Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan nainen tyytyväinen rintoihinsa jos ne ovat isot/isohkot?

Vierailija
04.05.2019 |

Kysyn tätä, koska rintoja/rintsikoita koskevissa ketjuissa naiset tuntuvat järjestään valittavan rinnoistaan jos ne ovat isot tai isohkot. Siis jotain D-kuppia tai siitä eteenpäin. (Ja kyllä, tiedän ettei pelkkä kirjain kerro kuppikoosta "mitään" vaan myös ympärysmitta merkitsee...) Niskaa särkee, vaikea löytää sopivia rintsikoita, rumat, haluaisi pienemmät jne. jne. milloin mitäkin. Eiks kukaan tykkää isoista rinnoistaan? Onko nyt joku trendi että rintojen pitäisi olla pienet jotta niihin voisi olla tyytyväinen?
Itsellä koko 75 tai 80E tai jotain sinne päin (riippuu rintsikoista), ei mitkään jättirinnat mutta isohkot kuitenkin, ja tosiaankin olen tyytyväinen enkä haluaisi pienempiä. Nuorempana oli pienemmät (B- tai C-kuppia) ja olin kyllä niihinkin ihan suht tyytyväinen. Iän ja lihomisen (joo...) myötä tullut kokoa lisää. Ei särje niskaa. Ihan hyvin löytyy rintsikoita. Nätit on omasta mielestä. Kivaa kun nykyisin on tissivako ihan perusrintsikoissakin, ei tartte mitään push uppeja sitä varten. :D
Ai jai kun sais vielä jonkun ihanan miehen pitämään näitä hyvänä! :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Bibsa. 

Vierailija
2/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen. Kuppikoko mulla on 70E. Omasta mielestäni rintani eivät ole niin isot, että häiritsisivät vielä mitään elämistä (tai tokihan minä en muusta tiedä, kun ovat ihan luomut), kun on hyvät liivit. En tule ajatelleeksi rintoja esim juostessa, ja hengaan aika usein ilman liivejä, tälläkin hetkellä, ilman että se tuottaa mitään ongelmia. Lisäksi rinnat tuovat muuten tasaiseen kehooni kivaa lisäsiluettia. Olen aina ollut melko hoikka, sporttinen ja leveäharteinen, eikä minulla kummoisia naisen muotoja muutoin ole. Ja mieskin tykkää. Ja nämä ovat kauniin muotoisetkin mielestäni ja olen aina saanut rinnoistani itsevarmuutta, lukioaikoina 18-vuotiaana poseerasin alastonmallinakin kerran. Rintavakoa sen sijaan mulla ei ole millään, rinnat ovat aika kaukana toisistaan ja terhakat, mutta en tissivakoa erityisesti kaipailekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyytyväinen, kun olivat E80, silloin löytyi rintsikoitakin ihan kivasti marketeistakin. Nyt joskus vähän ärsyttää, kun koko on L85, rintsikat tulevat kalliiksi. Olen vahva yläkropaltani, joten ei ole mitään hartia- tai niskakipuja. Olisi outoa, jos mulla olisi yhtäkkiä pienet rinnat, kun näihin oon tottunut. Mieluummin olen isorintainen. Toki tällä palstalla jotkut haukkuvat isoja rintoja.

Vierailija
4/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-kuppi ei ole kovin iso missään ympärysmitassa.

Vierailija
5/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, mutta isohko kumminkin. Ainakin mun mielestä.

Ap

Vierailija
6/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että monet tavalliset/pienirintaiset naiset ovat kateellisia ja kohtelevat tylysti siksi. Esim. ei tule mieleen yhtäkään ystävää tai kaveria kenen miestä en olisi saanut kiinni katselemasta kaula-aukkoani. Sitten heidän naiset tietysti syyttävät minua, vaikka eivät myöntäisikään. :/

N24

Vierailija
7/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen. Kuppikoko mulla on 70E. Omasta mielestäni rintani eivät ole niin isot, että häiritsisivät vielä mitään elämistä (tai tokihan minä en muusta tiedä, kun ovat ihan luomut), kun on hyvät liivit. En tule ajatelleeksi rintoja esim juostessa, ja hengaan aika usein ilman liivejä, tälläkin hetkellä, ilman että se tuottaa mitään ongelmia.

Joo, nimenomaan ei mullakaan häiritse mitenkään elämää. :) Muistan vaan että jossain ketjussa valiteltiin jostain 75D-kokoisista rinnoistakin että tulee niskasärkyjä kun rinnat on niin painavat?! Enpä ole moista huomannut.

Ap

Vierailija
8/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en nyt tiedä, tai meillä on eri käsitykset. Siinä 75D https://www.bratabase.com/browse/ewa-michalak/ch-toffik-138/75D/picture…

Vierailija
9/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät liivit on hyvä olla, mutta kivasti olen löytänyt. Jostain syystä kokoani jää hyvin aleen täällä päin, joten ei käy edes kalliiksi. Viimeksi löysin F70 -70% alesta, useammin ostan E75. Tähän saakka olen ollut kokoon ja muotoon tyytyväinen.

