Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghanin ja Harryn poika on Archie Harrison

Vierailija
08.05.2019 |

Mitä mieltä nimestä?

Kommentit (672)

Vierailija
301/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri youtubesta videon, jossa vauva esiteltiin. Suloinen vauva ja kaunis perhe. <3 tämä kuulostaa ilkeilyltä, muttei ole. Tietääkö joku onko kaikki mennyt ihan putkeen vai miksi meghanin vatsa on vieläkin noin iso? Vai johtuuko se vain vaatteiden leikkauksesta? Itselläni ainakin vatsa on aikalailla tyhjentynyt kun kohtu on tyhjentynyt ja paljon pienempi pömppö ollut siihen asti, että kunnolla supistunut. Vatsa näyttää isolta, mutta voihan se johtua vaatteista.

No ,onhan Katenkin vatsa tuossa kuvassa vielä aika pömppö.

https://img.ilcdn.fi/zLMi1PWJGz7klvXwNcQg_XnTJKY=/full-fit-in/612x/img-…

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/c1046106-a444-4ef1-9ca1-9b9b1…

Vierailija
302/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen sarjan nimi ollut jossain vaiheessa Archien kapakka?

Kyllä, netistä löytyy paljon tietoa Archie Bunkerista. Maailma muuttuu ja ehkä tästä pikku Archiestakin tulee joskus kapakan pitäjä. Nimi on yleensä enne.

Eli minustakin tulee joku päivä kuningatar! Ihanaa! t. Elisabet

Näin voi käydä.  Tosiasiat puoltavat letko koskaan kuullut Suomen presidentistä nimeltä Arska? Niinpä, mutta aika moni kapaknapitäjää varmasti on Arska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Master Archie, Dumbartonin jaarli:) 

Kuningatar ei antanut edes lordi-titteliä.

Vierailija
304/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry´s son, nerokasta.

Kyllä, hieno, historiaa kunnioittava nimivalinta! Noinhan ne tavan ihmisten sukunimet on muodostettu. 

Kun ajattelee, että tämän herttuattaren esivanhemmat vielä noin 150 v sitten olivat orjia ja elukoina pidettyjä ihonvärinsä vuoksi, niin on ihmeellistä huomata miten pitkälle tässä ajassa on päästy.

Vierailija
305/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Master of puppets 

Vierailija
306/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Master of puppets 

Archie Harry`s son master of puppets :D Arska Harrinpoika

Vierailija
307/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta tulisi automaattisesti prinssi kun Charlesista tulee kuningas, mutta Meghan ja Harry ovat jo ilmoittaneet, etteivät halua titteliä pojalleen.

Vierailija
308/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän takapuolta kaivaa, mikä nimi lapselle tuli tai ei tullut?

Laittaakaas nyt kaikki omien lapsienne nimet kehiin, niin lähdetään joukolla arvostelemaan.

Vierailija
309/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaamea nimi!! 😂😂😂

Vierailija
310/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on turvonnut. Ja varmasti myös lääkkeissä silmistä päätellen. Joutui ottamaan tukea. Pötkötellen pisti toivottavasti heti kun pakollinen julkisuus oli hoidettu. (lastahan ei pitänyt esitellä...)Joutui kuitenkin sitten taipumaan kuninkaallisten protokollaan lapsen syntymän jälkeen. Toivottavasti saa levätä rauhassa.

Vierailija
311/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos tämä tosiaan on Georgen lempinimi.

Vierailija
312/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, netistä löytyy paljon tietoa Archie Bunkerista. Maailma muuttuu ja ehkä tästä pikku Archiestakin tulee joskus kapakan pitäjä. Nimi on yleensä enne.

Näin voi käydä.  Tosiasiat puoltavat letko koskaan kuullut Suomen presidentistä nimeltä Arska? Niinpä, mutta aika moni kapaknapitäjää varmasti on Arska.

Puoluejohtajilla ainakin on/on ollut nimiä, jotka ovat alun perin olleet lempinimiä. Kuten vaikka Antti, Jussi, Ville, Pekka, Mari ja Anneli.

Vierailija
313/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Georgekin oli aikoinaan tämän palstan mukaan aivan kauhea nimi prinssille, perinnetietoisille mammoille tuli mieleen George Bush. Joten eivät yllätä nämä Archie Bunker -jututkaan.

Tosin mietin, minkä ikäisiä mammat ovat - itse olen 42, eikä minun aikanani ko. sarjaa enää näytetty edes Suomessa.

Myös Estelle-nimeä on haukuttu.

Vierailija
314/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala nimi. Sääliksi käy lapsiraukka koska häntä tullaan taatusti kiusaamaan nimensä vuoksi :-(

Meinaatko että kaikki eläkeläiset kutsuvat häntä Bunkeriksi?

Vierailija
315/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Georgekin oli aikoinaan tämän palstan mukaan aivan kauhea nimi prinssille, perinnetietoisille mammoille tuli mieleen George Bush. Joten eivät yllätä nämä Archie Bunker -jututkaan.

Tosin mietin, minkä ikäisiä mammat ovat - itse olen 42, eikä minun aikanani ko. sarjaa enää näytetty edes Suomessa.

Myös Estelle-nimeä on haukuttu.

Perunalastu mikä perunalastu.

Vierailija
316/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrella of Sweden ja Master Archie of star wars.. Meghan on näyttelijä joten valinta on näyttelijän pojallw sopiva.

Vierailija
317/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoluejohtajilla ainakin on/on ollut nimiä, jotka ovat alun perin olleet lempinimiä. Kuten vaikka Antti, Jussi, Ville, Pekka, Mari ja Anneli.

Oi, olivatko he prinssejä Briteissä?

Vierailija
318/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin mietin. Itse olen liki 50v ja sarjaa aikoinaan lapsena seurasin. Silti ei kyllä tullut mieleen nimestä tämä sarja ennen kuin täältä sen bongasin.

Onkohan palstalaiset osallistuneet vedonlyöntiin nimestä, kun noin monia tuntuu nimi vaivaavan😂? Huti meni..

Vierailija
319/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estrella of Sweden ja Master Archie of star wars.. Meghan on näyttelijä joten valinta on näyttelijän pojallw sopiva.

Kun neuvoja ei kuunnella, niin sitten siinä käy näin...

Vierailija
320/672 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos tämä tosiaan on Georgen lempinimi.

Ei niinkään outoa. Totta kai Meghan halusi pojalleen tulevan kuninkaan lempinimen. 

Mikään muu ei tuota nimeä selitäkään.

Ketju on lukittu.