Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen saadaan sosialismia, hyvä juttu!

08.05.2019 |

Vihdoinkin saadaan hallitus, joka puuttuu seuraaviin:
- vähävaraisten ihmisten ongelmat
- syrjintä ja aiheettomat etuoikeudet, ylivalta
- isojen korporaatioiden harjoittama ihmisten kyykytys, kapitalismi
- ilmastonmuutos, globaalit kriisitilat
- aktiivimalli
- yksityisautoilun törkeä väärinkäyttö
- tuloerot
- väkivaltarikokset ja niihin yllyttävä (viha)puhe

Unohdinko jotain?

Kiitos tuhannesti, punavihreä on ylivoimaa

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kansanrintamahallitus lamautti Suomen talouden niin pahasti, että jouduttiin devalvoimaan. Nykyään se ei ole mahdollista, joten romahdus tulee olemaan erittäin voimakas.

Vierailija
142/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa menee hyvin kun arvostetaan koulutusta, älyä ja kannustusta. Tällä hetkellä ne kaikista terävimmämmät kynät eivät ehkä ole edes töissä vaikka heillä olisikin hyvä työhistoria takana.

Kyynärpäät, kateus ja surut masensivat mutta kukaan ei nostanut ylös.

Suomi menetti paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Halla-ahosta nyt sisäministeri?

Vierailija
144/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siis tulossa hallitus joka uskoo rahaa saatavan taikaseinästä ja joka haluaa jakaa sen yhteiskunnan kaikista hyödyttömimmille yksilöille

mikään ei voi mennä pieleen

Vierailija
145/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Halla-ahosta nyt sisäministeri?

Vuoden älykkäin kommentti. Seuraatko yhtään edes politiikkaa?

Vierailija
146/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on siis tulossa hallitus joka uskoo rahaa saatavan taikaseinästä ja joka haluaa jakaa sen yhteiskunnan kaikista hyödyttömimmille yksilöille

mikään ei voi mennä pieleen

Miten niin? Ensiksi laitetaan merkonominplantut pois virastoista ja palkataan maisterit tilalle. Kaikki kukkahatutätien virkistysreissut lopetetaan ja opetetaan heidät siihen että töitä pitää hakea ja vittuilemalla työsuhdetta ei jatketa.

Vierailija
147/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee oikein vedet silmiin kun naurattaa niin paljon tuo perssuolinkaisten katkeroitunut ulina.

Vierailija
148/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari tulee! Mestari tulee!

Vierailija
149/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talousrealisti kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

DI kirjoitti:

Onneksi muutin jo pois Suomesta. Sosialismi saa minut voimaan pahoin.

Miksi? Arvostan itse toimeentuloa ja terveydenhuoltoa, jota minua ei vaadita itse kustantamaan, ellen siihen kykene. Helsingin keskustassa asuminen on hyvin kallista, onneksi saan asumistukea.

Asumistuki pitäisi lopettaa ensimmäisenä, jos ei ole varaa asua Helsingin keskustassa niin sitten pitää asua muualla. Kalliilla alueella asuminen ei ole mikään ihmisoikeus. Toivottavasti tämä oli huono provo

Totta kai ihmisellä on oikeus asua sijainnin kannalta missä haluaa. Onneksi vasemmisto ei ole puhunut asumistukea vastaan.

Vierailija
150/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

Heti tulee vihaa :D

Ja kukaan ei ole teidän autoja ottamassa pois, tässä vaan kyseenalaistetaan tarve käydä lähikaupassa autolla kun joukkoliikenne kulkee ja polkupyörä on keksitty!

Se palkka on toimeentuloa eikä mikään luksusjuttu.

Voi voi, kylläpä ap on naiivi -  taidat olla joko hyvin nuori tai muuten vaan sinisilmäinen, kun luulet noiden kannattamiesi arvojen olevan ihan oikeasti "hyviä ja oikeudenmukaisia???".

Ne ovat. Maapallon pelastaminen on hyvä ja oikeudenmukainen arvo.

Vierailija
151/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee oikein vedet silmiin kun naurattaa niin paljon tuo perssuolinkaisten katkeroitunut ulina.

Tuollainen "perssuolinkaisten" nimittelyiden keksiminen ja sen hokleminen ja lällättely kertoo hyvin paljon sinusta. Olet lapsellinen ja tyhmä.

Vierailija
152/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venezuelan tie on myös Suomen tie! Hurraa toverit!

Venezuela kaatui kun öljyn kysyntää kaatui. Ei tekemistä sosialismin kanssa. Propagandaa.

Öljyn kysyntä kaatui? Menikö se siinä samassa rytäkässä ruoan, veden ja hapen kysynnän kanssa?

Vierailija
153/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

Ja kukaan ei ole teidän autoja ottamassa pois, tässä vaan kyseenalaistetaan tarve käydä lähikaupassa autolla kun joukkoliikenne kulkee ja polkupyörä on keksitty!

Voi voi, kylläpä ap on naiivi -  taidat olla joko hyvin nuori tai muuten vaan sinisilmäinen, kun luulet noiden kannattamiesi arvojen olevan ihan oikeasti "hyviä ja oikeudenmukaisia???".

Niin. Sinun mielestäsi.

Vierailija
154/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

Taistelen noita sinun paska-arvojasi vastaan viimeiseen hengenvetooni asti.

Vierailija
155/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

DI kirjoitti:

Miksi? Arvostan itse toimeentuloa ja terveydenhuoltoa, jota minua ei vaadita itse kustantamaan, ellen siihen kykene. Helsingin keskustassa asuminen on hyvin kallista, onneksi saan asumistukea.

Asumistuki pitäisi lopettaa ensimmäisenä, jos ei ole varaa asua Helsingin keskustassa niin sitten pitää asua muualla. Kalliilla alueella asuminen ei ole mikään ihmisoikeus. Toivottavasti tämä oli huono provo

Totta kai ihmisellä on oikeus asua sijainnin kannalta missä haluaa. Onneksi vasemmisto ei ole puhunut asumistukea vastaan.

niinkö?

minä haluan muuttaa monte carloon mika häkkisen naapuriksi

mistä saan hakea rahat?

Vierailija
156/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

Niin. Sinun mielestäsi.

Kyllä. Mutta kaikki eivät sitä maapalloa nähtävästi halua pelastaa.

Vierailija
157/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jollain pahasti käsitteet sekaisin. Hyvinvointivaltion touhut eivät ole "sosialismia" vaan sosiaalidemokratiaa.

Ihan oot kuin amer. umpiluupää teekutsurepublikaani.

Vierailija
158/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

DI kirjoitti:

niinkö?

mistä saan hakea rahat?

Sosialistina en usko, että maita tai rajoja on olemassa.

Jos saadaan muut maat mukaan liikkeeseen, voitaisiin perustaa unioni, joka mahdollistaa vapaan liikkuvuuden ja maapallon kattavan asumistuen/sosiaaliturvan. Näin tuskin tulee tapahtumaan, mutta se olisi hienoa.

Vierailija
159/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa niin sivistynyt, että tunnen sdp:stä käytetyn nimityksen "valtionhoitajapuolue"?

Nimitys kertoo, että yleensä puolue on pannut kuntoon asiat sen jälkeen kun porvarillinen ranttaliväki on ne ensin lyönyt rikki.

Oikeisto tavoittelee lyhyen aikavälin etua itselleen, demarit pitkän aikavälin hyvää koko yhteiskunnalle.

Ilman demareita meillä ei rahvas osaisi lukea ja kirjoittaa saati että olisi sananvapaus ja esim. tämä vauva.fi, hyvät vähemmän viisaat ystäväiseni 😂

Vierailija
160/168 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirjana kirjoitti:

DI kirjoitti:

niinkö?

mistä saan hakea rahat?

Sosialistina en usko, että maita tai rajoja on olemassa.

Jos saadaan muut maat mukaan liikkeeseen, voitaisiin perustaa unioni, joka mahdollistaa vapaan liikkuvuuden ja maapallon kattavan asumistuen/sosiaaliturvan. Näin tuskin tulee tapahtumaan, mutta se olisi hienoa.

No mars maantiedontunneille takaisin jos et maihin ja rajoihin usko. Pässi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme