Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui

Vierailija
04.05.2019 |

Päädyimme miehen kanssa keskustelemaan seksistä ja sehän oli jälleen virhe... Hän luki artikkelia missä seksuaaliterapeutti kehotti suunnittelemaan seksikertoja pitkässä parisuhteessa. Minä teilasin tämän ajatuksen, koska mielestäni siinä ei ole mitään kiihottavaa. Mies oli eri mieltä ja väänsimme tästä hetken. Kerroin miehelle että ylipäätään se että asiasta pitää sanoa ääneen on minulle turn off (olen kertonut tämän miehelle aiemminkin). En halua kuulla "pannaanko", "mennäänkö makkariin", "tätä munaa pitäisi vähän paneskella", "haluatko imeä mun kikkeliä" jne. Ja nämä sanoessaan mies yleensä lässyttää sellaisella pikkupoikaäänellä. Yritin kertoa miehelle, että pidän siitä kun hän ottaa minusta kiinni, suutelee himokkaasti, silittää jne. Eikä siis puhu asiasta ääneen.

Mies suuttui ihan silmittömästi. Hänen mielestään olen äärimmäisen vaikea ihminen ja ajatukseni ovat sairaita. Minun pitäisi kehittää ajatuksiani tässä ja päästä tästä eroon. Vaadin liikoja. Hän ei jaksa oikkujani ja olisi helpompi vain käydä huorissa kun ei tarvi miettiä mitään tällaista. Kuulemma jos hän kysyisi keneltä tahansa olisin minä ajatuksineni yksin. Ja hän ei kuulemma lässytä..

Tuntuu että kun on kyse minun mielihaluistani tai asioista mistä en pidä, ovat ne naurettavia ja idioottimaisia asioita. Jos mies ei ajattele samoin, se on sitten tyhmää eikä minun vuokseni voi yrittää jotain muuta. Tuntuu siis tältä... Kertokaa olenko ihan hakoteillä ja vaadinko tässä nyt jotain liikaa? Olenko ihan idiootti kun minulla on tällainen turn off?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä.

Vierailija
2/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on intohimo loppunut ja yritätte väkisin! Ei hyvä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole haluttava ja se otti hänellä itsetunnon päälle.

Vierailija
4/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäbä oikeasti sanoo tuollasia asioita lässyttäen, niin itselläni ainakin katoaisi henkinen stondis häntä kohtaan koko loppuiäksi. Miten jotkut ihan oikeasti kehtaa tehdä niin?

Vierailija
5/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on intohimo loppunut ja yritätte väkisin! Ei hyvä seuraa.

Eikö kaikista suhteista lopu intohimo jossain vaiheessa?

Vierailija
6/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös jostain syystä ällöttää jos mies ääneen ehdottaa seksiä ja varsinkin jos sen tekee jotenki lässyttämällä. Ite myös sytyn samalla tavalla kuin sinäkin.

Vierailija
7/22 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä jos tässäkin vaan se mies olis mies ja nostais vaimon pöydälle ja eikun panemaan paljaalla viimeiseen hengenvetoon asti niin mitää ongelmaa ei olisi!

Kyllä miehen pitää osata olla mies ja spontaani eikä mikään pikkupoika.

Vierailija
8/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. 

Enkä kyllä tunne ketään muutakaan naista, joka kiihottuisi "Mennääks panemaan?"-tyylisestä pelin avauksesta.

Käske miestäsi tekemään galluppi vauvalle asiasta niin näkee paljon kannatusta saa lähestymistavalleen. :D

Tosin se taitaisi suuttua siitä vielä enemmän.

Vierailija
9/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään joka aamu lautasellinen graham-puuroa kaurakerman kera. Ja intohimoa riittää... Suosittelen.

Vierailija
10/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkui yön sohvalla.

Lisäyksenä vielä eiliseen, mies totesi ettei pitkässä parisuhteessa "tarvitse enää liehitellä niin kuin elokuvissa". Hän ei nyt ilmeisesti siis vain halua panostaa minun suhteeni yhtään ja loukkaantuu kun se ei toimikaan? Hän ei kuulemma saa olla oma itsensä ja en vain ymmärrä häntä.

