Aviomiehellä peliongelma, jonka takia paljon velkaa
Olenko velvollinen maksamaan niitä? Tai velvollinen jotenkin muuten?
Kommentit (10)
Velka on sen maksettava, jonka nimissä se on. Et kai ole antanut ottaa velkaa nimiisi?
Älä missään nimessä itse velkaannu siksi, että puolisollasi on velkaa ja luottotiedot menneet / menevät! Pidä oma talous erillisenä, mutta velvoita mies osallistumaan myös kuluihin. Äläkä anna missään tapauksessa omia pankkitunnuksiasi miehelle. Sinä olet itse vastuussa sinun tunnuksilla tehdyistä veloista, vaikka mies olisi varastanut tietosi. Vaihda salasanat ja pidä ne jatkossa visusti piilossa mieheltä.
Velkaa ei ole minun nimissäni ja tuo velka tuli minulle ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä itse velkaannu siksi, että puolisollasi on velkaa ja luottotiedot menneet / menevät! Pidä oma talous erillisenä, mutta velvoita mies osallistumaan myös kuluihin. Äläkä anna missään tapauksessa omia pankkitunnuksiasi miehelle. Sinä olet itse vastuussa sinun tunnuksilla tehdyistä veloista, vaikka mies olisi varastanut tietosi. Vaihda salasanat ja pidä ne jatkossa visusti piilossa mieheltä.
Hyvä neuvo. Vielä parempi ottaa myös mieheltä pankkitunnukset itselleen, sillä hän ei selvästikään osaa hoitaa omia raha-asioitaan.
Peliriippuvuudesta ei parannuta, ainoa vaihtoehto olla koskaan enää pelaamatta.
Onko teillä avioehto? Jos ei, niin eron tullessa otetaan huomioon tuo miehen velka ja jos sulla on omaisuutta, niin joutunet maksamaan tasinkoa miehelle.
Ei ole avioehtoa, mutta ei omaisuuttakaan. Ap
Jos ei ole omaisuutta, niin sitten sinulla ei ole mitään ongelmaa. Miehesi on tosiaan yksin vastuussa tekemistään veloista (paitsi siinä tapauksessa, että osa veloista on sinun nimissäsi). Pidä pankkitunnuksesi piilossa mieheltäsi äläkä missään tapauksessa sorru ottamaan lainaa, jotta voisit maksaa jonkin miehesi velan pois.
Jätä miehesi. Lyhyttä elämää ei kannata haaskata ongelmaisten ihmisten kanssa elämiseen.
Tottakai. Jos olet tähän saakka lokkeillut miehen tuloilla, nin maksa vanhat velat pois ja anna mihehelle lisää pelirahaa. Kyllä se voitto sieltä vielä joskus tulee.