Mies lähti
Meillä on 2 poikaa joista toinen tarvitsee kotona ja koulussa erityistukea. Olimme perusperhe. Käymme töissä, on oma koti. 2 viikkoa sitten mies kertoi pettäneensä parikymppisen kanssa. On rakastunut ja asuukin jo naisen luona. Minä olen kuulemma ollut harmaa ja arkipäiväinen enkä tee aloitteita. Tämä kisu on kuuma ja kaunis. Mies on niin kiimoissaan että ajattelee minun hoitavan eron. Hän ei ole ehtinyt miettiä miten asiat järjestetään.
Jos nyt jotain hyvää on niin olen hyvässä työssä. Pojat reagoi kyllä heti isäpuutteeseen ja hän on ollutkin ennen hyvä isä. Nyt kaikki aika ja into on naisessa.
Oma isäni ehdottaa itse eronneensa että suostun eroon niin että mies ottaa 13v erityislapsen joka on isän poika ja minä toisen. Lunastan miehen ulos kolmiostamme. Auto onkin hänen. Näin kaikki menisi tasapuolisesti.
Äitipuoli ei tiedä vielä mikä urakka hänellä on poikamme kanssa. En suostu muuten eroon.
Huomenna tapaamme.
Kommentit (50)
Voi olla kova paikka parikymppiselle. Kun pakettiin tulee lapsi mukaan.
Aika näyttää, miten menee.
Tota ei voi edes ennustaa. Arvailla voi 50 eri juttua. Tietty peruskaaviot ekana.
Minusta hyvä idea kun käyt töissä. Hyvä muuten kun olet uraäiti. Kotiäiti itki su.
Pidä puoleksi vaikka yleensähän äiti ottaa lapset
Onpa ikävää, miehet on kiimoissaan usein lapsellisia ja järki unohtuu. Kymmenen vuoden sisällä se uusi nainen on "harmaa ja arkipäiväinen".
Sinun suostumusta ei kyllä eroon tarvita, kaikilla on Suomessa vapaus vaihtaa kumppania tai olla yksin.
Siis eihän teidän pojan hoito uudelle tyttikselle kuulu mitenkään.
0/5 Tällainen tarina keksitty tällä kertaa.
Voitko lähettää tästä äitipuolesta kuvan haluaisin vähän silmäruokaa
Sitten on meitä ikityöttömiä kunnon miehiä, jotka on lakossa periaatteen vuoksi ja yhteiskunnan hyvinvoinnin vuoksi. Me ei palkkoja poljeta perkele.
Nin meitä miehiä on jotka huolii sut työttömyysturvan alle ap ja pojat kanssa. Opetetaan heidät käymään kalassa ja jatkamaan lakon perinnettä. Oma isäni meni lakkoon tai työttömäksi laman jälkeen ja hän on nyt edesmennyt, mutta minä jatkan perinnettä.
Poika tarvitsee lähes ympärivuorokautista tukea tai ainakin valvontaa. Osaa lykännyt pukea itse mutta saa hurjia raivareita. Hänen lääkitystä ja koulunkäyntiä pitää tukea. Hänellä on myös 2terapiaa viikossa mihin autoa on tarvittu.
Joo. Tiedän että mieheni on vapaa eroamaan. Mutta ehtonineroon on lasten jakaminen. Jos olisin kotiäiti asia eri. Matkustan paljon työn takia.
Joo ei nuorikolle kuulu 13v. Vaan miehelleen. Mutta einnuorikko voi olla näkemättä lasta. Isä voi palkata hoitajan.
Et suostu muuten eroon? Katsos kun Suomessa saa eron halusit tai et.
En tunne häntä eikä ole kuviakaan saatu.
Vierailija kirjoitti:
Poika tarvitsee lähes ympärivuorokautista tukea tai ainakin valvontaa. Osaa lykännyt pukea itse mutta saa hurjia raivareita. Hänen lääkitystä ja koulunkäyntiä pitää tukea. Hänellä on myös 2terapiaa viikossa mihin autoa on tarvittu.
Aivan Suomi on surkea ja köyhä maa jossa kenenkään ei ole hyvä olla muuttaakaa Venäjälle mahtavan johtajan Putinin luo t Ap
Käytät siis lasta aseena. Niin tyypillistä.
Aion siis muuttaa poikien kanssa Venäjälle t Ap
Joo eron saa. Mutta erosta tulee velvollisuuksia.
Voi lapsiraukat.
Tuntuu, ettei kukaan ajattele heidän parastaan. He ovat täysin syyttömiä siihen, että mies kyllästyi kotileikkiin ja häipyi, kun ei enää huvittanutkaan.
Mikään maailman mahti ei voi pakottaa miestä ottamaan lasta luokseen.
Ainut pakko on maksaa elarit. Mihinkään muuhun ei lähtijää pysty lainsäädännöllä pakottamaan.
Kosteat siis pojalla. Parikymppisenä liian raskas työ.