Jos Meghanin synnytys ei ala 48 tunnin sisällä, se käynnistetään
Näin luki Daily Mailissa. Joutuisi siis sairaalaan sittenkin.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin varma että syntyy kikkarapäinen pieni tummaihoinen tyttö kuka sulattaa Elisabethin sydämen ja saadaan upea ristiäskuva vauvasta Ellun sylissä.
Tuskinpa Elisabeth on ollenkaan iloinen, jos lapsi on tummaihoinen kikkarapää. Ei se ole oikein perinteiseen englannin kuningashuoneeseen sopivaa, kun ovat naineet tähän asti ylhäistä aatelia.
Mielestäni Ellu ei ole kovin lapsirakas. Haukkui omien lastenlastensa (vai oliko se lastensa) ulkonäköä niiden synnyttyä.
Eipä siellä muutkaan mitään ylhäistä aatelia enää ole.
Ja mistä tiedät miten suhtautuisi vaikka kuinka mustaan lapseen. Tuskin yhtään sen kummemmin kuin muihuinkaan. Ja miksi suhtautuisi
Kuningashuoneet voisi lopettaa siinä vaiheessa, kun niihin aletaan taviksia naimaan.
Aateliset äidit opettaisivat aateliset arvot lapsilleen. Tavisäisit opettavat tavisarvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin varma että syntyy kikkarapäinen pieni tummaihoinen tyttö kuka sulattaa Elisabethin sydämen ja saadaan upea ristiäskuva vauvasta Ellun sylissä.
Tuskinpa Elisabeth on ollenkaan iloinen, jos lapsi on tummaihoinen kikkarapää. Ei se ole oikein perinteiseen englannin kuningashuoneeseen sopivaa, kun ovat naineet tähän asti ylhäistä aatelia.
Mielestäni Ellu ei ole kovin lapsirakas. Haukkui omien lastenlastensa (vai oliko se lastensa) ulkonäköä niiden synnyttyä.
Ja mistä tiedät miten suhtautuisi vaikka kuinka mustaan lapseen. Tuskin yhtään sen kummemmin kuin muihuinkaan. Ja miksi suhtautuisi
Ellun äiti ainaki oli tunnettu r*sistisista lausunnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuningashuoneet voisi lopettaa siinä vaiheessa, kun niihin aletaan taviksia naimaan.
Aateliset äidit opettaisivat aateliset arvot lapsilleen. Tavisäisit opettavat tavisarvoja.
Eli ihan kaikki nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellun äiti ainaki oli tunnettu r*sistisista lausunnoistaan.
Ajat oli toiset
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi mielessä että vauva on syntynyt ja on aivan tummaihoinen. Tämä ei kuninkaallisille ole ok, vaan on haluttu etsiä vaaleampi vauva :D
Vanhemmat ei suostuisi, vaan haluavat hoitaa biovauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi mielessä että vauva on syntynyt ja on aivan tummaihoinen. Tämä ei kuninkaallisille ole ok, vaan on haluttu etsiä vaaleampi vauva :D
Tämä on tyhmyyden huippu taas
Ellu voi olla avoimempi uudelle kun arvataankaan. Philipin kommentit voi kyllä olla painokelvotonta jos Harryn geenit jää taka-alalle lapsen ulkonäössä. Mutta minua kyllä alkaa jo huolestuttaa onko babyllä kaikki ok, ulkonäöstä viis...
Kyllä nyt on av-mammoilla jännät paikat. Kun ensimmäiset kuvat vauvasta ja tuoreesta äidistä tulevat, alkaakin päivittely siitä, miten juuri synnyttänyt voi näyttää niin hehkeältä vs. av-mamma, joka lyllertää turvoneena pieruverkkareissaan valtava vaippa housussa viikkotolkulla.
Chelsy davy olisi ollut täydellinen valinta kaikin puolin.
Tuskin noin outoja tapoja
Kyllä Cressida Bonas olisi ollut parempi, todella hyvää sukua.
Tuijotan herkeämättä Ilta-Sanomien suoraa lähetystä Windsorista. Nyt siellä joku poliisiauto keskellä katua?
Vierailija kirjoitti:
Ellu voi olla avoimempi uudelle kun arvataankaan. Philipin kommentit voi kyllä olla painokelvotonta jos Harryn geenit jää taka-alalle lapsen ulkonäössä. Mutta minua kyllä alkaa jo huolestuttaa onko babyllä kaikki ok, ulkonäöstä viis...
Miksi olet vauvasta huolissasi? Miksi sillä ei olis kaikki ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuningatar Elisabet ei ole r*sisti. Hänellä on itselläänkin suvussa tummaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on av-mammoilla jännät paikat. Kun ensimmäiset kuvat vauvasta ja tuoreesta äidistä tulevat, alkaakin päivittely siitä, miten juuri synnyttänyt voi näyttää niin hehkeältä vs. av-mamma, joka lyllertää turvoneena pieruverkkareissaan valtava vaippa housussa viikkotolkulla.
Ja vauvallakin niin vaalea iho eikä punasta afroa niin aivan selvästi ei ole Harryn ja Meghanin aineista. Ja vuoden sisään meghanhullu on diagnosoinut hänet erityslapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Cressida Bonas olisi ollut parempi, todella hyvää sukua.
Tuijotan herkeämättä Ilta-Sanomien suoraa lähetystä Windsorista. Nyt siellä joku poliisiauto keskellä katua?
Miksi ihmeessä? Siis tuijotat lähetystä. Miksi??
Ei se voi kovin musta olla, koska Megsukin oli vauvana aika vaalea. Tossakin kuvassa: https://www.etonline.com/sites/default/files/images/2019-03/prince-harr…
Nenähän noilla vanhemmilla on ihan samanlainen, joten vauvallekin tulee sama malli.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onnea vaan Meghanille.
Ja voimia koitokseen :D
Toivottavasti käynnistyy itsestään ja ei tarvitse käynnistää.
Se on kuulemma paljon rankempi versio, kuin normaali käynnistyminen :(
Asuin Hollannissa kun olin nuorimmaiselle raskaana ja koska täällä kotisynnytyskulttuuri on vielä voimissaan ja sen myötä toimivat systeemit, halusin mieluiten synnyttää kotona. Raskaus meni jo reilusti yli ja koska olin myös jo vanhempi, olisi minun seuraavana päivänä pitänyt mennä sairaalaan synnyttämään käynnistyksen kera. Tarkastukselle tullut kätilöni sanoi kuitenkin voivansa tehdä erään tempun, joka voisi käynnistää synnytyksen ihan muutaman tunnin sisään,hän kuitenkin varoitti, että voi tuntua aika ikävältä. Hulluna myönnyin ja hän pyöräytti sormea niin että kohdun limakalvo irtaantui hitusen. Tämä ilmeisesti saa jotkut hormoonit liikkeelle. Muutamassa tunnissa tulivat kunnon supistukset todella vauhdilla, pää ei meinannut pysyä perässä. Kaikki tapahtui liian nopeasti ja kivut olivat lähes jatkuvasti ihan sietämättömät. Raahauduin suihkuun lievittämään oloa ja tunsin jo ponnistustarvetta. Mieheni soitti kätilön, mutta vauva oli mulla jo sylissä ennenkuin kätilö ehti paikalle. Ensisynnyttäjänä olisin ollut kauhuissani, mutta näin kokeneempana tämä oli ihan mielenkiintoinen, ja loppujen lopuksi jopa ihan hieno kokemus.
Mutta joo, käynnistettynä voi olla aika hurjaa.
Mä itseasiassa tykkään Meghanista mutta en ymmärrä tätä salamyhkäisyyttä. Tulee tunne että yrittää tehdä vauvastaan isompaa uutista kuin Williamin lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vauvallakin niin vaalea iho eikä punasta afroa niin aivan selvästi ei ole Harryn ja Meghanin aineista. Ja vuoden sisään meghanhullu on diagnosoinut hänet erityslapseksi.
Juu. Ja väärin esitelty. Liian aikaisin tai myöhään palattu töihin. Eroa odotellaan. Muutto on huono ja jos ei muuta, se on huono. Joogaa liikaa. Ja väärän mallinen takki. Lapsi liikaa esillä tai liian vähän. Molemmat huomionhakuisuutta