Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti Suomen suosituin puolue eli PS menee hallitukseen. 3. suosituin eli SDP ei sinne kuulu.

Vierailija
06.05.2019 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1152c0f5-85d2-4606-b9f8-9d245b3db…

"Hallitustunnusteluja vetävän SDP:n kannatus on tippunut vaali-illan 17,7 prosentista 16,9 prosenttiin.

Suurimmaksi puolueeksi on kyselyssä kiilannut perussuomalaiset, jonka kannatus on 18,7 prosenttia, verrattuna vaali-illan 17,5 prosenttiin.

Myös kokoomus on kirinyt demareiden ohi niukasti kakkossijalle 17,1 prosentin kannatukseen. Vaaleissa puolue sai 17 prosenttia äänistä."

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työssä gallupeja tekevässä firmassa. Jos emme saaneet täyteen tuhatta vastaajaa joka yleensä vaaditaan, vastasimme itse. Käytimme siis oikeita nimiä soittolistoilta.

Nykyisin luultavasti tehdään pistokokeita, joilla tarkistetaan onko haastateltavalle oikeasti soitettu.

Vierailija
22/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, ettei yle uutisoi gallupista mitään. Puolueetonta journalismia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että PS nousee. Kitisköön vassariporukka täällä sivuilla mitä tahansa.

Vierailija
24/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, ettei yle uutisoi gallupista mitään. Puolueetonta journalismia?

Joutuivat joukkopsykoosiin.

Vierailija
25/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla sen verran vaikutusta hallitusneuvottelujen, että Rinne tuskin kovin hanakasti haluaa uusia vaaleja. Kannattaa siis olla yhteistyökykyinen :)

Vierailija
26/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uutisoisi, yle teettää omat gallupinsa, tämä on jopnkun muun tekemä.

Mutta ei muuta kuin alat  taas foliohatun askarteluun..

Vierailija
27/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt jaksetaan jostain surkeasta gallupista vouhottaa kun leikitään että on taas voitettu, vaikkei ole. Vaalit on käyty jo, neljän vuoden päästä sitten uudestaan.

Vierailija
28/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännää kun media puhuu suu vaahdossa "oikeistopopulisteista" . Sillä sanalla yritetään pelotella kansaa PS puolueella. Toistellaan "oikeistopopulistit" -nimitystä, vaikka toimittajat itsekään eivät edes oikein tiedä mitä sillä sanalla tarkoittavat. Tarvitaan vain joku mustamaalaussana, jolla on riittävän paha kaiku.

PS on noussut kansan todellisesta tarpeesta. Yrittämisen, oman maan edun, työnteon ja yksilön vastuun arvostuksesta. Ei se ole populismia vaan totista totta. Kyse on aikakauden muutoksesta. Vanhat puolueet ovat tulleet tiensä päähän.

Vierailija
29/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.

Vierailija
30/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on, että PS nousee. Kitisköön vassariporukka täällä sivuilla mitä tahansa.

Juu, niin se on noussu jo 20 vuotta, ja onko siitä koskaan ollu mitään hyötyä? Ei.

Tiedoksi nyt sinulle, että demarit voitti vaalit, ja on suurtin puolue, sitä ei joku hikinen galluppi muuta miksikään. Gallupeja menee ja tulee, vaalit ratkaisee.

Vierailija
31/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia. PS arvostaa nuoria naisia ja nuorten maailmankuvaa. On mukavaa että edes yksi puolue Suomessa ymmärtää meitä.

Tätä copy pastea ei olekaan näkynyt pariin päivään.  Ehdin jo huolestua.

Vierailija
32/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi voi persujen peppukipuilua XD

Vierailija
33/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin puolue on kylläkin SDP.

Menikö sulta jotain ohi.

Vierailija
34/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt edes vähän rotia tuohon pommitukseen. Tämä sama spämmi on joka ikisessä hallitusneuvotteluja koskevassa ketjussa. Laiskuutta ja luovuuden puutetta, sanon minä.

Vierailija
35/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensuuri PS suurin puolue ketjuihin johtaa siihen että tulee jatkossa aina vain uusia paljastuksia vasemmiston tyypeistä.

Ensin paljastettiin Touko aalto kuvat, sitten Taee viestit.

Mitä muuta haluatte paljastettavan?

Sensuuri johtaa aina vaan uusiin kiusallisiin paljastuksiin ja jopa tutkintapyyntöihin.

Itse teen aina tutkintapyynnön kun mahdollista, syyttäjävitasto tutkii, aivan kuten lentokone episodin (:

Toukon kuvat? Ne juhlimiskuvat homobaarista? Ja mitäs rikollista niissä oli? Vihreiden kannatus vain nousi niistä.

Vierailija
36/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nämä persuraukat määrättiin istumaan oikeaan laitaan?

Kyllä heillä nyt on rankkaa, ensin demarit voittaa vaalit, sitten vielä ennetaan istumapaikat, vaikka mieluummin seisoisivat. 

Sniif. Voisiko niille järjestää jonkun hyväntekeväisyyskeräyksen, se BC;kin saisi kerrankin itsekin apua.

Vierailija
37/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäistä valittaa. Äänestys oli huhtikuussa ja tulosta ei ruveta jälkeen päin muuttamaan.

Vierailija
38/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDPn arvot näkyvät palkansaajien veronkorotuksina taantumaan ajautuvassa Suomessa. Teollisuus lähtee taas ulkomaille kuten vuosituhannen alussa. Kohta maa on taas samassa velkakierteessä kuin ennen Sipilän hallitusta. Rahan myötä loppuu myös seinäraha ja sosiaalituet. SDPn arvot ovat köyhät suomalaiset ja vauras sosialistieliitti.

Vierailija
39/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalitulosta ei ruveta muuttamaan. Olisitte käyneet sitten äänestämässä. Myöhäistä valittaa.

Vierailija
40/76 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt edes vähän rotia tuohon pommitukseen. Tämä sama spämmi on joka ikisessä hallitusneuvotteluja koskevassa ketjussa. Laiskuutta ja luovuuden puutetta, sanon minä.

persuihmiset on copy paste ihmisiä. kopioivat ajatukset ja tekstit toisiltaan. en ole koskaan nähny poersua, joka ei käyttäisi persukieltä ja hokisi persumantroja. onko kukaan muu?

Sellasia onttopäitä, joilla kaikilla pyörii päässä sama käyntiin laitettu kasetti. Tulee mieleen joku kauhuelokuva aivopestystä kylästä... maissilapset tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi