Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua petetty eri parisuhteissa?

Vierailija
06.05.2019 |

Kerro kokemuksista. Itse ihmettelen, onko uskollisia lainkaan, sillä lähestulkoon kaikki parisuhteet ovat päättyneet toisen osapuolen yllättävään pettämiseen.
Olenko valikoinut miehet väärin vai missä on vika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3. Eli kolmesta suhteesta yksi päättyi pettämiseen.

Oletko itse pettänyt? Minä en ole. Eli uskolliakin on :D

Vierailija
2/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään suhde ei ole turvassa pettämiseltä, joten yllättäävää pettämistä ei ole vaan sen tiedossa oleva riski kaikissa parisuhteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokemusta ja itse epäilen, että olen valinnut väärin ja siksipä en enää haluakaan parisuhdetta. Onnistuin nimittäin löytämään sellaisia helmiä, että näin jälkeenpäin hirvittää joten tämä ikisinkkuus on oikeasti tosi hyvä.

Vierailija
4/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä parisuhteessa on petetty ja kahdessa muussa ei. Tuossa missä petettiin, niin osasin sitä jotenkin epäilläkin, koska miehellä oli muitakin epärehellisiä piirteitä. Nykyisessä ei minun tietääkseni ole petetty enkä sitä edes osaa epäillä, koska ei ole mitään sellaisia "merkkejä", jotka viittaisivat siihen.

Vierailija
5/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole petetty, eikä lähipiirissä ole tietääkseni pettureita ( joskus nuorena teininä tosin näitä oli, mutta ei enää vakavissa suhteissa).

Vierailija
6/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä tuleeko se pettäminen aina ihan yllättäen puun takaa... Onko näissä sinua pettäneissä miehissä jotain yhteisiä piirteitä, jotka voivat kieliä epärehellisyydestä ja itsekkyydestä? Jos valehtelee pikkujutuista, niin yleensä valehtelee myös isommista jutuista. Jos käyttää paljon alkoa ja ramppaa jätkien kanssa viihteellä, niin siinäkin on riskinsä... Päivitteleekö someen itsestään kuvia, mutta missään ei käy ilmi, että hän on varattu? Onko paljon yhdenillan juttuja ja epämääräisesti loppuneita parisuhteita? Kaikki exät ovat vainhoharhaisia hulluja? Tykkää flirttailla avoimesti muille naisille?

Vierailija
7/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehet kertoa?

No, olin suhteessa 4 vuotta naisen kanssa, joka petti minua vuokralaisemme kanssa. (nuorempi mies)

Seuraava pari vuotta kestänyt parisuhde päättyi naiseni pettämiseen yhteisen tuttavamme kanssa.

Viimeisin parisuhde kaatui siihen, että nainen petti minua ex:nsä kanssa ja palasi yhteen.

Naiset ovat todella epäluotettavia.

Vierailija
8/8 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yksi parisuhde ja siinä olemme olleet uskollisia toisillemme. Jälkeenpäin tosin kävi selväksi, että suhteemme alussa mies petti ex-tyttöystäväänsä kanssani. Toisaalta kissa oli nostettu pöydälle, mutta ex kieltäytyi tajuamasta asiaa

Lähipiirissä kukaan ei ole eronnut ensimmäisestä suhteestaan vielä.