Jos Meghanin synnytys ei ala 48 tunnin sisällä, se käynnistetään
Näin luki Daily Mailissa. Joutuisi siis sairaalaan sittenkin.
Kommentit (67)
Tuleeko vauvasta tummaihoinen ja punatukkainen kikkarapää
Kaverini asui Briteissä 2000-luvun alkupuolella ja sai siellä kaksi lasta. Ymmärtääkseni ainakaan siihen aikaan siellä ei yleensä päästetty raskautta juurikaan lasketun ajan yli vaan käynnistettiin paljon aiemmin kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Cressida Bonas olisi ollut parempi, todella hyvää sukua.
Tuijotan herkeämättä Ilta-Sanomien suoraa lähetystä Windsorista. Nyt siellä joku poliisiauto keskellä katua?
Siis puhutaanko nyt kennelistä vai kuningashuoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onnea vaan Meghanille.
Ja voimia koitokseen :D
Toivottavasti käynnistyy itsestään ja ei tarvitse käynnistää.
Se on kuulemma paljon rankempi versio, kuin normaali käynnistyminen :(
Asuin Hollannissa kun olin nuorimmaiselle raskaana ja koska täällä kotisynnytyskulttuuri on vielä voimissaan ja sen myötä toimivat systeemit, halusin mieluiten synnyttää kotona. Raskaus meni jo reilusti yli ja koska olin myös jo vanhempi, olisi minun seuraavana päivänä pitänyt mennä sairaalaan synnyttämään käynnistyksen kera. Tarkastukselle tullut kätilöni sanoi kuitenkin voivansa tehdä erään tempun, joka voisi käynnistää synnytyksen ihan muutaman tunnin sisään,hän kuitenkin varoitti, että voi tuntua aika ikävältä. Hulluna myönnyin ja hän pyöräytti sormea niin että kohdun limakalvo irtaantui hitusen. Tämä ilmeisesti saa jotkut hormoonit liikkeelle. Muutamassa tunnissa tulivat kunnon supistukset todella vauhdilla, pää ei meinannut pysyä perässä. Kaikki tapahtui liian nopeasti ja kivut olivat lähes jatkuvasti ihan sietämättömät. Raahauduin suihkuun lievittämään oloa ja tunsin jo ponnistustarvetta. Mieheni soitti kätilön, mutta vauva oli mulla jo sylissä ennenkuin kätilö ehti paikalle. Ensisynnyttäjänä olisin ollut kauhuissani, mutta näin kokeneempana tämä oli ihan mielenkiintoinen, ja loppujen lopuksi jopa ihan hieno kokemus.
Mutta joo, käynnistettynä voi olla aika hurjaa.
Tätä myös sairaaloissa tehdään ennen varsinaisen käynnistyksen aloittamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Cressida Bonas olisi ollut parempi, todella hyvää sukua.
Tuijotan herkeämättä Ilta-Sanomien suoraa lähetystä Windsorista. Nyt siellä joku poliisiauto keskellä katua?
Siis puhutaanko nyt kennelistä vai kuningashuoneesta?
😂😂😂 ihan totta!😂
Nostaako Ellu jonkun lipun salkoon kun vauva on syntynyt, vai miksi netissä näytetään livekuvaa Windsorin linnan edestä?
Hieno tulkinta ihmisistä joita et tunne. Tuo sopisi tuolle paremmin..
Vaikeaa se on sanoa mitään vaikka ihmisen tuntisikin. Ei se parisuhde vaan mene kuin kuvissa. Nämäkin on lopulta vain ihmisiä