ATARAX KAMALAA MYRKKYÄ!!!! ÄLÄ IKINÄ OTA!!!
Kärsin kausittaisesta allergiasta ja annan Ataraxille nolla tähteä viidestä!
Ennen kuin pystyin huomaamaan että auttaako lääke allergiaoireisiin, sammuin koko yöksi ja seuraavaksi päiväksi! En pystynyt herätä vaan tuntui kuin olen jossain koomassa ja otin vain 25mg.
Luulen että pystyin katsomaan kännykän näyttöä toisella silmällä että kello on 16 ja sammuin uudestaan. Iltaseitsemältä pystyin vihdoin nousta ja minun oli pakko sinnitellä hereillä koska en sietänyt enää sitä kamalaa painajaishelve-ttiä!
Olin onnellinen ennen tämän lääkkeen ottamista mutta nyt siitä on kulunut kolme vuorokautta ja olen nukkunut kaiken tämän ajan! Olen niin nälkäinen etten pysty pysymään hereillä tarpeeksi kauaa jotta saisin syötyä riittävästi! Sammun jatkuvasti. Älä ota sitä lääkettä.
Milloin tämä loppuu tästä on jo 3 vuorokautta!? Otin juuri 200 mg kofeiinia eikä mitään vaikutusta. Pelkään nukkua uudestaa niiden kamalien painajaisten takia. Tajusin myös juuri etten pissaa ollenkaan. Kokeilen kohta limonea saadakseni tämän lääkkeen pois kropastani.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
No huh! Onneksi taas kuuntelin omaa järkeäni, en antanut lapselle tuota enkä mitään muutakaan allergialääkettä. Vyöhyketerapialla lapselta parani allergiat kokonaan. Suosittelen, jos haluat, että paranet, etkä vain painaa oireita piiloon. Kamalaa, mitä kaikkea myrkkyä ihmiset tunkevat itseensä ja vielä pahempaa, jopa lapsiinsa!
Mielenkiintoista. Kuinka kauan piti hoitaa, että alkoi vaikuttamaan? Minkä ikäinen lapsi, antoiko hyvin hoitaa, pitikö käydä usein? Alkoi kiinnostaa. Kyllästynyt lääkkeisiin, jotka ei kunnolla auta tai niillä on niin pahat sivuvaikutukset ettei voi ottaa. Ja pistäähän se miettiin, että mitä nuo lääkkeet sisältää ja mitä ne tekee elimistölle varsinkin pitkän ajan kuluessa.
Älä huuda.
Minua Atarax on auttanut (maksasairauden aiheuttamaan kutinaan määrätty). Lisäksi auttaa unettomuuteenkin. Eikä mitään sivuvaikutuksia. Se on niin yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh! Onneksi taas kuuntelin omaa järkeäni, en antanut lapselle tuota enkä mitään muutakaan allergialääkettä. Vyöhyketerapialla lapselta parani allergiat kokonaan. Suosittelen, jos haluat, että paranet, etkä vain painaa oireita piiloon. Kamalaa, mitä kaikkea myrkkyä ihmiset tunkevat itseensä ja vielä pahempaa, jopa lapsiinsa!
Et ole tosissasi.
Vyöhyketerapia ei paranna allergiaa.
Et taida tietää ihmisen fysiologiasta ja anatomiasta paljoakaan.
Teet lapsellesi vahinkoa kun kiellät häneltä allergialääkkeet.
Kyllä olen tosissani.
Tiedän ihmisen fysiologiasta ja anatomiasta varmaan keskivertoa enemmän, mutta en toki mikään asiantuntija ole.
En tee vahinkoa lapselleni, vaan täysin päinvastoin. Hän on nyt terve, ei kärsi minkäänlaisista allergiaoireista eikä ole mistään lääkemyrkyistä riippuvainen. Todennäköisesti pelastin hänet mm. lääkemömmöjen sivuvaikutuksilta ja elimistön epätasapainon etenemiseltä. Kun allergiaoireet painetaan piiloon, seurauksena on uusia sairauksia, oireita ja vaivoja, useimmiten. Säälin lapsia, joille näitä kaikenmaailman käärmeöljykauppiaitten sotkuja syötetään. Heidän terveytensä pilataan.
Nuo puheesi paljastavat tietämättömyytesi. Kuten itsekin sanoit, et ole asiantuntija. Jotrn jätä päteminen niille jotka asioists jotain tietävät.
Atarax auttaa ahdistuneisuuteen kohtuullisen hyvin. Kreikan lomalla saatuihin hyttysenpuremiin ei mitään vaikutusta. Zyrtec auttoi kutinaan, mutta väsytti perusteellisesti.
Meidän lapselle tuli Ataraxista virtsaumpi. Ei mikään leikin asia tuo lääke.
Vesirokossa Atarax oli taivaan mannaa. Taju kankaalle eikä yhtään kutissut.
Atarax oli pelastus myös helvetillisen enterorokon aikana kun jalkapohjat ja kädet kutisivat niin älyttömästi että nukkumisesta ei tullut mitään. Kutina lähti kahdella napilla ja oli aivan taivaallisen ihanaa saada unen päästä kiinni parin valvotun yön jälkeen. Ilman tuota olo oli täysin sietämätön ja käsien kutinaan auttoi vain niiden lilluttaminen jääkylmässä vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi.
Vyöhyketerapia ei paranna allergiaa.
Et taida tietää ihmisen fysiologiasta ja anatomiasta paljoakaan.
Teet lapsellesi vahinkoa kun kiellät häneltä allergialääkkeet.
Kirjoituksen mukaan allergia-oireet paranivat, joten miksi niitä allergialääkkeitä pitäisi enää ottaa, kun ei kerran oireita enää ole? Koskahan alettaisiin muutenkin miettiä allergioiden todellisia SYITÄ, eikä vain lääkittäisi oireita? Entä mitkäköhän vaikutukset siedätyshoidoilla on tulevaisuudessa ihmisten kokonaisterveyteen? (esim. ruoka-aine-allergioiden perimmäistä syytä kun ei edelleenkään mietitä, kasvatetaan vain toleranssia) Toivottavasti sillä ei olisi vaikutusta.
Kyselee nimim. huolestunut
Mikä siinä anthraxissa niin kamalaa on?
Minulle määrättiin ataraxia aikoinaan allergiaoireisiin ja ihottuman kutinaan.
Kutinaa lievitti vähän, mutta ei minulle mitään muuta vaikuttanut, väsyttänyt tms.
Miestä taas tuo väsytti, tosin niin sillä on tehnyt moni muukin allergialääke.
Minuun ei ole vaikuttanut väsyttävästi myöskään mitkään lihasrelaksantit, joista lääkäri on sanonut, ettei esim.autoa saa ajaa ruolloin koska ne väsyttää liikaa
Minä pyysin reseptin joskus nukkumiseen ja kokeilin sitä, ei mitään tehoa. Tuli vaan hirveä olo. Osittain se johtui varmaan siitä että yritin korvata sillä Tenoxin, mutta ei se pelkästään vierotusoireista johtunut.
Voi víttu. Ihan karamelli lääke samalla tavalla kuten panacodit ja muut kutituslääkkeet. Levy pitää vetää, että edes tuntee kutitusta. Näin olen kuullut.
Söin joskus pahaan kutisevaan ihottumaan Ataraxia jotta saisin unta. Hyvin toimi, aamulla oli kyllä pää täynnä unta mutta heräsin kyllä kellon soittoon.
Ei ole myrkkyä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Söin joskus pahaan kutisevaan ihottumaan Ataraxia jotta saisin unta. Hyvin toimi, aamulla oli kyllä pää täynnä unta mutta heräsin kyllä kellon soittoon.
Ei ole myrkkyä kaikille.
Niinpä, ei ole myrkkyä kaikille ei. Tämä kommentti ei ole suoraan sulle tosiaan tarkoitettu, vaan tämän aasinsillan kautta haluan sanoa, että miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää sitä, että kaikille Atarax (tai joku muu valmiste) ei vaan yksinkertaisesti sovi eikä heidän kannata sitä näin ollen käyttää?
Minuakin kiinnostais kovasti tuo vyöhyketerapia. Lapsella on siitepölyallergia ja siihen haluaisin saada helpotusta. Viime vuonna käytettiin jotain terveyskaupan tippoja ja kyllä ne oireita huomattavasti helpotti, mutta oishan se mukava, kun paranisi kokonaan. Lääkkeitä en haluaisi minäkään lapsiparalle syöttää. Parina kesänä kokeiltiin jotain, useampaa merkkiä, ihan käsikauppatuotteita, yksi auttoi, joku Loradin tms, mutta se teki lapselle väsymystä, päänsärkyä ja pahoinvointia, muista taas ei ollut mitään hyötyä. Miten tuollaisia hyödyttömiä saa myydä ja huijata, että ne muka jotain vaikuttaa??
Mieluummin kokeillaan nyt jotain luonnonmukaista, mutta ehtiiköhän enää tälle kesälle mitään vaikuttaa?
Mulle tuli vähän tuollainen olo yhdestä toisesta allergia-lääkkeestä. Nukahdin melko nopeasti sänkyyn, näin todella kummallisia unia enkä meinannut päästä hereille. Se unimaailma oli todella toden ja aidon tuntuinen ihmisineen ja musiikkeineen. Aivan kuin olisin hetken todella elänyt siinä. Olo oli kuin unihalvauksessa, en saanut käännettyä itseäni, en vaihdettua asentoa. Tuntui kuin en pääsisi unesta ollenkaan pois tähän nykymaailmaan vaan että pakko vaan seurata sitä unta. Toisaalta mielenkiintoinen, toisaalta järkyttävä kokemus. Sen jälkeen en ole kyseistä lääkettä syönyt.
Tosi hyvä lääke kun oli atooppinen iho ja opiskeluaikaan univaikeuksia. Kerran vaan otin liian lyhyellä välillä toisen pillerin niin muistan kun olin vessassa pytyllä ja polvet ei pitäneet vaan tipuin pytyltä..meni siis jalat alta elii voimat niin sanotusti..että aika taju pois lääke mutta hyvä.
Atarax on pyhää ainetta!
Nappi naamariin ja ahdistus ja yöheräily on mennyttä, lähes ainoita tapoja millä voin saada 8h yöunet.