Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien vanhempien uudet puolisot. Kestätkö heitä?

Vierailija
22.05.2006 |

Minua on jo jonkun aikaa mietityttänyt miten muilla mahtaa olla. Jos vanhemmat ovat eronneet ja heillä on uudet puolisot, niin koetko, että he ovat kiinnostuneita sinun perheesi asioista vai menevätkö nämä uuden suhteen asiat kaikessa edelle?

Itse ajattelen, että uudelleen avioituneet helposti unohtavat omat aikuiset lapsensa ja heidän perheensä. Kiinostus lapsenlapsiin ym. ei ole samanlaista kuin jos anhemmat olisivat yhdessä. Tämä tosin lienee luonnollista, kun vain toinen on 100 prosenttisesti sitoutunut edes aikuisiin lapsiin. Äh, vähän sekavaa, mut tää on asia, joka harmittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika monille miehille ei omat lapset hirveästi merkitse. Kun vanhuutta lähenevä mies pääsee panemaan huomattavasti nuorempaa naista, niin siinä ei paljon entiset lapset tai heidän lapsensa paina.

Minkäs teet.

Vierailija
22/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä uudet kumppanit ovat ERITTÄIN tärkeitä ihmisiä lapselleni. Täysin verrattavissa pappaan ja mummuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä serkkusi oli väärässä.

Tuosta sukulaisuudesta: mulle on vaikeaa ymmärtää, että miehen lapset on yhteisen tyttäremme sisaruksia. En osaa käyttää sanaa veli tai sisko. Jotenkin pidän vieraina, vaikka tullaankin toimeen keskenään. Sisarukset on rakkaita, miehen lapset... no, sisaruksia, muttei sillä tavoin.

Vierailija
24/24 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kiinnostuneita meidän perheestä siinä kuin omien lastensakin perheistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi