Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa syitä miksen laihdu

Vierailija
08.05.2019 |

Olen laihduttanut nyt 4 viikkoa. BMI 30. Kulutukseni on 2200 ja ajattelin että tämähän on helppoa, vähennän vain kulutusta. Nyt olen 4 viikkoa syönyt joka päivä 1500 kaloria, ja paino... pysyy... samana! En olisi punninnut itseäni, mutta alkoi ketuttaa, kun vaatteet puristaa tasan saman verran kuin aloittaessani. Liikunnan määräkin on tämän kk sisällä vain lisääntynyt. Joten en ymmärrä. Mistä kiikastaa!?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu Ayurvedaan ja kokeile syödä sen mukaisesti? :D Toimi itselläni turvotukseen ja mahakipuihin.

Vierailija
42/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve taas, täällä ap.

Tässä lyhyestä virsi kaunis versio: olen laihtunut 2kg.

Pitempi sepustus: meinasin jo toissapäivänä kirjoittaa, että nyt olen valmis hyppäämään parvekkeelta...vaatteet puristi, ja painoni oli NOUSSUT kilon! Voitte kuvitella epätoivoni. No mutta eilen illallapa sitten: miinus 3kg! Eli -2kg alkutilanteesta. Halleluja, vihdoin jotain tuloksia, kiitos asiallisille ja kannustaville vastaajille :) jatkan porskuttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa seurata aamupainoa pelkästään, silloin saa ehkä parhaiten aina samasta tilanteesta sen painon. Eli herättyyään kuselle ja sitten puntariin ennen kuin syö mitään.

Vierailija
44/44 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kannattaa seurata aamupainoa pelkästään, silloin saa ehkä parhaiten aina samasta tilanteesta sen painon. Eli herättyyään kuselle ja sitten puntariin ennen kuin syö mitään.

Näin se on, mutta jatkossa en siis ajatellut painoa seurata (ehkä puolen vuoden välein), kunhan nyt vain kiinnosti, että paino lähtee laskemaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi