Oliko teidän mielestänne Ted Bundy hyvännäköinen?
Amerikassa puhutaan aina miten uskomattoman komea ja charmantti kyseinen ihminen oli. Nyt kun on ilmestynyt se Netflix elokuvakin, niin mitä mieltä olette?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
1970-luvun teininä voin kyllä sanoa, että varmasti tuo oli monen naisen mielestä komea mies. Ulkonäköihanteet muuttuvat eri aikakausina. Tuskin kukaan tämän päivän nuorimies pitäisi Twiggyäkään minään huippukaunottarena vaan pikemminkin taviksena.
Ohis, mutta tuskin Twiggy juuri kenenkään miehen mieleen oli.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei kannata uskoa naisten vastauksia, sillä heillä on tarve erottautua stereotypiasta että Bundy hurmasi melkein naisen kuin naisen ja sai vielä vankilaankin tuhansia ihailu- ja kosintakirjeitä naisilta.
Kyllä Bundyn näköinen mies olisi kelvannut 99 % naisista. Varsinkin kun mies oli erittäin sulavakäytöksinen supliikkimies.
Ei hurmannut uhrejaan, vaan päin vastoin esitti avutonta, esim oli käsi paketissa, ja naiset lähtivät auttamaan.
Koko kuvio ilmeisesti lähti liikkeelle siitä, että nuoruudenrakkaus hylkäsi, ja mies etsi uhreikseen tältä näyttäviä naisia.
Ja tuo vankilaan kirjoittelu. On tietty ryhmä mieleltään sairaita naisia, jotka tuota tekevät monille. Se ei liity normaaliin naisiin mitenkään.
No kyllähän tuo oli varsin komea https://vignette.wikia.nocookie.net/marriedwithchildren/images/b/b8/Al_…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään kyllä enemmän sen veljestä Al Bundysta.
Naiset haluaisivat Ted Bundyn (ilman murhia), mutta saavat useimmiten Al Bundyn.
Aika hyvä! 😂😂😂
Sarjamurhaajista parhaimman näköinen on Dexter :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Ihmettelin, kun siinä dokkarissa, joka julkaistiin alkuvuodesta hehkutettiin sen komeutta koko ajan. Ihan tavallisen näköinen, ei kiinnittäisi minun huomiotani jos tulisi kaupassa vastaan.
Just joo :D
Niin läpinäkyvää tuo naisten valehtelu.
Nyt en ihan tajua, että mikä motiivi minulla olisi valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Ihmettelin, kun siinä dokkarissa, joka julkaistiin alkuvuodesta hehkutettiin sen komeutta koko ajan. Ihan tavallisen näköinen, ei kiinnittäisi minun huomiotani jos tulisi kaupassa vastaan.
Ok, laita kuva sun mielestä komeasta, charmikkaasta ja supliikista miehestä?
https://obu2mroq.rocketcdn.com/files/img/photo_gallery_photos/16-04/04/…
Ole hyvä. En tosin tiedä, kuinka supliikki kuvan henkilö on.
Bundy oli ihan ok komea. Monissa kuvissa varsin creepyn näköinen johtuen ilmeestä sekä tietenkin siitä faktasta että hänen tietää olevan sarjamurhaaja pahimmasta päästä. Mutta kuten joku sanoikin, ei ehkä ihan natsaa tämän päivän miesihanteisiin.
Muita hyvännäköisiä mutta vaarallisia hulluja ovat mielestäni Jeffrey Dahmer (oli hoikkana söpö, mutta lihoi vankilassa) Richard Ramirez (kävisi vaikka malliksi) sekä Rodney Alcala (voimakkaat mutta puhtaat piirteet). Videolta jos näitä katsoo Bundy, Ramirez ja Alcala ovat todella creepyjä ja Dahmer symppis hyvin säälittävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikilla naisilla ei ole täsmälleen sama miesmaku.
Eli tässä keskustelussa ei käy vastaukseksi negatiivinen palaute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikilla naisilla ei ole täsmälleen sama miesmaku.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä ollut. Nuorempana oli sellainen ihan ok näköinen, mutta vanhempana ei yhtään mun tyyliä. Myös jotenkin ällöttävän lipevä ja jotenkin muutenkin erikoisen oloinen tyyppi.
