Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriköivä narsistipomo yrittää tuhota minut, miten menettelen?

Vierailija
06.05.2019 |

Onko kukaan tehnyt rikosilmoitusta häiriköinnistä? Eräs häirikkö vainoaa minua viesteillä. Välillä voi olla taukoa mutta noin kerran viikossa yöllä tulee muutamia viestejä. Nämä aiheuttaa minulla ahdistusta ja pahaa oloa vaikka yritän olla ajattelematta asiaa!
Viisainta olisi poistaa ne lukematta. Riittääkö nämä viestit poliisille, lähestymiskieltoon tms?

Panettelua ja solvaamista mm. Ei suoraa uhkaamista (paitsi joskus sanallista, uhkasi tulla yöllä vierailulle, käski hankkia turvamiehen! Tästä ei siis todisteita olemassa)

Kyseessä sairas, johtaja asemassa töissä, narsisti, kateellinen kaikille. Ympärillä suuri piiri "nimiä". Pelon takia en ole uskaltanut poliisille. Nyt en jaksa enää, paniikkikohtauksia yms tämän takia!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja odottaisin!

Vierailija
2/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin kiinni yöksi. Ja kyllähän panettelusta voi tehdä kunnianloukkaussyytteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kokeiltu tätä, kuitenkin kun aamulla avaa puhelimen niin viestit sitten tulee, ahdistus heti iskee. Jotenkin jo alkanut pelottaa, jos ei omalle kohdalle osuisi, niin eihän tällaista osaisi edes kuvitella! Ihan järjetöntä!

4/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähetteleekö ihan omalla nimellään näitä vai jonkun salanimen takaa?

Vierailija
5/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pomolla pomo?

Vierailija
6/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu työterveyteen tai terveyskeskukseen.

Kysy ammattiliitosta.

Kts NUT

Vierailija
7/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kännykällään. Yrittää saada minut pelkäämään(?), taipumaan tahtoonsa jne, mitä narsisti nyt haluaakaan. (ja se on sama, mitenpäin tekisin, paskaa niskaan tulee, kun mikäänhän tuollaiselle ei riitä, et ikinä tee oikein!)

Suuttui kun en uhraa vapaa-aikaani hänen mukaansa! Olisi pitänyt olla milloin missäkin edustamassa firmaa ja pönkittämässä siis hänen mainettaan. Muut eivät uskalla jäädä pois, osa ei näe tätä käytöstä, ehkä saavat toisistaan sitten jotain egon pönkitystä tms. Minä en tuollaista jaksa ja alkoi kiusaaminen!

Vierailija
8/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis lopputili? Ja numeron vaihto. Ja pallit voi kanssa kasvattaa. Uuno. :D

9/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kännykällään. Yrittää saada minut pelkäämään(?), taipumaan tahtoonsa jne, mitä narsisti nyt haluaakaan. (ja se on sama, mitenpäin tekisin, paskaa niskaan tulee, kun mikäänhän tuollaiselle ei riitä, et ikinä tee oikein!)

Suuttui kun en uhraa vapaa-aikaani hänen mukaansa! Olisi pitänyt olla milloin missäkin edustamassa firmaa ja pönkittämässä siis hänen mainettaan. Muut eivät uskalla jäädä pois, osa ei näe tätä käytöstä, ehkä saavat toisistaan sitten jotain egon pönkitystä tms. Minä en tuollaista jaksa ja alkoi kiusaaminen!

Onko siis sinun pomosi?

Laitappa jotain viestejä näytteeksi.

Vierailija
10/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs sitten eläisin? Numero jo vaihdettu, sai selville!

Kasvata sinä puolestani, (ne pallit) kiitos :)

Ei vaan tosiaan tämä tilanne on kamala. Kuten sanoin, ei voi kuvitellakaan, ellei omalle kohdalle osu.

Osaa vedellä oikeista naruista, henkilökohtaiset asiat, mitä minusta tietää, kääntää minua vastaan, uhkaa levitellä koko työyhteisölle... Jotain paskapuhetta on jo laittanut liikkeelle. Käsittämätön luonnehäiriö.

Tuntuu vain yltyvän, jos kiellän ottamasta yhteyttä työajan ulkopuolella. (viimeksi viestissä: "mitähän työkaverit tuumaisi, jos xxx kertoisin heille, menisi maine lopullisesti apinalta!")

Vierailija
11/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen. Ja menet lääköriin ja kerrot saman asian ja pyydät sairauslomaa. Liittoon myös yhteys jos kuulut. Sekä pomon esimiehelle.

Vierailija
12/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ensin yhteydessä työterveyteen, koska tyyppihän on sairas. Esittäisin asian niin että olen huolestunut pomon terveydestä. Kun minua eräs henkilö kiusasi työpaikalla, aloin tehdä niin että otin asian puheeksi muiden kuullen "Mitä oikein tarkoititkaan kun sanoit minulle ... " Muut kyllä tajusivat kiusaamisen silloin ja henkilö tuli mokatuksi kakkien kuullen. Loppui sitten kiusaaminen myös selkäni takana. En tunne tilannettasi, mutta voisin kuvitella sanovani muiden kuullun, että "lähetit sitten taas minulle viestin keskellä yötä, nukutko ollenkaan". Lukisin viestin äänen ja pokkana sanoisin että olit oikein keksinyt minusta mehevän juorunkin levitettäväksi. Työpaikka siinä silloin voi mennä, mutta mitä väliä.

Vierailija
13/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö haistattelu, lievä uhkailu, rikosilmoitukseen? viesteissä myös piilosanailua, jolla saa minua uhkailtua, vieraan silmissä ei välttämättä näytä siltä :(

Pomolla ei ole pomoa.

Vierailija
14/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vainoamista, se on rikos.

Vierailija
15/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin ensin yhteydessä työterveyteen, koska tyyppihän on sairas. Esittäisin asian niin että olen huolestunut pomon terveydestä. Kun minua eräs henkilö kiusasi työpaikalla, aloin tehdä niin että otin asian puheeksi muiden kuullen "Mitä oikein tarkoititkaan kun sanoit minulle ... " Muut kyllä tajusivat kiusaamisen silloin ja henkilö tuli mokatuksi kakkien kuullen. Loppui sitten kiusaaminen myös selkäni takana. En tunne tilannettasi, mutta voisin kuvitella sanovani muiden kuullun, että "lähetit sitten taas minulle viestin keskellä yötä, nukutko ollenkaan". Lukisin viestin äänen ja pokkana sanoisin että olit oikein keksinyt minusta mehevän juorunkin levitettäväksi. Työpaikka siinä silloin voi mennä, mutta mitä väliä.

Kiitos! Erittäin hyviä neuvoja!

Vierailija
16/16 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimä vaihdoin työpaikkaa narsistipomon takia. Voi olla ainut tapa ratkaista tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi