Nainen,onko sinua koskaan luultu mieheksi?
Kommentit (52)
Sen verran on naisellisia muotoja siunaantunut ja ihan naiselliset kasvotkin + puolipitkät hiukset, että ei.
Harteikasta, sivusiilitukkaista yli 180senttistä exääni joku lapsi sanoi tädiksi kun tällä oli korvikset :D
On tasan kerran. Seisoin ulkona odottamassa ratikkaa ja puhuin kännyyni. Äkkiä eteeni tupsahti vahvassa humalassa ollut itseäni vanhempi ja lyhyempi nainen (olen itse 174 cm eli keskivertonaista pidempi). Tämä nainen tunki lähes naamaani kiinni ja kysyi suoraan olenko nainen vai mies yrittäen samalla saada kännistä harottavia silmiään kohdistumaan edes suunnilleen minuun päin ja katsellen minua arvostellen. Olin tästä aika yllättynyt, ensinnäkin koska olin tosiaan puhelimessa ja keskittynyt täysin omaan keskusteluuni, kun tämä tuntematon tunki reviirilleni. Toisekseen siksi, että minulla oli silloin pitkät hiukset, jonnekin puoliväliin rintakehää, ja päälläni kirkkaan violetti takki, känny oli vaaleanpunainen ja sitä pitävässä kädessä kynnet pitkät ja lakattu punaisiksi. Jep, selvä mies siis. :D Tämä tapaus naurattaa vieläkin, vaikka siitä lienee jo parikymmentä vuotta aikaa.
Kerran. Olin odottamassa omaa vuoroani yhdessä paikassa, tiskin takana oleva mies huikkasi "ja sitten olisi herran vuoro seuraavaksi..." kuulin mutten kiinnittänyt mitään huomiota, itsestäänselvästä syystä. Sitten kuului "niin hei sinä seinän vieressä istuva". Katsoin kyllä hetken hämmentyneenä ympärilleni ennen kuin tajusin olevani tuo herra. :D
Kerran eräs mies tarjoutui kantamaan kauppakassejani aloittaen: "Hei tyttö... vai oletko sinä poika?". Olin toppapuvussa, huppu päässä ja huivi kasvojen edessä, joten kasvoja tai vartalon muotoja ei juuri erottanut. Toisaalta olen 165 cm, hoikka ja vaatteissa oli pinkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran. Olin odottamassa omaa vuoroani yhdessä paikassa, tiskin takana oleva mies huikkasi "ja sitten olisi herran vuoro seuraavaksi..." kuulin mutten kiinnittänyt mitään huomiota, itsestäänselvästä syystä. Sitten kuului "niin hei sinä seinän vieressä istuva". Katsoin kyllä hetken hämmentyneenä ympärilleni ennen kuin tajusin olevani tuo herra. :D
Minuakin on herrateltu joskus. :D
Ja kerran kun menin miespuolisen kaverini kanssa ravintolaan syömään, tarjoilija sanoi "mitäs pojille".
Kuulin viime vuonna yhden pikkunappulan kysyvän äidiltään että onko tuo mies vai nainen ja minua taisi tarkoittaa. Onhan se pikkasen vaikea hahmottaa, kun olin pyöräilyvetimissä, kypärä päässä ja samanlaiset pyöräilyvaatteet ylläni, mitä nyt enemmän pyöräilevien vaatetuksia katselee. Vastausta en kuullut mutta ehkäpä äitinsä tunnisti minut naiseksi. Minulla on kuitenkin melkoisen naismainen takapuoli ja pitkä ponihäntä (joka toki voi miehilläkin olla).
N43
Tällä palstalla kerran, jos toisenkin :D
Ulkonäköni perusteella ei koskaan, mutta ääneni perusteella kerran on, kun tahdoin saada asiani nopeasti jakeluun yhdelle öykkärille. Kuulija ei nähnyt minua ja matkin miehen ääntä.
Joskus 13-15 -vuotiaana luultiin pojaksi. Kansallismuseon naisten vessassa joku eukko valitti että olen väärässä paikassa, olisinko ollut 12-13. Rippikuvaa ottaessa valokuvaaja kehui minun olevan nätti poika. Vasta kun sanoin että olen kuitenkin tyttö vaikkei mekkoa olekaan, sanoi että no joo nyt kun tarkemmin katsoo niin onhan mulla rinnatkin. Oikein kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei mieheks, mutta kuulin olevani lesbo,kun en lähtenyt tanssimaan arvon herran kans.
Aika perus.
Ei, mutta lapsuudesta on jäänyt mieleen pari kertaa, kun joku aikuinen luuli pojaksi. Mulla oli silloin lyhyet hiukset.
Minua miehenä luultu usein naiseksi pitkien kiharoiden hiuksieni takia enkä ole erityisen harteikas varsinkaan takaa päin katsottaessa.Sitten sain tarpeekseni ja pitänyt hiukseni lyhyenä.
Ei ole luultu, mutta 70-luvulla poikaystävääni tuli mies hakemaan tanssimaan. Hän näki tyypin vain takaapäin; hoikka ja melko pitkät kiharat hiukset.
Ei ole oikeassa elämässä, mutta joskus kasvojentunnistusohjelmalla leikkiessäni tulokseksi tuli "male: yes". Hiukan lohdutti, että siinä luki myös "attractive: yes". Olen ylpeydellä kaunis mies.
Lapsuuden jälkeen ei ole luultu. Menee ohi aiheen, mutta ulkomaalaiseksi on luultu useastikin.
Paras näkemäni tapaus oli työpäivän jälkeen bussissa, pari penkkiä minua edellä istui työtuttu mies jolla kiharat pitkähköt hiukset ja hattu, takanani kaksi hieman humalaista miestä kuiskivat toisilleen että kato mikä blondi...
Toinen nousee ja kävelee mennäkseen istumaan blondin viereen ja ilme oli näkemisen arvoinen kun blondi kääntää viiksekkäät kasvonsa luokseen kävelleeseen miekkoseen päin :D
Humalikko pakeni takaisin paikalleen ja sanoi kaverilleen: Se oli mies!
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa luultiin transuksi, kun olin 12v ja 180cm
Kamala kokemus varmaan?
Ei ole luultu. Noita transkeskusteluja lukiessani totesinkin että jos luultaisiin niin en usko että välittäisin ollenkaan, ulkonäkö ei ole minulle tärkeää, eikä se miten muut ihmiset minut näkevät. Liekö sitten masennusta vai mitälie dissosiaatiota.
Lesboksi on kyllä epäilty kun ikisinkkuilen vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
On luultu. Olin kerran laskettelemassa ja kun sitten menin niissä lasketteluvaatteissa käymään vessassa, niin joku nainen siellä vessassa parahti järkyttyneenä, että tämä on naisten vessa. Vastasin, että olen kyllä tietoinen. :D
Mulle on käyny melkein sama. Olin vessassa pesemässä käsiä, vessojen uloimmat ovet oli auki. Sinne käveli sisään joku mamma joka mut nähdessään peruutti ovelle tarkistamaan, että olihan kyseessä naisten vessa. Puhelimessa on myös kerran luultu Hannuksi.
Livenä ei koskaan, olen sen verran naisellinen ja pienikokoinen että olisi aika vaikea erehtyä.
Netissä, kirjoitustyylin perusteella kyllä on luultu mieheksi.