Missä ysäribiisissä jankataan koko ajan ”juustopaale, juustopaale...”
Joo ei varmasti oikeasti mene noin, mutta olin todella nuori kun tuota kuului joka paikassa ja kuulin sen aina noin. Tuleeko kenellekään mieleen mitään mikä muistuttaisi edes etäisesti tuota?
Kommentit (263)
Joku versio tästä biisistä kenties?
Vierailija kirjoitti:
Ettei ois joku Jennifer Lopezin biisi? Sain melkein jo rytmistä kiinni :D Nyt oon taaperon kaa päikyillä niin ei pysty lähter ettii Youtubesta, mut jos ei tällä välin tuu oikeaa arvausta niin täytyy päikkyjen jlk alkaa Youtubesta kuuntelee kyseisen naisen biisejä.
Ei varmasti oo Lopezin. Ei oo sen tyylinen, vaan jotenkin ehkä rokimpi.
Ap
Googlettamalla voi hakea appeja, jotka tunnistaa biisejä hyräilystä tai musiikki-instrumentilla soitetusta pätkästä.
App+to+recognize+songs
Move your body,move your body, move your sexy body.... olisko waldo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ois joku Jennifer Lopezin biisi? Sain melkein jo rytmistä kiinni :D Nyt oon taaperon kaa päikyillä niin ei pysty lähter ettii Youtubesta, mut jos ei tällä välin tuu oikeaa arvausta niin täytyy päikkyjen jlk alkaa Youtubesta kuuntelee kyseisen naisen biisejä.
Ap
Shania Twain? Sheryl Crow?
Voisko olla sama esittejä kuin Nakkivene-biisissä? Samalla ruoka-aihelinjalla jatkuisi ainakin.
Voisko juustopaalesta jotenkin muokkautua just stop jotain... etsiville lisää ideoita
Mä oon aina luullut että Tiktak laulaa biisissä Tänä yönä taivaaseen että "yössä tuuli hiljaa isuu". Toissaviikolla oltiin autossa miehen kanssa ja tuli tää biisi. Aloin selittämään miehelle että mikähän se isuu on mistä noi laulaa ja aloin googlettamaan sanoja. Kauhea pettymys kun oikeasti sanat meneekin että "yössä huusi hiljaisuus" :DD Oon 16 vuotta luullut että ne laulaa jostain isuusta 😂😂
Nena - 99 luftballons, en muista miltä kuulostaa tuli nimestä mieleen
Vierailija kirjoitti:
Move your body,move your body, move your sexy body.... olisko waldo
Oho, tätä ite oisin veikannut biisiksi mutta en millään saanut oikeaa mieleeni. Onko ap oikea?
Ajatelkaa jos ap vaan keksi koko Juustopaaleen eikä koko biisiä ole olemassakaan?
Olisi meinaan vuosituhannen provo.
Voisko olla joku noista Alice Deejayn biiseistä?
Oisko
Junior senior - move your feet?
Vahva veikkaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Rokimpia" eurodanceja voisi olla Waldo's people ja E-type. Kokeile kuulostaako naislaulajien ääni tutulta.
Apua nyt löyty! :’DD Waldo - Move your body. Juustopaale, ei hemmetti, ei kuulosta kyllä yhtään siltä, mutta kiitos kaikille avusta. <3
Ap
Jee mysteeri ratkesi! Minullakin soi tuo biisi jo eilen päässä mutta en millään muistanut kenen biisi :)
Vierailija kirjoitti:
Apua nyt löyty! :’DD Waldo - Move your body. Juustopaale, ei hemmetti, ei kuulosta kyllä yhtään siltä, mutta kiitos kaikille avusta. <3
Ap
Ei oo totta :D
No, ainakin tiedetään että lapsen mieli toimii aivan omalla tavallaan, ja että av-palstalla ratkeaa joka mysteeri!
Mutta voi ei, kattokaa nyt tota musiikkivideota 🤣
Herätä se kersa ja heti tsekkaamaan!