Mikä oli SE JUTTU sinussa jolla sait puolisosi kiinnostumaan juuri sinusta
Kommentit (33)
Minusta on huono lähtökohta jos pitää tehdä jotain erityisiä temppuja saadakseen jonkun kiinnostuksen heräämään. Optimaalinen tilanne on että ihmiset kiinnostuvat toisistaan sellaisina kuin ovat.
Olin ensimmäinen naispuolinen henkilö, joka osoitti häneen kiinnostusta. Todennäköisesti hän olisi yhtä lailla voinut valita kenet tahansa muunkin, kunhan olisi vaan nainen kyseessä. Tosi epäromanttista mutta minkäs teet
Äly, nokkeluus, huumorintaju. Lisäksi meillä on samoja kiinnostuksenkohteita ja samanlaiset arvot. (Mun ei tarvitse arvailla, tiedän vastauksen, koska mieheni on sen niin monesti kertonut.)
En ole sieltä rivin kauneimmasta päästä, mutta eipä ole hänkään. Huumorintaju on yhdistävä tekijä ja seksikin sujuu. Puoliso on huomannut ettei ne kauneimmat naiset ole niitä kaikkein mukavampia ja että on helppo jakaa elämä sellaisen kanssa, jonka kanssa voi olla oma itsensä. Itse olen samaa mieltä.
En ole koskaan kysynyt, mutta se mistä hän ensimmäisenä minun luokse tullessaan kiinnostui, oli kirjahyllyni. Siis positiivinen yllätys hänelle, kun emme olleet vielä keskustelleet yhtään harrastuksistamme eikä hän siis tiennyt, että minäkin olen intohimoinen lukija ja kirjahamsteri, joka lukee kirjat nimenomaan painettuina.
Oltiin kaveriporukalla lomalla Las Vegasissa. Juotin humalaan ja ajettiin siihen Elvishääpaikkaan ja mentiin naimisiin:) Tottakai kun hän sitten heräsi aamulla selvänä oli vähän kinaa mutta nyt ollaan jo neljättä vuotta yhdessä.
Persoona, pirteys, lämpö. Menin miehen luokse kylään, heillä oli pelastettuja kissanpentuja, pennut olivat aika pelokkaita ja minä olin ensimmäinen joka sai ne kehräämään.
Oltiin kirjoiteltu ennen näkemistä, ihastuttu jo siinä. Varmaankin molemmat kinnostuivat toisen kyvystä innostua ja olla avoin, ei enää niin yleistä yli viisikymppisillä. Nyt yhdessä jo kohta kymmenen vuotta.
Olin vähän hulivilityttö siihen aikaan kun tavattiin. Olin aika humalassakin silloin sinä iltana. Ulkonäkö oli ensin kiinnittänyt huomion ja sitten kuulemma se että olin ärsyttävä ja hän halusi tulla ilmeisesti jotain tylyä kommentoimaan. Olikin sitten ihastunut heti 😊
Se piirre (hulivili ja flirttailu) onkin sitten ollut se joka on myöhemmin ärsyttänyt.
Rauhotuin kylläkin aika pian ja perustettiin perhe. Nyt meillä on neljä lasta, ollaan naimisissa ja superonnellisia! Eikä kukaan arvaisi minusta nyt päällepäin millainen bileprinsessa olin aikanaan 😂 Nykyään olen hyvinkin hillitty ja hallittu ja koitan aina pukeutua siististi.
Välillä kiusaan miestä siitä että valitsi yökerhon humalaisimman ja villeimmän tapauksen ja vei äkkiä kotiinsa 😀
Itse ihastuin miehen turvallisuuteen ja vakauteen. Toki myös ulkonäköön.
Tasapainotamme toisiamme hyvin ja ilmeisesti vastakohdat vetää toisiaan puoleensa.
Ehkä sinulla on mennyt tuon ajatuksen vuoksi hyvä mies sivu suun. Tämä minun mieheni on nimittäin harvinaisen ei-mustasukkainen. Yhdessä olemme ollet jo 25 v.
Meillä on erittäin tasapuolinen suhde. Työelämässä olen johtaja. Minua ei kontrolloida sen enempää kuin yhteiskuntamme vaatii.Olisi itse asiassa kiva joskus luopua kontrollista. Antaa toisen viedä.
T.9