jos kumppani ei osaa perustella pyyntöään muuten kuin "minun mieliksi", sitä ei tarvitse toteuttaa
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän, kun pyydät jotain.
Saat muistaa. Ja kun sanon että ei tarvitse toteuttaa en tietenkään tarkoita etteikö etenkin pienet, helpot ja nopeat jutut voi sääntönä hoitaa toisen mieliksi. Mutta mieltään ei saa pahoittaa jos kieltäytyy jostain vaativammasta, tai lykkää tuonnemmaksi kiireettömänä.
Vonkaus mikä vonkaus. Jokainen itse päättää rajansa. Aikuista ei komennella eikä käskytetä eikä vaadita ylittämään mitään rajaa. So simple.
Pakko ei ole kuin kuolla. Mutta kyllä moni mielellään on kumppanille mieliksi.
Millainen maailma olisi jos kaikki ajattelisivat näin?
Vierailija kirjoitti:
Ankea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea.
Minusta on ankeaa kun tullaan kesken jonkin tärkeän hyppyyttämään joutavilla pikkuasioilla jotka voi hoitaa itsekin tai siirtää tuonnemmaksi
Miksi en tekisi jotain puolisoni mieliksi jos asia ei ole minulle vastenmielinen? Tietenkin teen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en tekisi jotain puolisoni mieliksi jos asia ei ole minulle vastenmielinen? Tietenkin teen.
Se asia voi olla vastenmielinen tai häiritä jitain tärkeämpää. Jääkiekkofinaali on tärkeä ja lopulta aika lyhytkestoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea.
Minusta on ankeaa kun tullaan kesken jonkin tärkeän hyppyyttämään joutavilla pikkuasioilla jotka voi hoitaa itsekin tai siirtää tuonnemmaksi
Missä empatiakyky? Maailma olisi ankea ja kylmä, jos kaikki ajattelisi vain itseään ja tuijottaisi omaan napaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankea.
Missä empatiakyky? Maailma olisi ankea ja kylmä, jos kaikki ajattelisi vain itseään ja tuijottaisi omaan napaansa.
Empatiaa olisi antaa minun nauttia jääkiekosta silloin kun sitä tulee
Muistan tämän, kun pyydät jotain.