Onneksi en ole pilannut itseäni tatuoinneilla. Onko täällä muita yhtä fiksuja?
Näyttää siltä, että varsinkaan nuoremmissa ikäluokissa ei enää näy raikkaita naisia, joilla on kaunis luonnollinen iho ilman pysyviä töhryjä.
Kommentit (63)
AP ON PARAS JA TÄYDELLINEN.
PAREMPI KUIN KAIKKI MUUT.
Tatuoimaton iho on lähes poikkeuksetta ruma ja tylsä. Yleensä nämä tatuointejen vihaajat ovat vielä reippasti ylipainoisia ja selluliitin päällystämiä.
En minäkään ole pilannut, minulla on vain pari todella tyylikästä tatuointia.
Itse asiassa nuorimmissa ikäluokissa ovat leimat taas harvinaistumassa. Työskentelen nuorten parissa, ja 2010-luvun lähestyessä loppuaan yhä vähemmän näkee kuvia nuorilla ihmisillä. Toisin oli vielä kymmenen vuotta sitten, jolloin tatuoimaton ja naamalävistämätön teini oli harvinaisuus.
Eniten näkyy kuvia ikäluokassa 25-35v.
Itse haluaisin vielä vanhoilla päivillä ottaa ison pääkallon selkääni tai suuren tulta syöksevän lohikäärmeen piikkiharjoilla ja liekeillä varustettuna.
Myös pantteri olisi kova juttu ja METALLICA selkään oikeilla fonteilla varustettuna.
Nyrkkiin jokaisen rystysen kohdalle f-i-r-e ja toiseen k-i-l-l-a.
Jotenkin olen niin laiska etten jaksa lähteä. Sama parturin kanssa että ei tule lähdettyä ja tukka vaan kasvaa.
Kaupassakaan en ole käynyt viikkoon ja en ole kyllä syönytkään kolmeen päivään mitään.
Huomenna lupaan käydä kaupassa. Ei vaan löydy inspiraatiota käydä tatuointiliikkeessä. Ihailen kyllä ihmisiä jotka ovat energisiä ja hankkivat kaikenlaista itselleen.
Minä pärjään vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla rima melko alhaalla jos tuntee niin suurta tyytyväisyyttä tatuoimattomuuteen että tekee siitä av:lle aloituksen. Siitähän sen jupin tunnistaa.
Ignore, koska siitähän fiksun tunnistaa?
No onhan se hyvä että OP:lläkin on joku asia mistä olla ylpeä.
Itse pilaisin ihoni tatuoinneilla todella mielelläni jos vain olisi varaa. Molemmat käsivarret, sääret, selän ja rintakehän voisi ainakin pilata. Mutta ei naamaan, ne näyttää lähes aina todella urpolta.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton iho on lähes poikkeuksetta ruma ja tylsä. Yleensä nämä tatuointejen vihaajat ovat vielä reippasti ylipainoisia ja selluliitin päällystämiä.
Nykyään aletaan olla isolla joukolla reippaasti ylipainoisia. Katukuvassa on kyllä ihan kiitettävästi edustettuna pienissä topeissa ja capreissa vaatteistaan ulos pullistelevia tatskattuja mammoja. Aivan sama millaisessa kehossa leimat ovat, aina yhtä yököttävää. Ja suurimmalla osalla täysin vailla mitään ideaa tai ajatusta, kunhan on jotain kuvaa lyöty menemään. Samaa massaa. Jotkut lasten syntymäajat tai nimet nätisti pienellä jossain ei niin näkyvillä vielä ymmärtää.
Turhaa tehdä tästä tatuointi-aloituksesta taas jälleen kerran lihavien solvausketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään aletaan olla isolla joukolla reippaasti ylipainoisia. Katukuvassa on kyllä ihan kiitettävästi edustettuna pienissä topeissa ja capreissa vaatteistaan ulos pullistelevia tatskattuja mammoja. Aivan sama millaisessa kehossa leimat ovat, aina yhtä yököttävää. Ja suurimmalla osalla täysin vailla mitään ideaa tai ajatusta, kunhan on jotain kuvaa lyöty menemään. Samaa massaa. Jotkut lasten syntymäajat tai nimet nätisti pienellä jossain ei niin näkyvillä vielä ymmärtää.
Turhaa tehdä tästä tatuointi-aloituksesta taas jälleen kerran lihavien solvausketjua.
En minä solvannut lihavia, olen vaan tehnyt havainnon miten suuri osa tatuointien vihaajista on pilannut itsensä ylensyönnillä.
Ei ole töherryksiä iholla eikä koskaan tulekaa.
En ole muutenkaan laumasielu joka menee sokkona kaiken vouhotuksien perässä.
Kaikki muukin on luonnollista, karvat ja kaikki.
Nuorilla naisilla usein toinen käsi täysin tatuointien peitossa. Onkohan tuollaisessa eri kuvia vai koko käsi samaa suttua?
Minulla N18 ei ole. Maailman rumin yhdistelmä on hääpuku ja värikkäät käsitatuoinnit.
Minä olen samaa ryhmää kuin aloittaja. Tunnen että olen leimaamaton, luomu. En kuulu karjaan.... :)
No en silti paheksu kenenkään valintoja. Vapaus valita on hienoa.
Minulla on todella paljon luomia, lääkäritkin joskus sitä ihmettelevät. Mieluummin minä toivoisin, että minulla olisi "kaunis luonnollinen iho", jossa on pari nättiä tatuointia, joita muut eivät näe. Näissä luomissa on paljon isompi syöpäriski mitä parissa tatuoinnissa.
Mulla ei ole (N41) ja koen aina siitä kiitollisuutta kun näen esim pukkarissa jotain tatuointeja. Mutta ei mua toisten tekemiset sen suuremmin hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa nuorimmissa ikäluokissa ovat leimat taas harvinaistumassa. Työskentelen nuorten parissa, ja 2010-luvun lähestyessä loppuaan yhä vähemmän näkee kuvia nuorilla ihmisillä. Toisin oli vielä kymmenen vuotta sitten, jolloin tatuoimaton ja naamalävistämätön teini oli harvinaisuus.
Eniten näkyy kuvia ikäluokassa 25-35v.
Mene katsomaan jonkun tehtaan tuotantolinjalle niin on vaikea löytää naista jonka ihoa ei ole tatuoitu. Tatuoinnit ovat leimallisesti amiksen käyneiden työväenluokkaisten naisten juttu.
Minulla ei ole, täytän tänä vuonna 37.
Olen nähnyt joskus taidokkaasti tehtyjä tatuointeja, ja on joitain (yleensä miehiä), joille ne sopii tyyliin. Valitettavasti suurin osa tatuoinneista näyttää omaan silmääni rumilta, vähän sellaisilta arkaaisilta.
Kerran näin ikäiseni naisen käsivarressa tekstin, joka näytti siltä kuin se olisi ollut jonkun omaa käsialaa. Ajattelin, että jos siinä oli hänen kuolleen äidin tai siskon viesti, ja se ajatus sai kyllä kyyneleet silmiin. Siinä olisi ainoa syy minulle joskus ottaa tatuointi, jos oma lapsi menehtyisi. Voisin harkita, että joku hänen piirroksistaan tai juuri tekstistään olisi aina ihollani.
Ei ole eikä tule. Itse tosin en silti pidä välttämättä runsaitakaan tatuointeja rumina, enkä tulis mieleenkään arvostella ihmistä sen perusteella, onko hänellä tatuointeja vai ei.
N25
Minulla ei ole tatuointeja, mutten koe silti tarvetta korottaa itseäni jalustalle. Siskolla on, samoin miehellä ja usealla kaverilla .
Minä pidän tatuoinneista, mutta en ottaisi itse niiden aiheuttaman syöpäriskin takia N 23