AP

Vierailija
11/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies varmaan voi mennä ja etsiä uuden naisen sitten. Onnea matkaan :D

Vierailija
12/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, mies, mies......

Vierailija
13/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää seksuaaliterapiaan. Tosin miehesi tyhmyyttä se ei paranna.

Vierailija
14/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, linkkaa miehelles tämä ketju. Saattaa silmät avautua.

Vierailija
15/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää seksuaaliterapiaan. Tosin miehesi tyhmyyttä se ei paranna.

Lähtisin mielelläni mutta mies ei. Olen jopa ehdottanut tätä. Olen tällä hetkellä pahasti masentunut, joten miehen mielestä sairaan ihmisen kanssa ei voi mennä mihinkään pari- tai seksuaaliterapiaan. Tämä on varmaankin totta... Hän on muutenkin terapiavastainen, ei koe saavansa apua ihmisiltä joita älykkäämpi hän on.

AP

Vierailija
16/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda miestä.

Tuskin sillä paranee, ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Ei minulla kovin monesta miehestä kokemusta ole, mutta riittävän pitkäaikaista niistä harvoista. Jos saisit vaihdossa minun mieheni ( nykyisen tai entisen) niin sama vika. Yhtä vaativia ja "vaikeita" me muutkin naiset olemme, joten ei paranisi miehesikään tilanne.

Vierailija
17/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää mikä prosenttiosuus naisista oikeasti syttyy tuollaisista heitoista. Ja jos tarkoitus ei edes ole sytyttää niin sittenhän tarkoitus on kysyä sattuisiko puoliso olemaan jo valmiiksi halukas. Mies ei siis halua nähdä itse mitään vaivaa seksinsä eteen vaan se pitäisi tulla ns. tarjottimella. Ei ole nyt pahastumisen paikka miehen osalta vaan naisen. Parisuhteessa pitää saada kertoa mistä pitää ja mistä ei ilman että saa siitä haukut. Miehesi kuulostaa itsekkäältä ja todella lapsellista.

Vierailija
18/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä saatan lähettää mun panokaverille whatsapp viestin tyyliin "huomenna klo 12 fukfuk", mutta meillä on muutenkin omituista humoria, mutta myös sitä intohimoa että mies tulee ja ottaa eikä kysele, ja toisinaan minä samoin. Mutta ei tuollaiset intohimottomat lässytykset kyllä nappaa lainkaan...

Vierailija
19/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tietty itsekkyys kyllä huokuu miehestäsi. Sinun nautinnosta viis, kunhan hän saa vähällä vaivalla. Ja vielä kehtaa puhua jostain huor issa käymisen helppoudesta!

Petipuuhissa paljastuu paljon, koska pitkässä suhteessakin sen pitäisi olla pikajyystön sijasta välillä myös toisen hemmottelua ja rakastelua. Tekeekö mies ikinä mitään sen eteen, että tuntisit itsesi halutuksi, seksikkääksi ja arvostetuksi seksin aikana? Keskittyykö ikinä ylipäätään muuhun kuin omaan nautintoon? Jos ei, olisi pohtimisen paikka...

Munkin mies tekee joskus melko suoria ehdotuksia, mutta hän osaa lukea tunnetilojani ja tietää, milloin tuollainen "humoristinen" aloite toimii. Se on myös osa eräänlaista roolipeliä. Mies menee vaikka suihkuun ja sanoo, että menepäs sillä välin alasti sänkyyn jalat ojossa odottelee :D Ja tiedossa on silloin yhteistä intohimoa ja hauskanpitoa, ei mitään yksipuolista jyystöä.

Vierailija
20/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse koskaan aloitteita? Jos et niin tuollainen "kunhan vaan ottaisi sanomatta mitään" voi olla miehelle iso kynnys. Lisäksi tuollaisen torjuminen kolahtaa enemmän itsetuntoon kuin sanojen torjuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme