Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat siistit nuoret pukumiehet kadulla? Pk-seutu

Vierailija
06.05.2019 |

Keitä ovat kadulla sellaiset erittäin siistit ja tyylikkäät mustaan pukuun pukeutuneet nuorehkot pukumiehet? En tarkoita nyt mistään toimistotalosta lounaalle juoksevia miehiä, vaan törmäsin heihin eilen keskellä asuinaluetta, kolme tällaista miestä olivat kävelemässä asuinkadulla keskenään keskellä päivää. Samanlaiset puvut, valkoinen paita, olisiko ollut vaaleansiniset krakat. Erittäin tyylikkäitä ja hyvännäköisiä. Itse kuljin rattaiden kanssa räjähtäneenä verkkareissa, enkä todellakaan ollut hyvännäköinen, silti nämä huusivat jotain moikkailuja perään (suomeksi). Mitä nämä ovat?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mormooneja

Vierailija
2/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormoni saarnaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mormooneja

Ensimmäinen ajatukseni olikin, että ovatko jotain amerikkalaisia uskonnon levittäjiä, mutta miksi he sitten huutelevat kadulla yksin kulkevan äidin perään jotain moi moi -juttuja suomeksi? Ja miksi ne kulkee asuinalueella? Käykö ne ihmisten ovella vai? Ja entä jos avaa, niin mitä sitten tapahtuu? Kolme pukumiestä istahtaa sohvalleni, kun olen taaperon kanssa kaksin kotona? Minulle jäi niistä kadulla samanlainen olo kuin joskus Turkin lomamatkalla jonkun rantagigolon huudettua perääni.

4/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä oli lisäksi reppu selässä, he olivat suurella todennäköisyydellä mormoneja. Tuokin, että huusivat moikkailuja tuntemattomalle, saa minut veikkaamaan heitä.

Vierailija
5/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisia mormoneja, jotka ovat täällä valloitusmatkalla.

6/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mormooneja

Ensimmäinen ajatukseni olikin, että ovatko jotain amerikkalaisia uskonnon levittäjiä, mutta miksi he sitten huutelevat kadulla yksin kulkevan äidin perään jotain moi moi -juttuja suomeksi? Ja miksi ne kulkee asuinalueella? Käykö ne ihmisten ovella vai? Ja entä jos avaa, niin mitä sitten tapahtuu? Kolme pukumiestä istahtaa sohvalleni, kun olen taaperon kanssa kaksin kotona? Minulle jäi niistä kadulla samanlainen olo kuin joskus Turkin lomamatkalla jonkun rantagigolon huudettua perääni.

He yrittävät luoda kontaktia, että pääsevät juttusille eli kertomaan uskonnostaan.

Vierailija
7/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormoneja ne ovat. Pääsiäisienä tuli vastaan kaksi mormonipoikaa Myllypurossa ja tervehtivät niin iloisesti, mutta emme jutelleet. Kerran aiemmin kohtasin mormoneja Leppävaarassa, olisivat halunneet kertoa Raamatusta, mutta minulla oli kiire junaan. On ne aika söpöjä kyllä :P

Vierailija
8/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Jos heillä oli lisäksi reppu selässä, he olivat suurella todennäköisyydellä mormoneja. Tuokin, että huusivat moikkailuja tuntemattomalle, saa minut veikkaamaan heitä.

En tajunnut katsoa oliko reppuja, heitä oli tosiaan kolme ja kulkivat kadulla vierekkäin melkein tukkien koko  kadun. Yritin katsoa poispäin ja päästä rattaiden kanssa ohi. Tuli todella epämiellyttävä olo, koska täällä ei keskellä päivää juuri liiku ihmisiä, ja sitten nämä kolme miestä yritti saada kontaktia kun olin kävelyllä.

Vierailija
9/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on vakoojia ja yrittävät tunkea ihmisten kotiin, mutta onneksi AV kirjoittajat eivät avaa ovia tuntemattomille.

Vierailija
10/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mormooneja

He yrittävät luoda kontaktia, että pääsevät juttusille eli kertomaan uskonnostaan.

No oli kyllä aika gigolo-taktiikka. Olisikohan he osanneet suomea? 

