Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan nainen tyytyväinen rintoihinsa jos ne ovat isot/isohkot?

Vierailija
04.05.2019 |

Kysyn tätä, koska rintoja/rintsikoita koskevissa ketjuissa naiset tuntuvat järjestään valittavan rinnoistaan jos ne ovat isot tai isohkot. Siis jotain D-kuppia tai siitä eteenpäin. (Ja kyllä, tiedän ettei pelkkä kirjain kerro kuppikoosta "mitään" vaan myös ympärysmitta merkitsee...) Niskaa särkee, vaikea löytää sopivia rintsikoita, rumat, haluaisi pienemmät jne. jne. milloin mitäkin. Eiks kukaan tykkää isoista rinnoistaan? Onko nyt joku trendi että rintojen pitäisi olla pienet jotta niihin voisi olla tyytyväinen?
Itsellä koko 75 tai 80E tai jotain sinne päin (riippuu rintsikoista), ei mitkään jättirinnat mutta isohkot kuitenkin, ja tosiaankin olen tyytyväinen enkä haluaisi pienempiä. Nuorempana oli pienemmät (B- tai C-kuppia) ja olin kyllä niihinkin ihan suht tyytyväinen. Iän ja lihomisen (joo...) myötä tullut kokoa lisää. Ei särje niskaa. Ihan hyvin löytyy rintsikoita. Nätit on omasta mielestä. Kivaa kun nykyisin on tissivako ihan perusrintsikoissakin, ei tartte mitään push uppeja sitä varten. :D
Ai jai kun sais vielä jonkun ihanan miehen pitämään näitä hyvänä! :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanat, terhakat e-kupin rinnat. Kuulostaa isolta, mutta ei nää musta isot ole. Lyijykynäkään ei pysy rinnan alla.

Vierailija
22/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D-kuppi ei ole kovin iso missään ympärysmitassa.

No ei, mutta isohko kumminkin. Ainakin mun mielestä.

Ap

No en nyt tiedä, tai meillä on eri käsitykset. Siinä 75D https://www.bratabase.com/browse/ewa-michalak/ch-toffik-138/75D/picture…

Onhan nuo nyt melkoiset utareet, mutta ilmeisesti nykykäsityksen mukaan eivät isot, kun muutenkin ylipainoisuus alkaa olla uusi normaali.

Melkoiset utareet? Oikeasti? Ja näyttääkö noi naiset ylipainoisilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu että monet tavalliset/pienirintaiset naiset ovat kateellisia ja kohtelevat tylysti siksi. Esim. ei tule mieleen yhtäkään ystävää tai kaveria kenen miestä en olisi saanut kiinni katselemasta kaula-aukkoani. Sitten heidän naiset tietysti syyttävät minua, vaikka eivät myöntäisikään. :/

N24

Miten tämä nyt yhtään liittyy keskusteluun siitä onko nainen itse tyytyväinen rintoihinsa? Eiköhän ne miesten katseet kierrä kaikessa mahdollisessa koosta ja muodosta riippumatta. Itse en ole kateellinen isorintaisille, ihanaa kun ei ole riippuvainen rintsikoista ja voi lähteä ihmistenki ilmoille pelkillä nännilapuilla paidan alla. 80D

Hieno juttu että olet tyytyväinen omiisi, mutta mä ahdistuisin pelkistä nännilapuista paidan alla. Eikä mua yhtään haittaa olla riippuvainen rintsikoista, monet rintsikat on tosi nättejä ja voisin ostaa niitä enemmän kuin on tarpeenkaan (ja olen kyllä tainnut ostaakin).

Vierailija
24/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 23 = Ap

Vierailija
25/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rintojen koko 130K ja tilaan rintsikat jenkeistä, kun täältä pienirintaisten Suomesta ei noita oikein löydy. Isot rinnat on asennekysymys. Juostessakin pitää vaan saada heijaus rytmiin niin ei mitään ongelmaa. Miehille vähän kaksijakoinen. Toiset pelästyy ihan kamalasti, kun taas toiset syttyy ihan mielettömästi.

Mistä amerikasta löytyy tuota kokoa? Mikä merkki ja nettikauppa?

Vierailija
26/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät kyllä hyvältä push-upeissa. Muuten ei niinkää...

Vierailija
27/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu et pieni Rintasen on helpompi olla himo urheilijoita. 😂Ku mun rinnat kasvo nii kyl se vaikutti treeneissä... Pienet oli tosi käytännölliset ja keveet. Isoista tykkään naisellisuuden vuoks, mut en muuten.. Plus pienillä näytti yli sirolta ku muutenki siro 😂mut sit taas oli iso ala kroppa ja periaatteessa siihen tuo tasapainoa isommat, mut toisaalta taas tekee ison näköseks jos vyötärön kapeuskaan ei kunnolla näy ku rinnat vie tilaa.

Vierailija
28/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, ketju hiljeni, ei kiinnosta rinnat ketään ei. Toista se olis jos olisin pistänyt jonkin perse-ketjun pystyyn :D

Ap