Vierailija
10/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu että monet tavalliset/pienirintaiset naiset ovat kateellisia ja kohtelevat tylysti siksi. Esim. ei tule mieleen yhtäkään ystävää tai kaveria kenen miestä en olisi saanut kiinni katselemasta kaula-aukkoani. Sitten heidän naiset tietysti syyttävät minua, vaikka eivät myöntäisikään. :/

N24

Minusta tuntuu että kaikki on nykyään kiinnostuneita vain perseistä. :D Sekä miehet että naiset. Miehet katselee naisten perseitä ja naiset omiaan. :D Tulee sellainen fiilis että rinnat on so last season. No ehkä ne sentään vielä jotakuta miestä kiinnostaa!

Ap taas

Vierailija
11/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen vaikkei ne mitkään muotovaliot ole. Hyvät tisut. Koko pyörii liivistä riippuen 30/32GG eli noin 65-70I/J/H

Vierailija
12/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tissivako tule niillä joilla rinnat roikkuu?

Vierailija
13/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en nyt tiedä, tai meillä on eri käsitykset. Siinä 75D https://www.bratabase.com/browse/ewa-michalak/ch-toffik-138/75D/picture…

Kyllä mä tiedän miltä 75D koko näyttää kun olen sitä itsekin käyttänyt. :) Eihän tuo tosiaan mikään valtava ole, mutta siltipä moni valittaa tuostakin koosta just niskasärkyä ja ties mitä ulkonäköongelmia.

Ap

Vierailija
14/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintojen koko 130K ja tilaan rintsikat jenkeistä, kun täältä pienirintaisten Suomesta ei noita oikein löydy. Isot rinnat on asennekysymys. Juostessakin pitää vaan saada heijaus rytmiin niin ei mitään ongelmaa. Miehille vähän kaksijakoinen. Toiset pelästyy ihan kamalasti, kun taas toiset syttyy ihan mielettömästi.

Vierailija
15/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä mä tiedän miltä 75D koko näyttää kun olen sitä itsekin käyttänyt. :) Eihän tuo tosiaan mikään valtava ole, mutta siltipä moni valittaa tuostakin koosta just niskasärkyä ja ties mitä ulkonäköongelmia.

Ap

No niillä on oikeasti isompi kuppikoko mutta käyttävät vääränkokoisia liivejä. Ihmisillä on ikivanha kuvitelma että se D on hirveän iso koko ja siksipä isotissiset sitä kokoa sitten ostavat, monta kokoa liian isolla ympärysnauhalla että saa rinnat sullottua kuppeihin. Sitten ihmettelevät kun liivit on hankaavia, epämukavia eikä tue mitään.

Vierailija
16/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell yeah!, ;D

T. 70F

Tykkään kovasti rinnoistani ja ovat kauniit. Joskus jotkut katkerikot mulkoilevat jos olen ihonmyötäisissä vaatteissa tai rintavako näkyy (siis kauhistus). Itse en voi ymmärtää miksi kenenkään rinnat vaivaisivat ketään ja pukeudun niin kuin haluan.

Vierailija
17/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N24

Miten tämä nyt yhtään liittyy keskusteluun siitä onko nainen itse tyytyväinen rintoihinsa? Eiköhän ne miesten katseet kierrä kaikessa mahdollisessa koosta ja muodosta riippumatta. Itse en ole kateellinen isorintaisille, ihanaa kun ei ole riippuvainen rintsikoista ja voi lähteä ihmistenki ilmoille pelkillä nännilapuilla paidan alla. 80D

Vierailija
18/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onhan nuo nyt melkoiset utareet, mutta ilmeisesti nykykäsityksen mukaan eivät isot, kun muutenkin ylipainoisuus alkaa olla uusi normaali.

Vierailija
19/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No niillä on oikeasti isompi kuppikoko mutta käyttävät vääränkokoisia liivejä. Ihmisillä on ikivanha kuvitelma että se D on hirveän iso koko ja siksipä isotissiset sitä kokoa sitten ostavat, monta kokoa liian isolla ympärysnauhalla että saa rinnat sullottua kuppeihin. Sitten ihmettelevät kun liivit on hankaavia, epämukavia eikä tue mitään.

Joo, noin se voi tosiaan olla!

Ihmettelen kyllä miten jotkut voi ostaa ihan totaalisen vääränkokoisia rintsikoita, mutta ilmeisesti voi.

Ap

Vierailija
20/29 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hell yeah!, ;D

T. 70F

Tykkään kovasti rinnoistani ja ovat kauniit. Joskus jotkut katkerikot mulkoilevat jos olen ihonmyötäisissä vaatteissa tai rintavako näkyy (siis kauhistus). Itse en voi ymmärtää miksi kenenkään rinnat vaivaisivat ketään ja pukeudun niin kuin haluan.

Kunhan kuvittelet, että ketään kiinnostaisi.