Ärsyynnyn jotenkin ihan hirveästi kun näen nuoren naisen ikäiseni miehen kanssa, vaikkei mies edes ole yhtään minun tyyppiäni
mutta silti ärsyttää ihan veetusti. Ehkä se vaikuttaa että exä petti juuri noin. N41
Kommentit (27)
Hommaa elämä. Se ei ole sinulta pois jos ikäisesi seurustelee nuoren naisen kanssa. Mene nyt muualle miesvihasi kanssa.
Kyllä minuakin ärsyttää. Ahdistaa kilpailla samoista miehistä 20 v nuorempien kanssa (vaikkakin kaikki tuntemani oma ikäiseni parit on samanikäisiä, vaikka olisivat yhdistyneet nelikymppisenä, mutta silti).
Siinähän voi kulkea vaikka isä ja tytär?
Ärsyttääkö enemmän se nuori nainen joka vie sinulta miehiä vai se mies joka ei halua seurustella vanhojen naisten kanssa?
Ihan normaalia. Minua miehenä ärsyttää kaunis nainen lähi-idästä tulleen näköisen miehen kanssa. Yllättävän usein se nainen on vetävän näköinen, toisin kuin tällä palstalla väitetään.
Olen huomannut vähän samaa. Itselleni on vain 6 vuotta nuorempi naisystävä, mutta se tuntuu olevan sopimatonta omanikäisteni naispuolisten ystävieni mielestä. M40.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Minua miehenä ärsyttää kaunis nainen lähi-idästä tulleen näköisen miehen kanssa. Yllättävän usein se nainen on vetävän näköinen, toisin kuin tällä palstalla väitetään.
Ja se nainen on myös lähi-itäinen, jos huomaat katsoa tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vähän samaa. Itselleni on vain 6 vuotta nuorempi naisystävä, mutta se tuntuu olevan sopimatonta omanikäisteni naispuolisten ystävieni mielestä. M40.
:) söpö provo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin ärsyttää. Ahdistaa kilpailla samoista miehistä 20 v nuorempien kanssa (vaikkakin kaikki tuntemani oma ikäiseni parit on samanikäisiä, vaikka olisivat yhdistyneet nelikymppisenä, mutta silti).
Miksi kilpailet miehistä, miksi et vain elä elämääsi?
Ymmärrän. Käy niin sääliksi sitä naista.
Katoppas kun vakkaritrollit on taas Provoamassa täällä.Edellinen "aloitus" samasta aiheesta oli 20v nuorempi tyttis. Tää on häään lempiaihe!
Saisipa 20v nuoremman tyttiksen! M44
Mua ei ärsytä, olen sua vähän vanhempi. Itsekin olin nuorena nelikymppisen kanssa. Vapaan, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä, olen sua vähän vanhempi. Itsekin olin nuorena nelikymppisen kanssa. Vapaan, tottakai.
Miten niin ”tottakai”, sattui nyt olemaan vapaa mutta tuskin olisi mitään estänyt jos ei olisi ollut
kyllä mies valkioi useimmiten nuoremman naisen koska siinä on omat etunsa jos vertaa oman ikäisiin naisiin, on puristusta, on keveyttä, kostuu ihan toisella lailla, taipuu monenlaisiin asentoihin kun bmi on kohdallaan jne jene
Itseäni ärsytti kun minua vanhempi mies valitsi kumppanikseen omanikäisensä naisen.
Vaikka olisin kyllä ärsyyntynyt jos olisi valinnut minun ikäisenikin mikäli se en olisi ollut minä.
Ei kannata örsyyntyä