Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väite: mies tekee aina niin kuin hänelle itselleen on mukavinta

Vierailija
06.05.2019 |

Huolimatta siitä, aiheuttavatko toimensa ylimääräistä vaivaa, epämukavuutta tai suoranaista vaaraa toisille ihmisille.

Oletko samaa mieltä vai et?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut ihmiset toimivat näin. Mutta ei kaikki.

Vierailija
2/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitteesi saattaa pitää paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kokemuksellani en allekirjoita. Lähes kaikki kohdalleni osuneet miehet ovat olleet päinvastaisia.

Vierailija
4/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs, vastuuntunnoton ja empatiakyvytön IHMINEN tekee aina niinkuin hänelle itselleen on mukavinta. Myös mies.

Vierailija
5/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat itsekkäitä. Sukupuolella ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa.

Vierailija
6/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta vuotta olen uhrannut elämästäni vaimon ja perheen hyväksi. Luopunut kaikesta omasta mukavuusesta. Urasta, terveydestä, harrastuksista, varallisuudesta, itsetunnostakin. Palkkioksi sain katkeran, valittavan ja vihaisen eukon, joka inhoaa lapsiamme ja vihaa mua.

Vierailija
7/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa miehistä, käsittääkseni lähes kaikki, tekevät päivittäin aivan toisin. Ainakin omasta mielestään. On eri asia, kuka arvioi missäkin tapauksessa: työkaverit, asiakkaat, alaiset, esimiehet, puoliso, lapset, sukulaiset, vanhemmat vai ystävät.

Vierailija
8/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väite: Aloitus on seksistinen.

Vierailija
9/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä omassa tuttavapiirissä huomaa juurikaan eroa eri sukupuolien välillä itsekkyydessä. Ylipäätään tunnen patologisen itsekkäitä ihmisiä varsin vähän, mutta ehkä tuossa pienessä joukossa miehet ovat yliedustettuina (eli tyyliin 3-4 miestä ja 1-2 naista) Tämä ei saa silti minua allekirjoittamaan väitettä: "mies tekee aina niinkuin hänelle itselleen on mukavinta"

Vierailija
10/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi aloittaja, joka kuvittelee, että on olemassa sellainen kloonattu, keskusälyn kauko-ohjauksella toimiva ihmisryhmä kuin miehet.

Vierailija
11/11 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostikossa painovirhe, korjaan:

Väite: nainen tekee aina niin kuin hänelle itselleen on mukavinta

Koska olet kuullut miehen sanovan, että naisen tulisi hyväksyä hänet sellaisenaan, tai miksi minä mitään naisen eteen tekisin..?