Onneksi en ole pilannut itseäni tatuoinneilla. Onko täällä muita yhtä fiksuja?
Näyttää siltä, että varsinkaan nuoremmissa ikäluokissa ei enää näy raikkaita naisia, joilla on kaunis luonnollinen iho ilman pysyviä töhryjä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa nuorimmissa ikäluokissa ovat leimat taas harvinaistumassa. Työskentelen nuorten parissa, ja 2010-luvun lähestyessä loppuaan yhä vähemmän näkee kuvia nuorilla ihmisillä. Toisin oli vielä kymmenen vuotta sitten, jolloin tatuoimaton ja naamalävistämätön teini oli harvinaisuus.
Eniten näkyy kuvia ikäluokassa 25-35v.
Mene katsomaan jonkun tehtaan tuotantolinjalle niin on vaikea löytää naista jonka ihoa ei ole tatuoitu. Tatuoinnit ovat leimallisesti amiksen käyneiden työväenluokkaisten naisten juttu.
No ne teinit nyt eivät ole vielä sinne tuotantolinjalle saakka ehtineet, ovat vielä koululaisia ja opiskelijoita pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
Sisko joskus tuskailee, kun ei löydä kumppania. Välillä on tehnyt mieli sanoa, että ehkä ne on noi sun tatuoinnit, varsinkin tuo koko käsivarren tuherrus jota aina hermostuneena raavit 🙄 Siihen päälle vielä tupakointi, ja ylimielinen luonne, niin tarvitseeko enää ihmetellä?
Kyllä mä vähän veikkaan että se luonne on monille miehille suurin karkotin.
Merimies-tatuointeja? Onko niillä Kippari-Kallen kuvia pitkin käsivarsia? :D
Vastauksena aloittajan kysymykseen. Mulla ei ole, eikä todennäköisesti tule. Olen haaveillut kyllä erään kuvan ottamisesta, mutta koska vähän epäröin, luulen, ettei kuitenkaan ole mun juttu.
Mua ei haittaa tatskat (paitsi kasvoissa ja kaulassa vähän häiritsee), mutta sellainen sekalainen kokoelma eri kuvia on kyllä huvittava. Joillakin on todella kauniita kuvia ja esimeriksi kokonaan tatuoitu käsi on komea, jos ne kuvat sopii hyvin yhteen kokonaisuutena.