Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläismedia turmakoneesta: Takaosan matkustajia kuoli liekkeihin, koska osa edellä istuneista poimi laukkujaan mukaan

Vierailija
06.05.2019 |

Kauheeta!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut tulipalossa ja osa ihmisistä todellakin toimi täysin epärationaalisesti. Kaikki hälyttimet soivat, silti osa hitaasti pakkaili tavaroitaan vaikka savu haisi kaikkialla ja savua oli myös aivan näkyvästi. Siinä kohtaa jalat alle ja jos ei ole kenkiä jalassa ne kengätkin jätetään sinne sisälle. Palokunnan tuuletuksen jälkeen saa kyllä omaisuutensa jos ei koko paska pala karrelle. 

Vierailija
22/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa laukkuja otettiin ja sitten kun asiasta kuulutettiin, niitä jätettiin kulkuväylille. En tiedä minkämaalaisia tai uskontokuntalaisia oli asialla.

Milloin tämä tapahtui ja missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin köyhä että ottaisin kyllä tavarani mukaan ja jos joku ei selviä sen takia voi voi.

Vierailija
24/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin köyhä että ottaisin kyllä tavarani mukaan ja jos joku ei selviä sen takia voi voi.

Ja joku sun edessä ottaa myös tavaransa etkä sinä pääse ulos? Kuolet tyytyväisenä matkalaukku kädessä?

Vierailija
25/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin järjeltään köyhä taitaa pysyä vähävaraisena jatkossakin.

Vierailija
26/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemantuottamuksesta syytteeseen jokainen matkalaukkusohlaaja. Jumaliste pistää vihaksi. 

Vierailija
27/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joku sun edessä ottaa myös tavaransa etkä sinä pääse ulos? Kuolet tyytyväisenä matkalaukku kädessä?

Ei varmaan myöskään haittaa yhtään jos oma lapsi jää liekkimereen tuollaisen matkalaukkuloisen takia...

Vierailija
28/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evakuointi oli kyllä supernopea sitten kun saivat koneen pysähdyksiin. Matkalaukkuhenkilöt olisivat rojujensa sijaan voineet napata vaikka jonkun loukkaantuneen mukaan.

Vierailija
29/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut tulipalossa ja osa ihmisistä todellakin toimi täysin epärationaalisesti. Kaikki hälyttimet soivat, silti osa hitaasti pakkaili tavaroitaan vaikka savu haisi kaikkialla ja savua oli myös aivan näkyvästi. Siinä kohtaa jalat alle ja jos ei ole kenkiä jalassa ne kengätkin jätetään sinne sisälle. Palokunnan tuuletuksen jälkeen saa kyllä omaisuutensa jos ei koko paska pala karrelle. 

Meillä töissä oli oikea hälytys, ei mikään harjoitus, ja jengi lähti kokoushuoneistaan omille paikoilleen hakemaan takkia ja tavaroita. Kaikessa rauhassa. Ja ollaan 8. kerroksessa eli sitä matkaa uloskin on hieman. Mutta näillä ei huolen häivää.

Vierailija
30/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evakuointi oli kyllä supernopea sitten kun saivat koneen pysähdyksiin. Matkalaukkuhenkilöt olisivat rojujensa sijaan voineet napata vaikka jonkun loukkaantuneen mukaan.

Se mikä taas ei ollut nopeaa oli palokaluston saapuminen koneen lähelle. Tiesivät hyvissä ajoin etukäteen että ongelmia on sammutusautoja ei näy missään.

Vierailija
31/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä oli oikea hälytys, ei mikään harjoitus, ja jengi lähti kokoushuoneistaan omille paikoilleen hakemaan takkia ja tavaroita. Kaikessa rauhassa. Ja ollaan 8. kerroksessa eli sitä matkaa uloskin on hieman. Mutta näillä ei huolen häivää.

Se on seurausta turhista harjoituksista. Kukaan ei ota hälytyksiä vakavasti kun on seisotettu pakkasessa turhaan niin monesti.

Vierailija
32/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset on äärimmäisen pahoja.

Vierailija
33/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt tälläistä ratkaisua: voisiko suurilla lentokentillä olla erillinen hätälaskukiitotie jossa olisi massiiviset sammutusvälineet aina valmiina paikalla?

Jos joku nyt varoittaa että lentokone voisi törmätä niihin sammutusvälineisiin niin voisihan ne välineet olla ehkä jopa piilossa maan alla, siis esim "vesitykit" tai siis sammutusvaahtotykit maan alla.

Vierailija
34/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä taas ei ollut nopeaa oli palokaluston saapuminen koneen lähelle. Tiesivät hyvissä ajoin etukäteen että ongelmia on sammutusautoja ei näy missään.

Juu pisti omaan silmään kans. Paloautoja ei ollu mailla halmeilla. Jos olisivat olleet vastassa niin kone olisi ollut sammutettu huomattavasti aiemmin. Kummallista touhua.

Vierailija
35/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu pisti omaan silmään kans. Paloautoja ei ollu mailla halmeilla. Jos olisivat olleet vastassa niin kone olisi ollut sammutettu huomattavasti aiemmin. Kummallista touhua.

Jos tankillinen polttoainetta syttyy niin voiko sitä millään saada sammutettua vai onko lopputulos aina täystuho? Sammutustoimenpiteiden tarkoitus voi siinä vaiheessa olla vain hidastaa täystuhoa niin että edes osa ihmisistä ehditään evakuoida.

Vierailija
36/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enempi tässä on kyse siitä, että valtiollinen media yrittää kääntää asian jonkun muun syyksi. Laukkuja varmaan otettiin mikä todella typerää, mutta ei se riitä siihen että yli puolet matkustajista kuolee. Miksei koneen miehistö ohjeistaen huolehtinut tästä? Juurisyyt ovat ehkäpä koneen huono kunto, puutteellinen huolto, väärät toimintatavat hätälaskussa (ei polttoaineen dumppausta) ym. Tutkinta tämän tietysti aikanaan kertoo.

Ikävää joka tapauksessa kaikkinensa.

Palava kone ei voi dumpata polttoainetta matalalla koska se muuttuisi palopommittajaksi.

Se olisi kyllä hienon näköistä!

Vierailija
37/37 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tankillinen polttoainetta syttyy niin voiko sitä millään saada sammutettua vai onko lopputulos aina täystuho? Sammutustoimenpiteiden tarkoitus voi siinä vaiheessa olla vain hidastaa täystuhoa niin että edes osa ihmisistä ehditään evakuoida.

Kyllä vain! Mutta silti paloautot kaartoi paikalle myöhään. Sitten kun aloittivat sammutuksen niin yllättävän nopeasti oli tuli tukahdetettu. Jos siis olisivat olleet aiemmin paikalla niin hieman nopeempaa olis koko homma saatu ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi