Deittailemani mies paljastui peppuseksuaaliksi. Miten itse olette toimineet?
Kommentit (29)
Mä en ole tuo foobikko, vaan ihan nainen joka ei todellakaan pitänyt anaalista kun sitä painostuksesta kokeilin. Kerron kokemukseni, joka ei hehkuta anaalia maailman parhaaksi ja ihanaksi asiaksi niin alapeukkuja? :D
Ap:lle tietenkin se vinkki, että jos sua ei peppuun kiinnosta ottaa niin mies vaihtoon. Ei siinä sen kummempaan.
Olen nainen, joka nautin tarjota isoa persettäni miehisen halun kohteeksi. Paikat vaan niin venyneet, että tarvitaan sellainen oriin varsi, että enää tuntuu missään.
Anna persettä.
On kuulunut jokaisen naisen kanssa osana seksiä ja vielä heidän ehdotuksesta. Ei ole aina pakko, mutta välillä tuntuu olevan tosi kivaa vaihtelua.
Juu ja kas kummaa nää anaalin puolustaja ”naiset” alkaa kirjottaa näitä vakkari kommenttejaan.. juu ei mene ukot läpi, homojen hommaa ollut aina ja sellasena se pysyy..
Jos peppuhommat on ehdoton ei sulle ja miehelle taas päinvastoin niin turha jäädä kökkimään suhteeseen. Kyllä seksissä mieltymysten pitää jollain tasolla kohdata että homma toimii. Ja voin antaa tarvittaessa ei taatusti tyydytä miestä jolle peppu on isompi juttu.
Jos et ole varma omasta suhtautumisesta niin kannustan kokeilemaan. Ja jos takana on joku huono kokemus jonkun kanssa niin se ei ole sitä välttämättä osaavamman tekijän kanssa.
Antaisin persettä! Anaaliseksi on ihanaa.
Tosin jos ”peppuseksuaalilla” tarkoitetaan jotain täysin anaaliin fiksatioitunutta tyyppiä jolle pepun saaminen on tärkeämpää kuin emätinpenetraatio ja suuseksi, niin passaisin.
Itselleni peppuseksi on sellanen, että muutaman kerran kuukaudessa haluttaa sitä, mut muuten sit ”vaan” ykköstä ja suuseksiä - ja noi ykkönen ja suuseksi on paaaaljon tärkeämpiä mulle, vaikka haluan välillä peppuunkin.
Toimi siten mikä sulle sopii.
Jos inhoat anaaliseksiä, älä pariudu miehen kanssa joka rakastaa sitä ja jolle se on tärkeää.
Mies joka rakastaa anaaliseksiä on homo, mihin se naista tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Mies joka rakastaa anaaliseksiä on homo, mihin se naista tarvii?
Iuh mikä ajatusmaailma. Sinun mielestäsi siis nainen=pillureikä?
Jos haluaa muuta kuin pillureikää, ei halua naista sillä nainen on yhtäkuin pillureikä?
Haista kusinen k*rpä.
Nuo on kaikki kaikki yhden ja saman anaalifoobikon vastauksia. Kohta alkaa se paskasta ja vaipoista jankuttaminen