Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maha menee tukkoon Maman nuudeleista?!

Vierailija
06.05.2019 |

Mistäköhän lie johtuu, mutta suolisto tuntuu menevän täysin tukkoon aina kun syön Mama-nuudeleita.
Muita samasta vaivasta kärsiviä?

Johtuuko vehnähöttöhiilareista vai mukana tulevasta mausteseoksesta vai mistä? Rakastaisin syödä noita nuudeleita mutta vatsan toiminnan vuoksi joudun kiertämään ne kaukaa... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän on ihan tyhjiä kaloreita ne nuudelit. Pelkkää vehnähöttöä jossa ei nimeksikään kuitua tai mitään muutakaan hyödyllistä.

Vierailija
2/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, ja koskee kaikkia muitakin pikanuudeleita. Se on niin kaukana ihmisen luonnollisesta ruuasta tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh,joskus minua ihmetyttää miten jotkut osaa hengittää ihan itse.

Vierailija
4/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täälläkin. Olen yrittänyt lisätä nuudeleiden joukkoon kasviksia ja pähkinöitä, sekä syödä täysjyväleipää samalla: ei auta yhtään mitään, juntturaan menee koko suolisto.

Vierailija
5/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täälläkin. Olen yrittänyt lisätä nuudeleiden joukkoon kasviksia ja pähkinöitä, sekä syödä täysjyväleipää samalla: ei auta yhtään mitään, juntturaan menee koko suolisto.

Täysjyvä vetää suolen tukkoon ilman nuudeleitakin :)

Vierailija
6/6 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikanuudeleissa käytetään sellaista säilöntäainetta, joka aiheuttaa sen että nuudelit sulavat todella hitaasti. Eivät siis ole hyväksi ruuansulatukselle.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/pikanuudeleista-paljastui-yl…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi