En ymmärrä noita valittavia hevosihmisiä
Ilotulitukset jaada jaada, ohittavat autot jaada jaada, hevoskuljetuksen kanssa samalla tiellä ajavat jaada jaada.
Minä olen opettanut, etteivät hevoseni pienistä hätkähdä. Kyse on siitä mihin ihminen hevosen ehdollistaa. Sama juttu kuin koirien kanssa.
Kommentit (11)
Hevosettomana ottaa päähän maastoratsastajat, jotka kuvittelevat jokaisen uran olevan heidän harrastukselleen pyhitetyn. Ei saa käyttää kotipihassa moottorisahaa, koska siitä menee reitti maastoon.
Mä en ihmettele, miksei paukku-pelle ymmärrä.
Vain alkeellinen ihminen ilahtuu jostain niin typerästä kuin pamahdus ja välähdys.
Rakettiääliöt pitäis viedä rintamalle. Siellä sitä riemua riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vain alkeellinen ihminen ilahtuu jostain niin typerästä kuin pamahdus ja välähdys.
Semmoista yksinäisen mummon ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Olepa täti hiljaa siellä kun et mistään tiedä
Ei ole mitään "rakettiääliöitä" olemassa.
Ilotulitteet keksittiin 1200 v. sitten Kiinassa, jossa on mm. hevosilla ratsastettu kautta aikain.
Vierailija kirjoitti:
Hevosettomana ottaa päähän maastoratsastajat, jotka kuvittelevat jokaisen uran olevan heidän harrastukselleen pyhitetyn. Ei saa käyttää kotipihassa moottorisahaa, koska siitä menee reitti maastoon.
Ei sun kotipihassasi ole reittiä ulkopuolisille.
Ohitustilanteet ovat oikeasti rasittavia. Tuolla kun päivittäin ratsukkomme kulkee maantiellä ja aina joku pyrkii autolla ohittamaan. Ei ymmärrä, että jos se ohitus on pakko aivan saada tehdä, täytyy se mennä aivan vasemmanpuolisen pientareen kautta ja 20km/h. Hevonen kun pillastuu, se on monen sadan kilon murikka tuulilasissa.
Onko sinulla vain keppihevosia? Meillä erittäin hyvin opetettu, liikenteeseen tottunut ravihevonen sai vahinkoa aikaan, kun säikähti ohikulkevassa autossa lepattavaa pressua. Muut hevoset eivät säikkyneet. Hevosen logiikka toimi jotenkin oudosti. Ehkä vanha johtajatamma huolestui niistä perässä tulevista ja syöksyi metsään tarkistaakseen, että ei niille vaan kuinkaan käynyt. Muuten se oli kaikkein liikennevarmin kulkija. Maantiellä liikkuessa ei voi pitää kaikkia mahdollisia kuulo- ja silmäsuojia, jotta ei säikkyisi mitään.
9:n ei kannata ratsastaa yleisillä teillä, jos on noin kovat vaatimukset ja säikky hevonen.
Ehkä 500 kiloisen elikon pitäisi potkaista sinua täydellä voimalla, niin alat hiffaamaan.
Sulta ei kysytty yhtään mitään. Jaada jaada.