Vierailija
11/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mormoneja ne ovat. Pääsiäisienä tuli vastaan kaksi mormonipoikaa Myllypurossa ja tervehtivät niin iloisesti, mutta emme jutelleet. Kerran aiemmin kohtasin mormoneja Leppävaarassa, olisivat halunneet kertoa Raamatusta, mutta minulla oli kiire junaan. On ne aika söpöjä kyllä :P

No täytyy sanoa, että en ole kuukausiin nähnyt kadulla niin hyvännäkoisiä, timmejä ja sliipattuja miehiä :D . 

Vierailija
12/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomusnuoria.

Vierailija
13/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hrrr kirjoitti:

kokoomusnuoria.

Miksi he olisi perääni huudelleet moikkailujaan? Olen ylipainoinen, räjähtänyt nelikymppinen kotiäiti verkkarirytkyissä. En varsinaisesti kokoomusnuorimiesten märkä uni, varsinkaan taaperoni kanssa.

Vierailija
14/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä seksifantasioitasi tällä "minä, ruma äiti verkkareissa sain huomiota timmeiltä nuorilta miehiltä!!??"-jankutuksellasi toteutat, mutta usko jo, että olivat mormoneita. Eivät gigoloja. Eivät halua panna sua vaikka päästäisit heidät sohvallesi.

Vierailija
15/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä seksifantasioitasi tällä "minä, ruma äiti verkkareissa sain huomiota timmeiltä nuorilta miehiltä!!??"-jankutuksellasi toteutat, mutta usko jo, että olivat mormoneita. Eivät gigoloja. Eivät halua panna sua vaikka päästäisit heidät sohvallesi.

Oliko tämä viestisi mielestäsi fiksu? 

Kommentoin tuolle yhdelle kokoomusnuoria ehdottaneelle, että tuskin oli kokoomusnuoria. Sinä halusit vääntää siitä tuollaisen seksikeskustelun sitten.

Vierailija
16/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hrrr kirjoitti:

kokoomusnuoria.

Miksi he olisi perääni huudelleet moikkailujaan? Olen ylipainoinen, räjähtänyt nelikymppinen kotiäiti verkkarirytkyissä. En varsinaisesti kokoomusnuorimiesten märkä uni, varsinkaan taaperoni kanssa.

Siksi että haluavat sun äänestävän kokoomusta eurovaaleissa.

Tuskin ne siellä kadulla olivat munaa myymässä (vaikkei sekään kyllä yllättäisi jos on kokkareista kyse).

Vierailija
17/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin tuolle yhdelle kokoomusnuoria ehdottaneelle, että tuskin oli kokoomusnuoria. Sinä halusit vääntää siitä tuollaisen seksikeskustelun sitten.

Annas kun lainaan sinua: "Minulle jäi niistä kadulla samanlainen olo kuin joskus Turkin lomamatkalla jonkun rantagigolon huudettua perääni."

Minkä takia muuten et suostu kommentoimaan sitä, että olivat uskonnollisia julistaja?

Vierailija
18/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sä kuvittelet että kokoomusnuoret olisi halunneet sua panna?

Onhan niilläkin agenda jota tyrkyttävät, tuskin se on siittimen ujuttaminen punttiisi.

Vierailija
19/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annas kun lainaan sinua: "Minulle jäi niistä kadulla samanlainen olo kuin joskus Turkin lomamatkalla jonkun rantagigolon huudettua perääni."

Minkä takia muuten et suostu kommentoimaan sitä, että olivat uskonnollisia julistaja?

Minulle ihan oikeasti jäi tuollainen olo heistä, epämiellyttävä ja jotenkin limainen. 

Kyllä minä uskon, että he mormoneja olivat ja julistamassa kiersivät. 

Ihmettelen vain, että miten sitten vaikuttivat jotenkin gigolomaisilta, jos kerran olivat uskonmiehiä.

Vierailija
20/64 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sä kuvittelet että kokoomusnuoret olisi halunneet sua panna?

Onhan niilläkin agenda jota tyrkyttävät, tuskin se on siittimen ujuttaminen punttiisi.

Anna nyt vihdoin olla. Minähän nimenomaan sanoin, että kokoomusnuoret eivät ole minusta kiinnostuneita. Miksi haluat vääntää sanani aivan päinvastaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi