuin cittarin/prisman irtomyynnistä vastaavat. Mulla loppui Prisman mandariinien ostelu, kun kerran unohdin 3 kuukaudeksi 3 mandariinia kaappiin ja ne olivat ihan terveitä, pirtsakoita ja nättejä yhä, en lähtenyt kuorimaan sisälle katsoakseni. Ne olisi voinut kiikuttaa heviosastolle laariin eikä niitä olisi erottanut "uusista". Ei ihme että mandariinit välillä ovat vähän kuivakan makuisia, kun ovat oikeasti varmaan sisältä vanhoja jo kaupassa.
Lisäksi Lidlin omat pikarijäätelöt ovat hyviä, parempia kuin B&J. B&J tekee rakastamaani makua vain kevyttuotteena, ja itse en kevyttuotteita osta, mulla on periaate että mieluummin kohtuudella nauttien täyttä kamaa kuin paljon jotakin kumiversiota.
Joskus 10 vuotta sitten ensimmäisen kerran ja noin 4 vuotta sitten toisen kerran. Kummallakaan kerralla en löytänyt mitään ostettavaa, vaikka kiersin koko kaupan läpi ainakin kahteen kertaan. Vietin siis aikaa ihan kunnolla siellä tarkoituksena kartoittaa mitä täältä kannattaa ostaa. Mutta mitään en löytänyt. En siis ostanut mitään.
Kilon lasagnerasia- on tosi hyvää! Siitä tulee neljä annosta joten miehen kanssa syömme kahtena päivänä.
Kreikkaviikolla ostamme moussakkaa. Pienet annokset kahdelle tulee rasiasta ja on hyvää!
Ennen pääsiäistä kävin Lidlissä ja ostin mm. kermajuustoa. Kun avasin muovikuoren, juustossa oli viidessä kohtaa kolikon kokoinen läntti hometta. Voi tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Ennen pääsiäistä kävin Lidlissä ja ostin mm. kermajuustoa. Kun avasin muovikuoren, juustossa oli viidessä kohtaa kolikon kokoinen läntti hometta. Voi tsiisus.
Mun on todella vaikea uskoa näitä juttuja huonosta laadusta, koska käyn Lidlissä monta kertaa viikossa, olen käynyt jo monen vuoden ajan, enkä ole vielä ikinä törmännyt laatuongelmiin tai vanhentuneeseen tuotteeseen. Päinvastoin siellä nostetaan vanhentuvat tuotteet jo reilusti ennen viimeistä päivää sinne -30% laariin.
Mulla ei valittamista.
Kävin tänään. Ostin paistopisteestä myslileivän, kauraruokakerman, banaania, omenoita, papuja, pienen tummasuklaalevyn ja luomu kahvin.