Missä ysäribiisissä jankataan koko ajan ”juustopaale, juustopaale...”
Joo ei varmasti oikeasti mene noin, mutta olin todella nuori kun tuota kuului joka paikassa ja kuulin sen aina noin. Tuleeko kenellekään mieleen mitään mikä muistuttaisi edes etäisesti tuota?
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kukkuravittubiisi on? Haluun kuulla
Bushman: No one else
Kuuntelin tuota, että eihän tässä sanota kuin "kusi vain feilaa" mutta tulihan se kukkuravittukin sieltä.
Nauroin vedet silmissä :D Olipahan muuten seksikäs lauluääni miehellä.
En tiedä onko jo ehdotettu, mutta Daze - Superhero?
Vierailija kirjoitti:
Ei, tämä biisi on humppaapa, Eija. Arvasin että aika toivotonta yrittää löytää. En muista oliko muita laulajia, muistan vaan tuon juustopaalen, jota laulaa nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tämä biisi on humppaapa, Eija. Arvasin että aika toivotonta yrittää löytää. En muista oliko muita laulajia, muistan vaan tuon juustopaalen, jota laulaa nainen.
Ap
Ei ollut siis tuo Move your body (Anticappella)?
E-Rotic Willy use a Billy boy. Ylipäätään E-rotic?
NYT AP LAULA MEILLE SE JUUSTOPAALE!!!!!
Tuli vaan tästä ketjusta mieleen t.A.T.u olen paaaras olen paaaras olen paras olen paaaras
Annan ap sinulle anteeksi, etten saanut nukuttua tämän juustopaalen vuoksi. Uskomatonta, että tällaisesta asiasta voi muodostua pakkomielle. Pakko käydä ostamassa alkoholia varmuuden vuoksi, sillä ryyppääb itseni uneen, mikäli tähän mysteeriin ei vielä tänäänkään tule ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kukkuravittubiisi on? Haluun kuulla
Bushman: No one else
Kuuntelin tuota, että eihän tässä sanota kuin "kusi vain feilaa" mutta tulihan se kukkuravittukin sieltä.
Nauroin vedet silmissä :D Olipahan muuten seksikäs lauluääni miehellä.
Tuo biisihän nyt on muutenkin tulvillaan väärinkuultuja. Ihan selvästihän hän sanoo välillä "Joo ruma naama vaan".
Nyt on herkullinen lanka. Kuin trilleriä seuraisi.
Hahahha miks mä törmäsin tuohon kukkuravittuun vasta tämän ketjun myötä :D
kasimirin: hampoo,mä kusen sun päälle hampooo
Huippuhyvä biisi kyllä toi kusi feilaa - kukkuravittu, en oo ikinä ennen sitä noin tarkasti kuunnellutkaan :'D
Me lapsena luultiin että waldon biisissä feel so good lauletaan pisoutu siinä kertissä
Ettei ois joku Jennifer Lopezin biisi? Sain melkein jo rytmistä kiinni :D Nyt oon taaperon kaa päikyillä niin ei pysty lähter ettii Youtubesta, mut jos ei tällä välin tuu oikeaa arvausta niin täytyy päikkyjen jlk alkaa Youtubesta kuuntelee kyseisen naisen biisejä.
”Juustopaale...” =
1) ”use to be...”
2) ”you stoppable”?