Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teidän mielestänne Ted Bundy hyvännäköinen?

Vierailija
05.05.2019 |

Amerikassa puhutaan aina miten uskomattoman komea ja charmantti kyseinen ihminen oli. Nyt kun on ilmestynyt se Netflix elokuvakin, niin mitä mieltä olette?

Kommentit (196)

Vierailija
1/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei kannata uskoa naisten vastauksia, sillä heillä on tarve erottautua stereotypiasta että Bundy hurmasi melkein naisen kuin naisen ja sai vielä vankilaankin tuhansia ihailu- ja kosintakirjeitä naisilta.

Kyllä Bundyn näköinen mies olisi kelvannut 99 % naisista. Varsinkin kun mies oli erittäin sulavakäytöksinen supliikkimies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat alkuperäistä, et näyttelijää? Oli komea periamerikkalaisella tavalla, eli hyvät hampaat, suora nenä ja paksut hiukset.

Silmissä kuitenkin jotain outoa ja häiritsevää, mutta jälkiviisaana kaikki varmaan ajattelee niin.

Vierailija
4/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut. Ihmettelin, kun siinä dokkarissa, joka julkaistiin alkuvuodesta hehkutettiin sen komeutta koko ajan. Ihan tavallisen näköinen, ei kiinnittäisi minun huomiotani jos tulisi kaupassa vastaan.

Vierailija
5/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Ihmettelin, kun siinä dokkarissa, joka julkaistiin alkuvuodesta hehkutettiin sen komeutta koko ajan. Ihan tavallisen näköinen, ei kiinnittäisi minun huomiotani jos tulisi kaupassa vastaan.

Ok, laita kuva sun mielestä komeasta, charmikkaasta ja supliikista miehestä?

Vierailija
6/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään superkomea. Mutta siistin näköinen, hoikka, yliopiston käynyt ja hymyilevä ihminen, joten toki paremman näköinen kuin moni muu.

Vierailija
7/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo :D

Niin läpinäkyvää tuo naisten valehtelu.

Vierailija
8/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se alansa parhaimman näköinen.

Vierailija
9/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jenkeissä ole samanlaisia miehiä ihan valtavasti vai olenko ihan väärässä? Ehkä siellä on sitten rumiluksia, jos Bundya pidetään jotenkin erikoisen komeana.

Vierailija
10/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan komea, joo. Voi tosiaan olla jälkiviisautta, mutta katse on outo. Ironista, että tyyppi työskenteli jossain vaiheessa itsemurhien ehkäisyyn tarkoitetulla puhelinlinjalla.

Vierailija
11/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen komeat piirteet kyllä ja jos on ollut lisäksi karismaattinen kuten psykopaatit yleensä niin ymmärrän miksi vedonnut naisiin.

Vierailija
12/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ollut. Nuorempana oli sellainen ihan ok näköinen, mutta vanhempana ei yhtään mun tyyliä. Myös jotenkin ällöttävän lipevä ja jotenkin muutenkin erikoisen oloinen tyyppi.

Vierailija
13/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H. Holmes on paremman näköinen.

Sarjamurhaajissa on kieltämättä jotain hyvin kiehtovaa.

Vierailija
14/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi pelkän ulkonäön perusteella päätellä, kun kyseessä oli kuulemma äärimmäisen charmantti mies, joka hurmasi olemuksellaan sekä miehet että naiset. Käytös voi lisätä komeutta huomattavasti.

Vierailija
15/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Bundy olisi huippumallin näköinen, täällä on maailman rumimmat miehet. T. Ei- suomalainen

Vierailija
16/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä charmantti ja arvopohjansa lähenteli SDP:n arvopohjaa, toki siihen täysin yltämättä.

Vierailija
17/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä enemmän sen veljestä Al Bundysta.

Vierailija
18/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970-luvun teininä voin kyllä sanoa, että varmasti tuo oli monen naisen mielestä komea mies. Ulkonäköihanteet muuttuvat eri aikakausina. Tuskin kukaan tämän päivän nuorimies pitäisi Twiggyäkään minään huippukaunottarena vaan pikemminkin taviksena. 

Vierailija
19/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä charmantti ja arvopohjansa lähenteli SDP:n arvopohjaa, toki siihen täysin yltämättä.

Maailman pahimmat massa- ja sarjamurhaajat ovat olleet vasemmistolaisia lähes aina.

Vierailija
20/196 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kyllä enemmän sen veljestä Al Bundysta.

Naiset haluaisivat Ted Bundyn (ilman murhia), mutta saavat useimmiten Al Bundyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän