Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en ymmärrä, miksi monet naiset eivät pidä kunnolla lihaksikkaita miehiä hyvännäköisinä

Vierailija
07.05.2019 |

Naiset, miksi näin on? Ajatelkaa nyt, mitä kaikkea etua lihaksikas mies teille tuo. On voimakas mies, eli monet hommat hoituvat käden käänteessä, pystyy suojelemaan teitä, lihaksikkaan miehen kainaloon on varmasti mukavampi käpertyä jne. Lisäksi lihaksikkuus on merkki siitä, että mies huolehtii itsestään, kunnostaan ja terveydestään.

Kommentit (306)

Vierailija
81/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettakaa Hadza Hunter kuvahaku, ja näette viimeisten olemassa olevien metsästäjäkeräilijöiden vartaloita. Luulisin että ovat monen naisen mielestä juuri sopivan lihaksikkaita.

Kuuklasin, järjestään hyväkroppaisia miehiä! Kelpais. 

Vierailija
82/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisia kommentteja, kun itse olin laiha ei naisia juuri kiinnostanut, mutta nyt 5 vuoden kovan salitreenin jälkeen kun hartiat on leveät ja haukkari 48cm niin huomiota tulee, baareissa eukot puristelee ja kehuu lihaksia. Mikään bodaaja en tosiaankaan ole, mutta lihaksikkaan näköinen kyllä.

Ratkaisevaa on että vyötärönympäryksen suhde rinnanympärykseen on 0.7. tämä jo karsii tyypin pulkannarut.

Ihmiset ei jaksa olla kiinnostuneita jostain lapsellisista luvuista. Ihan oikeasti. Eikö ole muuta tekemistä elämässä vai?

Tämä ei ole lapsella Ben luku vaan ihan biologinen fakta sopusuhtaisesta miehen vartalosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolverinella on hyvät lihakset. Yhtään enempää ei saa olla.

N39

Hugh Jackman on työskennellyt kovaa kehonsa eteen. Youtubesta löytyy haastatteluita mitä hän teki kehonsa eteen, mm. intermittent fasting treenaamista eli tyhjällä vatsalla vuosia joutui tekemään kehonsa eteen.

Ei ne lihakset maagisesti ilmaannu tuosta vaan. Ylipäätään liiallisen lihasmassan saanti on lähes mahdoton puuha, josta kenenkään ei siis pidä olla huolissaan.

Jackman on silti hyvän mallinen. Varsinaiset kehonrakentajat näyttää friikiltä.

Vierailija
84/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "kunnolla lihaksikas".

Laitan kuvan. Tällainen esimerkiksi:

https://i.pinimg.com/originals/26/79/2b/26792b03bb63501af322e82dbe68a98…

No enpä ole ikinä "kunnolla lihaksikasta" miestä edes tapaillut, mutta kyllä kaikki purkit on silti tarvittaessa auenneet. Ei miehen tarvitse siellä kuntosalilla asua että olisi vahvempi kuin minä. 

Vierailija
85/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kato nyt, mikä nettisaitti tämä on! Nyrkin ja hellan välissä olevia 120-kiloisia pirttihirmuja, joilla on surkea pieni piipittävä ukko, jota voi viedä kuin litran mittaa.

Niin miten se surkea pieni piipittävä ukko pitäis 120 kilosen pirttihirmun nyrkkinsä ja hellan välissä?

Vierailija
86/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kato nyt, mikä nettisaitti tämä on! Nyrkin ja hellan välissä olevia 120-kiloisia pirttihirmuja, joilla on surkea pieni piipittävä ukko, jota voi viedä kuin litran mittaa.

Niin miten se surkea pieni piipittävä ukko pitäis 120 kilosen pirttihirmun nyrkkinsä ja hellan välissä?

Mistähän piipittävät pikku-ukot nyt tuli, kun yleensä täällä väitetään että vain pitkillä on naisia ja ne pitkät on vielä jotain pahiksia.

Vierailija
87/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele "kunnolla lihaksikas".