Eräs hänen kynsistään pelastunut kertoi, että ensivaikutelma oli ok mutta jotenkin outo. Ihmisillä tuli hänen seurassaan usein kaamea aavistus. Tämänkin naisen poikaystävä katsoi miestä pitkään, ja käski häipyä.
( Bundy oli kysynyt tyttöystävää nostamaan kanssaan kanoottia, ja tyttö taas käski pyytää apua kauempana olleelta poikkikseltaan.)
Samana päivänä TB surmasi 2 samannäköistä uhria, jotka molemmat muistuttivat kertojaa.
Kauneusihanteethan muuttuu aikojen myötä, joten ei ihmekään jos ei nykyään vaikuta huippukomealta. Oon monta kertaa nähnyt kuvia jostain entisaikojen komeista hurmureista ja suurista kaunottarista, jotka ei omaan silmään näytä kovin kummoisilta, mutta silloin olivat varsin suuressa huudossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jenkeissä ole samanlaisia miehiä ihan valtavasti vai olenko ihan väärässä? Ehkä siellä on sitten rumiluksia, jos Bundya pidetään jotenkin erikoisen komeana.
Jenkeissä jo pelkästään normaalipainossa oleminen laittaa suoraan top 10% joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei kannata uskoa naisten vastauksia, sillä heillä on tarve erottautua stereotypiasta että Bundy hurmasi melkein naisen kuin naisen ja sai vielä vankilaankin tuhansia ihailu- ja kosintakirjeitä naisilta.
Kyllä Bundyn näköinen mies olisi kelvannut 99 % naisista. Varsinkin kun mies oli erittäin sulavakäytöksinen supliikkimies.
Ei hurmannut uhrejaan, vaan päin vastoin esitti avutonta, esim oli käsi paketissa, ja naiset lähtivät auttamaan.
Koko kuvio ilmeisesti lähti liikkeelle siitä, että nuoruudenrakkaus hylkäsi, ja mies etsi uhreikseen tältä näyttäviä naisia.
Ja tuo vankilaan kirjoittelu. On tietty ryhmä mieleltään sairaita naisia, jotka tuota tekevät monille. Se ei liity normaaliin naisiin mitenkään.
Jopas on teoria, sillä eiköhän tuo linen ollut ihan tyypillinen sarjamurhaaja, siis seksuaalinen tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa kadehtia kuollutta sarjakilleriä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusihanteethan muuttuu aikojen myötä, joten ei ihmekään jos ei nykyään vaikuta huippukomealta. Oon monta kertaa nähnyt kuvia jostain entisaikojen komeista hurmureista ja suurista kaunottarista, jotka ei omaan silmään näytä kovin kummoisilta, mutta silloin olivat varsin suuressa huudossa.
Ei ole mitään syytä olettaa, että hän olisi ikinä näyttänyt huippukomealta. Uhrien etsiminen ei perustunut hänen viehätysvoimaansa, eikä hän pärjännyt naisten kanssa mitenkään erityisen hyvin.
Ulkonäkö mainitaan hänen kohdallaan vain siksi, että se oli ok, tavallinen, normaali, eikä hän näyttänyt syrjäytyneeltä friikiltä, mikä teot huomioon ottaen voisi olla oletus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on teoria, sillä eiköhän tuo linen ollut ihan tyypillinen sarjamurhaaja, siis seksuaalinen tarve.
No tuo teoria oli häntä tutkineilla asiantuntijoilla. Jossain määrin hän myönsikin sen.
Vierailija kirjoitti:
Sarjamurhaajissa on kieltämättä jotain hyvin kiehtovaa.
Tätä tämä on.
Jotakin kertoo naisten prioriteeteista ja miesmausta se, että 100% varmasti löytää enemmän kokemattomia miehiä keskisuuresta insinööritoimistosta kuin keskisuuresta vankilasta.
Kaikenmaailman sarjamurhaajat kylpee naisissa ja saa kosintakirjeitä vankilaan, mutta lainkuuliainen kiltti hyvä mies saa vain "olet kiva, mutta...."
Bundyhan oli rebublikaani.