Suomeen saadaan sosialismia, hyvä juttu!
Vihdoinkin saadaan hallitus, joka puuttuu seuraaviin:
- vähävaraisten ihmisten ongelmat
- syrjintä ja aiheettomat etuoikeudet, ylivalta
- isojen korporaatioiden harjoittama ihmisten kyykytys, kapitalismi
- ilmastonmuutos, globaalit kriisitilat
- aktiivimalli
- yksityisautoilun törkeä väärinkäyttö
- tuloerot
- väkivaltarikokset ja niihin yllyttävä (viha)puhe
Unohdinko jotain?
Kiitos tuhannesti, punavihreä on ylivoimaa
Kommentit (168)
Hyvä hallitus saatiin :D Demareita äänestäneet äänestivät Sipilää vastaan ja Keskustaan jääneet olivat tyytyväisiä Sipilän linjaan. Nyt saadaan hallitus, mitä edes demaeit tai keskustalaiset eivät halunneet... Seuraavissa vaaleissa Keskusta mittelee samassa sarjassa rkpn ja kristillisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee oikein vedet silmiin kun naurattaa niin paljon tuo perssuolinkaisten katkeroitunut ulina.
Tuollainen "perssuolinkaisten" nimittelyiden keksiminen ja sen hokleminen ja lällättely kertoo hyvin paljon sinusta. Olet lapsellinen ja tyhmä.
Meniks tunteisiin? Muista, että sulla on oikeus sun tunnekuohuisisI.
Lällällää linja senkuin jatkuu. Kertoo todella alhaisesta älykkyydestä.
Jippii! Mä jo aukaisin lompakkoni valmiiksi kun mulle tullaan sanoon: we want our money! Niih, että olkaatte hyvät vaan, kyllä meillä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Talousrealisti kirjoitti:
Mirjana kirjoitti:
DI kirjoitti:
Onneksi muutin jo pois Suomesta. Sosialismi saa minut voimaan pahoin.
Miksi? Arvostan itse toimeentuloa ja terveydenhuoltoa, jota minua ei vaadita itse kustantamaan, ellen siihen kykene. Helsingin keskustassa asuminen on hyvin kallista, onneksi saan asumistukea.
Asumistuki pitäisi lopettaa ensimmäisenä, jos ei ole varaa asua Helsingin keskustassa niin sitten pitää asua muualla. Kalliilla alueella asuminen ei ole mikään ihmisoikeus. Toivottavasti tämä oli huono provo
Totta kai ihmisellä on oikeus asua sijainnin kannalta missä haluaa. Onneksi vasemmisto ei ole puhunut asumistukea vastaan.
Toki, jos sinulla on rahaa maksaa siitä. Vai miten kuvittelisit käyvän jos jokainen Suomalainen jostain ihme syystä haluisi asua vaikkapa Skattalla? Aika ahdasta tulisi vai mitä?
Oikeassa maailmassa näin äkillinen kysynnän nousu aiheuttaisi räjähdysmäisen hinnan nousun tuon alueen asuntoihin jolloin markkina säätelee hinnat joilla asunnot menevät kaupaksi ja vain ne joiden hanuri kestää tulevat siellä asumaan. Asumistuki vääristää hintatasoa ja loppukädessä raha valuu yksityisten vuokranantajien taskuun ja vaikeuttaa työssäkäyvien asumista.
Mikä suuri onni, että saatiin hallitus joka pistää ajatuspoliisin toden teolla hommiin ja väärin ajattelevat kuriin!
Vielä sitäkin hienompaa, että nyt saadaan suomi monikulttuuristettua kunnolla elintasohuijareilla ja islamilla!
Mikä ihana voimavara!
Ja kunnon ilmastomuutosvouhotuksella saamme suomen talouden ja hyvinvoinnin alasajettua enemmän kuin siksi mallioppilaaksi mitä se jo nyt on! Suomi ilman autoja, jihuu!
Vierailija kirjoitti:
Mikä suuri onni, että saatiin hallitus joka pistää ajatuspoliisin toden teolla hommiin ja väärin ajattelevat kuriin!
Vielä sitäkin hienompaa, että nyt saadaan suomi monikulttuuristettua kunnolla elintasohuijareilla ja islamilla!
Mikä ihana voimavara!
Ja kunnon ilmastomuutosvouhotuksella saamme suomen talouden ja hyvinvoinnin alasajettua enemmän kuin siksi mallioppilaaksi mitä se jo nyt on! Suomi ilman autoja, jihuu!
Minä ainakin suunnittelen jo maanrakennusfirman perustamista. Siinä metsää kaatuu ja maata lanataan kun maahan tuleville rakennetaan asutuskeskuksien pohjia keskelle korpia. Vai luuleeko joku että ne metsässä asuu?
Onneksi bensan hinta on nyt noussu reilusti
Meniks tunteisiin? Muista, että sulla on oikeus sun tunnekuohuisisI.