Laitan kuvan. Tällainen esimerkiksi:

https://i.pinimg.com/originals/26/79/2b/26792b03bb63501af322e82dbe68a98…

Jos mies ei jaksa vetää vähintään 15 leukaa, se ei ole "kunnolla lihaksikas". Ylimääräisellä proteiinilla itsensä pöhöttäneet ei yleensä jaksa. Sillä on silloin hyödyttömiä koristelihaksia. Ei tuollaisilla lihaksilla mitään töitä tehdä. Panepa tuollainen kiiltokuvapoika metsurin hommiin ja katso jaksaako se edes 6 h päivän. Eipä jaksa, kun on tottunut mättämään proteiinipirtelöä tunnin välein ja staminaa ei ole nimeksikään.

Vierailija
88/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä, ei sille mitään voi. Itse pidän enemmän hieman pulleammista miehistä, aina pitänyt vaikka itse olen tosi hoikka nainen. Lihaksikkaat eivätkä liian laihat miehet sytytä mua. Jokaisella on erilaisia mieltymyksiä ja kaikkien ei voi olettaa pitävän samannäköisistä ihmisistä! Itselläni muutenkin siihen, että pidän jonkun miehen ulkonäöstä vaikuttaa hyvin pitkälti hänen luonteensa, en tiedä miksi näin on. En hirveästi edes kiinnitä ihmisten ulkonäköön huomiota kun dallailen kaupungilla tai oon baarissa frendien kanssa, joten en edes huomaa, onko joku lihaksikas vai ei eikä edes kiinnostaisikaan.

Mulla on sama homma. Hämmentävää. Huomasin asian vasta kun kaverini vitsailivat miestyypistä josta pidän. Itse en tiennyt että minulla on joku tietty miestyyppi, mutta jostain syystä pulleammat miehet vain vetoavat ulkonäöllisesti! Toki he eivät saa sitten olla lyhyitä ja pulleita, vaan pituutta pitää olla tarpeeksi.

Vierailija
89/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niitä ihmisiä, joille pienikin saleilu on "turn-off" – mutta fiktiossa pidän kyllä niistä lihaskimppusankareista. :D

Jotenkin vain ne mielikuvat siitä, että ne lihakset ovat soturielämän ja miekkailun sivutuote, miellyttää huomattavasti enemmän kuin se, jos ne on aikaansaatu salilla ähkimisellä ja ateriakyttäyksellä.

Vierailija
90/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla tarkoituksella hankitut lihakset kertovat siitä että mies on pinnallinen eikä siis sovi minulle. Lihaksikkaat miehet myös pelottavat koska minulla ei olisi mitään mahdollisuutta puolustautua heitä vastaan.

Vierailija
91/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ap kunnolla lihaksikkaalla miehellä tällaista kehoa: https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/201805212200957900

Naiset voittekin ylä ja alapeukuilla osoittaa tähän, että onko tässä unelmienne miesvartalo?

Todellisuus kuitenkin on se, että kun tämä kundi tulisi näille mammoille juttelemaan niin posket olisi punaisena ja haarat olisi kuumina, alkukantainen osanne kostuu suuresta lihaksikkaasta miehestä, vaikka tämä kundi onkin jotain 165cm mutta ei väliä kun on niin lihaksikas että olisitte heti polvillaan.

Ethän oikeasti luule noin? Mieti miten tönkkö tuollainen ihminen on, miksi siinä olisi haarat kuumana? Ei jaksakaan varmaan mitään. 

Vierailija
92/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikas mies joka ei naamasta sytytä ei saa naista pelkillä lihaksilla. Tämä on selvä juttu. Hyvä naamainen lihaksikas saa ylivertaisesti verrattuna hyvänaamaiseen lihaksittomaan.

mies51v

Vierailija
93/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat miehet ne täällä vaan kehuu lihaksikkaita miehiä. Naisia ei näy kiinnostavan. 🤔 😃

Vierailija
94/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilihaksikkaasta tulee mielikuva, että tyyppi on kuluttanut aikaansa ja voimavarojansa turhuuteen ja on itsekäs luonteeltaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
95/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, sellainen jäykkä köntti appelsiinit kainaloissa :D

Miten tuollaisen kanssa muka voisi lenkille lähteä, tai vaeltamaan? Nuohan käveleekin kuin jättikokoiset legoukot, tönks tönks :D

Ja sängyssä se riemu vasta repeäisikin, en uskalla edes ajatella millaista se olisi tuollaisen möykyn kanssa!

Vierailija
96/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla käyminen ei tee kenestäkään pinnallista vaan kertoo siitä, että ihminen on kiinnostunut lihaskunnostaan, terveydestään ja ulkonäöstään. Se ei ole huono asia. Liiallinen treenaaminen, pakkomielteet, ruokavalion kyttääminen, oman kehon jatkuva kyttääminen ym.ääri-ilmiöt taas ovat asia erikseen.

Vierailija
97/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolverinella on hyvät lihakset. Yhtään enempää ei saa olla.

N39

Hugh Jackman on työskennellyt kovaa kehonsa eteen. Youtubesta löytyy haastatteluita mitä hän teki kehonsa eteen, mm. intermittent fasting treenaamista eli tyhjällä vatsalla vuosia joutui tekemään kehonsa eteen.

Ei ne lihakset maagisesti ilmaannu tuosta vaan. Ylipäätään liiallisen lihasmassan saanti on lähes mahdoton puuha, josta kenenkään ei siis pidä olla huolissaan.

Jackman on silti hyvän mallinen. Varsinaiset kehonrakentajat näyttää friikiltä.

Jackmanilla on todella hyvät mittasuhteet. Itseäni se miellytti parissa ensimmäisessä X-Menissä, viimeisimmissä on jo liian proteiinipumpattu koristelihasmies.

https://i.ytimg.com/vi/o-GZ3ViXGc0/maxresdefault.jpg

Katsokaapa muuten Pulp Fiction. Yllätyin ihan miten kivassa kunnossa Bruce Willis oli siihen aikaan. Hyvät mittasuhteet silläkin eikä ällöttävä öljytty pallolihas kuten ap:n suosikkimiehet.

https://i.redd.it/qqwpvimxyzc11.jpg

Tai Russell Crowe, joka hommasi lihaksensa Gladiaattoriin lapioimalla paskaa karjatilallaan ausseissa.

http://cdn.junglecreations.com/wp/foodenvy/2018/05/Russell-6.jpg

Yhtään tuota lihaksikkaampi miehen ei pidä olla. Se ei ole enää kustannustehokasta ja liikkuminen kärsii. Karelinin kaltaiset luonnonoikut jotka heittää voltteja permannolla 130 -kiloisena on näes harvassa.

Miehen lihaksiston tulee viestiä suorituskyvystä, ei turhamaisuudesta. Bodarin -tai miesmallien- lihakset viestii vain jälkimmäisestä. Ehdoton turn-off.

Vierailija
98/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonnollisuus on avainsana, on erityyppisiä miehiä joillakin on luonnostaan melko rasvaton ja lihaksikas keho. Toiset ovat isompia ja yleensä enemmän rasvaakin. Tietysti rakenne myös poikkeaa, sopusuhtainen on paras. Mutta jokaisen pitäisi pitäytyä siinä omassa tyypissään, sen vaan näkee kun on tehty liikaa lihaksia eikä näytä luonnolliselta vaan friikiltä.

Vierailija
99/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salihyväharrastus kirjoitti:

Kuntosalilla käyminen ei tee kenestäkään pinnallista vaan kertoo siitä, että ihminen on kiinnostunut lihaskunnostaan, terveydestään ja ulkonäöstään. Se ei ole huono asia. Liiallinen treenaaminen, pakkomielteet, ruokavalion kyttääminen, oman kehon jatkuva kyttääminen ym.ääri-ilmiöt taas ovat asia erikseen.

Kuntosali on ihan okei jonkun oikein urheilulajin oheisharjoitteena. Tai jos harrastaa voimailua. Kuntosali lihasten ulkonäön takia on yhtä typerää kuin silikonien hankkiminen.

Vierailija
100/306 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikas mies joka ei naamasta sytytä ei saa naista pelkillä lihaksilla. Tämä on selvä juttu. Hyvä naamainen lihaksikas saa ylivertaisesti verrattuna hyvänaamaiseen lihaksittomaan.

mies51v

Hyvänaamainen lihaksiton XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi