Miehellä on isohko asunto Eirassa, mutta hirveät huonekalut
ja ei lainkaan autoa. Asunto on myös hyvin 90-lukulainen sisältä. Miehen vaatteet on myös aika kamalia, selvästi yli 10v vanhoja. Mies on kuitenkin mukava ja osaa laittaa ruokaa ja urheilullinen. Kuitenkin sisustaminen on lähellä sydäntäni ja tekee pahaa viettää aikaa hänen luonaan, kun siellä on niin rumaa, vaikka asunto onkin ihanassa talossa ja alueella. Mies ei kuitenkaan mielellään tule minun luokse, koska hänen pitää tehdä töitä viikonloppuisinkin ja on helpompi, jos olemme hänen luonaan. Jotenkin tuntuu järjettömältä lopettaa tapailu tällaisen vuoksi, mutta nytkin olen niin helpottunut, kun pääsin takaisin kauniiseen kotiini.
Kommentit (31)
Oletko eksän uusi naisystävä? Hän ei pidä yhtään hieman liian tummista huonekaluista vaan mieluummin pitäisi olla paljon vaaleampaa. Ja tämän takia hän ei mielellään viihdy asunnossa. Eksä juuri tätä harmitteli. Eksän kanssa yhdessä ne huonekalut hommattiin ja tehtiin kompromissi molempien makuun.
Niin ja eksä ei välittänyt vapaa-ajan vaatetuksesta niin paljon, kun töissä joutuu pukeutumaan pukuihin.
Muuten oikein mukava mies, mutta aikamoinen työnarkomaani, jonka takia meille ero lopulta tuli. Meillä ei ollut juurikaan yhtään yhteistä aikaa, kun hän teki pitkiä työpäiviä ja oli kiireinen myös viikonloppuisin.
Minä halusin ihan tavallisen parisuhteen...
Alat vaivihkaa lisäillä sinne pieniä sisustuselementtejä. Sitten vähän isompia. Menkää yhdessä sisustusostoksille. Miehen pitää ymmärtää, että sisustaminen on sinulle rakas harrastus ja kärsit rumasta sisustuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko eksän uusi naisystävä? Hän ei pidä yhtään hieman liian tummista huonekaluista vaan mieluummin pitäisi olla paljon vaaleampaa. Ja tämän takia hän ei mielellään viihdy asunnossa. Eksä juuri tätä harmitteli. Eksän kanssa yhdessä ne huonekalut hommattiin ja tehtiin kompromissi molempien makuun.
Niin ja eksä ei välittänyt vapaa-ajan vaatetuksesta niin paljon, kun töissä joutuu pukeutumaan pukuihin.
Muuten oikein mukava mies, mutta aikamoinen työnarkomaani, jonka takia meille ero lopulta tuli. Meillä ei ollut juurikaan yhtään yhteistä aikaa, kun hän teki pitkiä työpäiviä ja oli kiireinen myös viikonloppuisin.
Minä halusin ihan tavallisen parisuhteen...
Mies on eronnut kymmenen vuotta sitten, hän on nyt 48v.
Millä tavalla isohko asunto Eirasta on niinku plussa?
iso kämppä, mutta hirveät kalut. :(
Aina on jotain pielessä. Noh, kun on vuokrakämppä ja kalusteet kierrätyskeskuksesta, niin ei tarvitse murehtia. Jos joku nainen kiinnostuu, niin taatusti minun eikä kalusteitteni takia :-)
Lattioille ostat Ikeasta uudet matot peittämään, hoituu muutamalla satasella. Seinät tosiaan voi peittää tauluilla, osta vaikka itse tyhjä sopivankokoinen maalaispohja ja maalaa ja tee kollaasimainen valokuvateos teidän suhteen tähtihetkistä. Sen voit ripustaa vessan seinälle minttua peittämään.
Muutenkin tekstiileitä virkistämään asuntoa, sisustustyynyjä ja huopia. Kaikenlaisia amppeleita ja viherkasveja ympäriinsä.
Pientä sisustamista ennen isompaa remonttia.
Ryijyt on taas muodikkaita. Ostat kirpputorilta isoja ryijyjä peittämään rumia seiniä.
Ne on usein monta neliötä, peittää hyvin.
Toinen on taljat. Hirventaljalla saa isommankin seinän peittoon.
Vierailija kirjoitti:
Ryijyt on taas muodikkaita. Ostat kirpputorilta isoja ryijyjä peittämään rumia seiniä.
Ne on usein monta neliötä, peittää hyvin.
Toinen on taljat. Hirventaljalla saa isommankin seinän peittoon.
Kaksi hirventaljaa olisi vielä isompi - tai entäs norsuntalja?
Vierailija kirjoitti:
Lattioille ostat Ikeasta uudet matot peittämään, hoituu muutamalla satasella. Seinät tosiaan voi peittää tauluilla, osta vaikka itse tyhjä sopivankokoinen maalaispohja ja maalaa ja tee kollaasimainen valokuvateos teidän suhteen tähtihetkistä. Sen voit ripustaa vessan seinälle minttua peittämään.
Muutenkin tekstiileitä virkistämään asuntoa, sisustustyynyjä ja huopia. Kaikenlaisia amppeleita ja viherkasveja ympäriinsä.Pientä sisustamista ennen isompaa remonttia.
Hyi helve***.
t. Ap
Ei se älykkääksi tee että on rahaa, ne stadin kämpät kaipais kaikki tammiparketin.