Nainen,onko sinua koskaan luultu mieheksi?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Mua on jotkut joskus luulleet ja nimitelleetkin jätkäksi. Erikoista että samoissa kamppeissa ja samana päivänä,useampi on puhutellut rouvaksi ja siis tunnistanut heti naiseksi.
Jos joku sanoo hyvä jätkä se tarkoittaa että oot hyvä tyyppi . Se on sanonta . Jätkät on hyviä . Hyvä kaveri tai teit jotain hyvää. Minusta luultiin kun baaritiskillä oltiin vankikarkurin puvuissa naamiaisissa ja oli rosvon naamari naamalla raitapuku päällä eipä kukaan mies iskenyt silloin ,kohteli kuin miestä ikään. Tai joskus on sanottu kun ollut farkut nahkarotsi että pukeutuu kuin pojat . Hame ei tosiaan tarkoita naista nimittäin arabia on täynnä ja Egypti sekä Intian budhat miehiä joilla on mekko päällä että heitä voi kutsua naisiksi .
Mut vessassa iso pitkä mies ravintolassa korkokengät jalassa hame rullattu vyötärölle penis ympärileikattu paljaana kädessä ja pylly niin pitkähiuksinen peruukki päässä huulipunaa oli mies naisten vaatteissa siellä naisten vessassa .
Ensimmäisen kerran minua oli luultu pojaksi ihan vauvana, kun minulla oli sininen haalari. Tämä siitä huolimatta, että haalari oli kuvioitu keltaisilla kukilla.
Lapsena minulla oli lyhyt tukka ja tykkäsin sinisistä vaatteista niin suunnilleen joka toinen tuntematon ihminen, jonka kanssa tekemisiin joutui luuli minua pojaksi.
Joskus niin käy vieläkin, ja olen huomannut, että jos minulla on päällä kirkkaansininen välikausitakkini, niin käy jatkuvasti, mutta punaisessa toppatakissa niin ei käy. Paras oli, kun joku pappa luuli minua ja poikaystävääni veljeksiksi. Annoin poikaystävälleni pusun, siinäpähän pappa ihmetteli.
Ei aikuisiällä, olen alle 158 cm pitkä ja minulla on iso takapuoli. Joskus 10-vuotiaana vanhempi nainen luuli minua pojaksi, koska minulla oli lyhyet hiukset.
Internetissä minua luullaan useinkin mieheksi, livenä ei ole ikinä käynyt sellaista erehdystä.
Ei koskaan.
Mutta hyvä jätkä olen puolestanit saanut olla koko elämäni.
On. Monta kertaa. Olen transmies joten sukupuoleni oikein määrittely ei haittaa mitenkään. Hienoa että se tulee ihmisiltä luonnostaan. Maaleissa sitten olen naisellisempi ja maneerit sen mukaan.
Tällä palstalla juu. Ja persoonallisuustestissä väitettiin mieheksi.
Nuorena kyllä seurustelin blondin pitkähkötukkaisen miehen kanssa, ja joskus kun istuimme hänen ja tyttökaverini kanssa baarissa, miehen selän takaa tuli humalainen örisemään, että "mitäs tytöt". Mies kääntyi ja loi julman katseen humalikkoon, joka perääntyi anteeksipyydellen :)
Monta kertaa silloin, kun mulla oli lyhyet hiukset.
Heitin työmaalla läppää kerran että mistäs sen tietää vaikka olisin Samuli. Joku väärä pimpelipää kuuli sen ja alkoi töissä levitellä asiaa. Ihan naiseksi syntynyt menkkamonsteri. Siinähän tyhmät miettii keskenään. Lisää varmaan kiinnostusta. Haluavat ilmeisesti itse pökköä takapesäänsä.
Naurattaa ja vi*uttaa samaan aikaan. Kauhee kyttääminen ja mittailu jatkuvasti 😕
Asiaa pahentaa se että oon lapseton 30. XD
Hahaha hahaha hahahaha mitä pösilöitä.
Juuri tästä syystä sukupuolisensitiivisyys olisi niin hyvä asia.