Mikä oli SE JUTTU sinussa jolla sait puolisosi kiinnostumaan juuri sinusta
Kommentit (33)
En tiedä. Enkä uskalla kysyä jos hän huomaisikin ettei pidä minusta oikeasti. 😅
Oon ihan oma itteni, en esitä mitään. 😂Jos joku ei musta tykkää niin sitten ei oo tarkotettu niin. No aitoudesta on moni poikaystävä ainaki tykännyt. 😁
Täytyy myöntää että en tiedä. Kai me vain viihdyttiin toistemme seurassa.
Ja mitä enemmän vietettiin aikaa yhdessä, niin ei enää osaa olla ilmankaan. Ei tää mikään veret seisauttava rakkaustarina ollut, ennemminkin hidas lämpeneminen, 19v tässä on nyt oltu ja vielä vaikuttaa ihan hyvälle ratkaisulle.
Osaan nauraa itselleni. Ensitreffeillä purskahdin paniikissa nauruun kun mies yritti suudella ja sylki lensi miehen kasvoille. Silti halusi toisen pusun. Luulin, että mies on hullu, jos vielä ottaa minuun yhteyttä, mutta niin vain ollaan nyt kihloissa. Toki meillä on samat arvotkin elämässä.
Mies kertoi, että hänelle iski suojelunhalu kun tapasi minut. Olin kuulemma kuin peura ajovaloissa. Ja söpö.
Tuon vuoksi siis kiinnostui. Kun tutustuimme, huomasi minussa muitakin hyviä puolia.
Uskon, että kyseessä oli useampien asioiden summa, kuin yksittäinen juttu. Mies sanoo usein rakastavansa sitä, että minussa on kaksi täysin erilaista puolta. Olen määrätietoinen, jalatmaassa etenevä realisti, mutta toisaalta osa mielestäni kulkee omia, luovia ja leikkisiä ratojaan. Miehen kanssa meillä on tosi hauskaa ja nauramme paljon, joten yhteinen huumorintajukin oli varmasti osatekijä.
Seksi. Sitten luonne ja sen jälkeen ulkonäkö. En ole kedon kaunein kukkanen, mutta minulla on muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Seksi. Sitten luonne ja sen jälkeen ulkonäkö. En ole kedon kaunein kukkanen, mutta minulla on muita avuja.
Kuulostaa kornilta, mutta oma listani mieheni valinnassa oli seuraava: seksi, ulkonäkö, äly, luonne ja rahapussukka.
Hymy, itsenäisyys, aikaansaavuus, rohkeus ja aistillisuus (ei tarkoita mitään tissi-persetyrkkyä). Olin hänelle haaste ja intohimon kohde.
Vähän haalistunut näin 23v jälkern mutta vielä kelpaa:)
Ulkonäkö. Olen klassisesti kaunis. 17 vuotta nuorempikin. Lisäksi kiltti ja älykäs, mutta tavatessamme olin vielä hyvin naiivi; ei hän minua luonteen vuoksi ottanut, vaan ulkonäön ja seksin tarpeen vuoksi.
En minäkään tiedä mitään syytä miksi tykkään miehestäni. Tykkäänpähän vaan. Tuo sanoisi varmaan samaa minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi, että hänelle iski suojelunhalu kun tapasi minut. Olin kuulemma kuin peura ajovaloissa. Ja söpö.
Tuon vuoksi siis kiinnostui. Kun tutustuimme, huomasi minussa muitakin hyviä puolia.
Olen myös törmännyt tuollaisiin miehiin. Nykyään osaan välttää.
Tietysti minussa on myös syytä, kun rakastan seikkailuja.
Suojelunhalu liittyy vahvasti kontrollointiin ja siten siitä seuraa mustasukkaisuutta.
Tinder kuvista se ensimmäinen kimmoke kiinnostukseen lähti. Vaikutin kuulemma rennolta poikatytöltä. Enemmän tutustuttua en olekaan kuulemma niin poikatyttö mitä alkuun luuli. Tykkää minun olevan älykäs. Kehuu kovasti ulkomuotoa/näköä... tosin veikkaan johtuvan siitä, koska minulla on siinä heikko kohta, kun en oikein pidä ulkonäöstäni. Kehuu muutakin.
Meillä on tällainen toisella kierroksella löytynyt suuri rakkaustarina.❤️ Meidän välillä oli kummaa vetovoimaa ja kemiaa ensi tapaamisesta lähtien. Mies on sanonut, että tuoksuin hyvältä ja kotini tuoksui hyvältä. Ennen ensi tapaamista huumori yhdisti meidät ehdottomasti. Hymyyn, silmiin ja peppuun mies ulkonäössä oli kuulemma tykästynyt aluksi. Seksi on ollut elämämme parasta.
* itsellesi = itselleen