Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui

Vierailija
04.05.2019 |

Päädyimme miehen kanssa keskustelemaan seksistä ja sehän oli jälleen virhe... Hän luki artikkelia missä seksuaaliterapeutti kehotti suunnittelemaan seksikertoja pitkässä parisuhteessa. Minä teilasin tämän ajatuksen, koska mielestäni siinä ei ole mitään kiihottavaa. Mies oli eri mieltä ja väänsimme tästä hetken. Kerroin miehelle että ylipäätään se että asiasta pitää sanoa ääneen on minulle turn off (olen kertonut tämän miehelle aiemminkin). En halua kuulla "pannaanko", "mennäänkö makkariin", "tätä munaa pitäisi vähän paneskella", "haluatko imeä mun kikkeliä" jne. Ja nämä sanoessaan mies yleensä lässyttää sellaisella pikkupoikaäänellä. Yritin kertoa miehelle, että pidän siitä kun hän ottaa minusta kiinni, suutelee himokkaasti, silittää jne. Eikä siis puhu asiasta ääneen.

Mies suuttui ihan silmittömästi. Hänen mielestään olen äärimmäisen vaikea ihminen ja ajatukseni ovat sairaita. Minun pitäisi kehittää ajatuksiani tässä ja päästä tästä eroon. Vaadin liikoja. Hän ei jaksa oikkujani ja olisi helpompi vain käydä huorissa kun ei tarvi miettiä mitään tällaista. Kuulemma jos hän kysyisi keneltä tahansa olisin minä ajatuksineni yksin. Ja hän ei kuulemma lässytä..

Tuntuu että kun on kyse minun mielihaluistani tai asioista mistä en pidä, ovat ne naurettavia ja idioottimaisia asioita. Jos mies ei ajattele samoin, se on sitten tyhmää eikä minun vuokseni voi yrittää jotain muuta. Tuntuu siis tältä... Kertokaa olenko ihan hakoteillä ja vaadinko tässä nyt jotain liikaa? Olenko ihan idiootti kun minulla on tällainen turn off?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et saa olla oma itsesi, mutta hänen pitää saada olla oma itsensä, ja jos et siitä innostu, vika on sinussa?

Vierailija
22/22 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tilanne teillä ja molemmat suhtaudutte toisiinne ikävästi.

Mut piti tulla huikkaan, et pitkässä parisuhteessa meillä kyllä toimii oikein hyvin nämä "pannaanko", "pitäiskö panna" (tosin ei todellakaan lässyttämällä!). Sitä kun on pienet lapsetkin, niin jotenkin ei ole aikaa tai energiaa viritellä tunnelmaa tms. Viritellään sit, jos molempia innostaa seksi.

Toki tuollainen sanatonkin lähestyminen olis kiva. Täytyy taas kokeilla. Jotenkin pakit vaan tuntuu paljon pahemmalta silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme