Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dokumentti näytetään kansalaisille vasta HETI VAALIEN JÄLKEEN

Vierailija
06.05.2019 |

Sattumaa?

;D

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onkohan taas ihan sattumaa. Melko pimennossa myös pysyy uutisista, että tuhannnet ja tuhannet tuolloin tulleet ovat maassa edelleen käytännössä vain törkeästi hyväksikäyttämässä suomalaista sosiaaliturvaa. Mitäköhän sellainen kertoo motiiveista tulla alunperinkään?

Vierailija
2/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on myytävä kansainvälisille pääomasijoittajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylen hallintoneuvoston persut/suomensisulaiset eivät halunneet näyttää dokumenttia ennen vaaleja?

Vierailija
4/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Neljä vuotta kuluu nopeasti. Ensi vaaleissa olemmekin sitten suurin puolue. Sääli, mitä kaikkea tosin ehtii tapahtua sinä aikana. Uhreja käy sääliksi näin naisena.

Vierailija
5/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään. Neljä vuotta kuluu nopeasti. Ensi vaaleissa olemmekin sitten suurin puolue. Sääli, mitä kaikkea tosin ehtii tapahtua sinä aikana. Uhreja käy sääliksi näin naisena.

Taas tämä naiseksi tekeytyvä persumies. :D Pukeudutko naiseksi kotonakin? Hame päällä niin kuin sivari-Jussillakin pitäisi olla?

Vierailija
6/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä naiseksi tekeytyvä persumies. :D Pukeudutko naiseksi kotonakin? Hame päällä niin kuin sivari-Jussillakin pitäisi olla?

Ei minun tarvitse pukeutua erikseen naiseksi, koska olen nainen. Aika hauskaa sinänsä, että oikeasti pukeudun mieluiten mustiin farkkuihin. Sinulla on tosi stereotyyppinen käsitys naisista. Saanko kysyä, oletko itse nainen vai mies? Kirjoitustyylin perusteella sanoisin, että korkeintaan keskiasteen koulutuksen käynyt nainen, mutta tietämättömyys naisten pukeutumisesta taas viittaisi mieheen.

Vierailija
7/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse pukeutua erikseen naiseksi, koska olen nainen. Aika hauskaa sinänsä, että oikeasti pukeudun mieluiten mustiin farkkuihin. Sinulla on tosi stereotyyppinen käsitys naisista. Saanko kysyä, oletko itse nainen vai mies? Kirjoitustyylin perusteella sanoisin, että korkeintaan keskiasteen koulutuksen käynyt nainen, mutta tietämättömyys naisten pukeutumisesta taas viittaisi mieheen.

Lopeta Jorma sössötys vauvapalstalla ja mene töihin.

Vierailija
8/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta Jorma sössötys vauvapalstalla ja mene töihin.

Voisit myös miettiä, mitä se kertoo sinusta ja asenteestasi naisiin, että pidät hameeseen pukeutumista ihmistä alentavana. Hmmm? Mitä ajatuksia tämä herättää?

Vierailija
9/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitan että puhkaisen kuplasi mutta sinä et ole nyt etkä 4 vuoden päästä yhtään mitään. Olet hyödyllinen hölmö joka antaa äänen ja ehkä tekee vieläpä ilmaista somespämmiä puolueensa hyväksi ja ei saa vastineeksi yhtään mitään.

Mestarisi on rikas epäempaattinen elitisti joka ei tajua taviksen elämästä mitään. Ydinryhmänsä on aika kaukana siitä joukosta joka äänestää persuja ja sitä aktiivisimmin kannattaa speciaalifoorumillaan eli hommalla. Tavikset jotka äänestävät persuja ovat pelkästään vedätettyjä hölmöjä.

Kieltämättä jotakin porukkaa voi huijata kaiken aikaa joten eiköhän persuja joku äänestä 4 vuoden päästäkin, varsinkin kun nuo on pari viikkoa vaaleista jo uhriutumassa joka hel*etin asiasta, kuin mitkäkin pilallehemmotellut pikkukakarat jotka vaativat erikoispalvelua joka tilanteessa. 

Vierailija
10/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaalien jälkeen? Kohtahan on vasta eurovaalit.

Vierailija
11/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä dokkari esitetään vasta 28.5.

Vierailija
12/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä dokkari, Seinäjoen arabiankevätkö?

Vierailija
13/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä dokkari, Seinäjoen arabiankevätkö?

Joo, Areenassa on ennakkotieto, että esitetään kuun lopulla Docventuresissa.

Vierailija
14/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti dokkari pitää esittää selitettynä. Eihän katsoja itse osaa ajatella. Hyvä silti, että se esitetään.

Vierailija
15/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tässä ketjussa on kyse? Ilmeisesti täällä on sisäpiirijengi joka tajuaa asian ilman kertomista.

Vierailija
16/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi vääristää vaalitulosta

Vierailija
17/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tässä ketjussa on kyse? Ilmeisesti täällä on sisäpiirijengi joka tajuaa asian ilman kertomista.

2015 tulijoista kertova dokkari jonka esittämisen Yle päätti siirtää vaalien jälkeiseen aikaan koska viesti ei ollut narratiivin mukainen

Vierailija
18/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylehän päätti ensin olla näyttämättä dokumenttia lainkaan.

Vierailija
19/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut olisivat saaneet liikaa ääniä, jos tuo olisi näytetty. Ylehän on täysin punavihreä itse vaikka pitäisi olla poliittisesti riippumaton instanssi.

Vierailija
20/52 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle ei ole riippumaton media vaan valtion johdon ohjauksessa oleva hallituksen tiedotuskanava kuten kaikkien maiden valtion mediat.