Seuraa mehupaastolle?
Sattuuko joku muu olemaan paastolla? Olisi kiva jakaa kokemuksia. Olen itse nyt 21-päivän mehupaastolla ja tänään on menossa päivä 12. Paasto on itsessään mennyt hyvin mutta mehut alkavat maistua puulta jo tässä vaiheessa ja ajattelin, että pieni vertaistuki ei olisi pahitteeksi tässä vaiheessa.
Olen aikaisemmin ollut max. 10 päivän paastoilla viimeisen 20 vuoden aikana mutta nyt halusin haastaa itseni kun alkaa seuraava pyöreä vuosikymmen lähestyä 💪🏻
Kommentit (46)
Itsellä vasta kuudes päivä menossa mehupaastoa, tosin pari pulloa Koskenkorvaa menee päivässä.
Vieläkö ihmiset harrastaa näitä hömppäjuttuja?
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää mistään mitään. Paasto ja pätkäpaasto ovat se the juttu jo pitkään.
Siemenlinko kirjoitti:
Itsellä vasta kuudes päivä menossa mehupaastoa, tosin pari pulloa Koskenkorvaa menee päivässä.
Sinulla taitaa olla se suunta hautaa kohti :D itselläni toisenlaiset tavoitteet paastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida tietää mistään mitään. Paasto ja pätkäpaasto ovat se the juttu jo pitkään.
Tiedän niiden olevan höpöhöpöä. Vain idiootit uskovat niihin.
Olen pillu...pillimehu paastolla myös itse.
Vierailija kirjoitti:
mitä mehuja juot?
Juon porkkanamehua ja punajuurimehua pääasiassa. Sitten elektolyyttejä, kivennäisvettä, ananasmehua välillä ja kasvisliemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta idiootit istutaan baarissa joka to-la vetämässä päänsä täyteen. Toiset panostavat hyvinvointiin. Toivottavasti sinäkin joskus tajuat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta idiootit istutaan baarissa joka to-la vetämässä päänsä täyteen. Toiset panostavat hyvinvointiin. Toivottavasti sinäkin joskus tajuat sen.
En käytä alkoholia. Olen myös arkipäivinä töissä. En silti tuhlaa aikaani roskaan.
Mä olen vetänyt vihannespaastoa joskus blendaamalla vihannekset.
Onko tuossa mikä idea?
Mun logiikan mukaan tekee suolistolle hyvää kuitenkin saada jotain käsiteltävää ja soseutettuna ne vitamiinit imeytyy paremmin kuin syötynä 🤔
Mehupaastot ovat kyllä turhaakin turhempia. Jos haluat paastota, paastoa. Mutta hiilarilitkujen juomisella et saa mitään terveyshyötyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehupaasto on pelleilyä, joka ei ole paastoa nähnytkään.
Vesipaasto on se, mikä korjaa elimistöä (Ks. Autophagia).
Mehupaasto vain laihduttaa. Mutta jos se riittää, niin mikä ettei.
Mehupaasto on idioottien hommaa, koska nostatat turhaan verensokeria/insuliinitasoja monta kertaa päivässä. Vesipaasto on kaikista terveellisintä. Sitä voi jatkaa vaikka kuinka pitkään, keho polttaa omaa rasvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehupaasto on pelleilyä, joka ei ole paastoa nähnytkään.
Juu juu, floodaa vaan palstaa omalla höpinälläsi.
Eli siis mehupaastolla kuihdutat lihaksesi, vesipaastolla poltat rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mehupaasto vain laihduttaa. Mutta jos se riittää, niin mikä ettei.
Mehupaastossa keho menee myös ketoosiin ja autofagia ilmiö syntyy. Autofagiaa tapahtuu muutenkin joka päivä ja varsinkin ketoruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehupaasto vain laihduttaa. Mutta jos se riittää, niin mikä ettei.Mehupaastossa keho menee myös ketoosiin ja autofagia ilmiö syntyy. Autofagiaa tapahtuu muutenkin joka päivä ja varsinkin ketoruokavaliolla.
Sä et voi päästä ketoosiin jos juot jatkuvalla soitolla hiilihydraattipitoisia juomia, joista on kuitukin poistettu. Et selkeästi edes tiedä, mitä ketoosi on.
Noni hei nyt sitte!