Katsotko kaikki Instagram Storyt?
Katsotko siis aina kaikki näkyvillä olevat storyt vai vain kiinnostavimmat? Itse katson vain ne jotka koen kiinnostaviksi, en kaikkia. Jotenkin mietin myös sitä, keiden haluan tietävän että katson heidän juttuja. Miten muilla?
Kommentit (24)
Mitä on instagram storiesit?
Eli en siis katso..
Katson ihan kaikki. Mun tutuista tosi harva tekee instastoryja joten mielelläni katon ne.
En tiedä miten jonkun storyn voi ohittaa, joten en katso ollenkaan.
Aina, kun aloin katsoa niitä, se näytti minulle kaikkien. Mistä tulisi painaa, että voisi ohittaa jonkun storyn?
Joskus, en tajua, miksi pitää kuluttaa aikaa moisiin. Useimmat tylsiä.
No en todellakaan katso. Miksi katsoisin?
Vierailija kirjoitti:
Aina, kun aloin katsoa niitä, se näytti minulle kaikkien. Mistä tulisi painaa, että voisi ohittaa jonkun storyn?
Storyn oikean yläkulman rastista.
Minusta ne on kivoja! Yleensä katson, minusta on hauskaa nähdä eri ihmisten tavallista arkea eripuolilta maailmaa. Yksi tekee paljon näitä kysy minulta -juttuja ja ne täytyy skipata koska ei ole kauhean kiinnostavaa enkä ehdi lukea niitä siinä ajassa kun ne näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Storyn oikean yläkulman rastista.
Se storyhän ehtii alkaa ennen kuin voi painaa X. Näynkö sellaisessakin storyssa katsojalistalla jossa painan X?
Niitä ei pääse näkemään ilman rekisteröitymistä, mitä en aio tehdä. Seuraan kyllä muuten kavereideni ja parin julkkiksenkin instat.
Katon kyllä tuttujen ja kavereiden storyt
Vierailija kirjoitti:
EI niitä tarvi ohittaa, ne ovat erikseen siellä ylhäällä, sieltä klikkaat jos haluat katsoa.
En.