Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi teitä lapsettomia, minä olen jo mummi 43-vuotiaana ja te vielä pohditte

Vierailija
04.05.2019 |

Elämä menee ohitsenne ja te vain odotatte oikeaa hetkeä. Eihän sitä koskaan teille tule. Näin se vaan on.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tehdä lisää tukielättejä tähän yhteiskuntaan.

Vierailija
62/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella oli tyttö, jonka äiti oli 15-vuotias hänet saadessaan.

Kyseinen tyttö kuului sukuun, jossa ilman rahaa tai koulutusta hankittiin lapsi, joten hän synnytti yhdeksännellä luokalla oman vauvansa.

Vähävarainen kolmekymppinen mummo hoiti usein lapsenlastaan.

Fiksummissa perheissä hankitaan ensin koulutus, kerätään varallisuutta ja lapset syntyvät kunnollisiin perheisiin, jotka eivät elä yhteiskunnan tuella

Meillä on tuttavapiirissä myös tällaisia.

Oma äitini oli 22v kun minä synnyin. Hänen ystävänsä sai esikoisensa 17-vuotiaana. Olemme syntyneet samana vuonna ja olimme samassa koulussa. Tuo tyttö tuli raskaaksi 9.luokalla ja sai lapsensa 16-vuotiaana. Äitini ystävä hehkutti kuinka hänestä tuli mummo 33-vuotiaana.

Siis 33-vuotiaana mummoksi!! Äitini onnitteli, mutta salaa kauhisteli.

Äitini ystävällä on 6 lasta (3 eri miehen kanssa) ja tuolla esikoisellaan on 4 lasta (3 eri miehen kanssa) eikä kummallakaan mitään koulutusta. Eikä kyllä koskaan ollut työpaikkaakaan.

Tuossa on se malli miten köyhyys periytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella oli tyttö, jonka äiti oli 15-vuotias hänet saadessaan.

Kyseinen tyttö kuului sukuun, jossa ilman rahaa tai koulutusta hankittiin lapsi, joten hän synnytti yhdeksännellä luokalla oman vauvansa.

Vähävarainen kolmekymppinen mummo hoiti usein lapsenlastaan.

Fiksummissa perheissä hankitaan ensin koulutus, kerätään varallisuutta ja lapset syntyvät kunnollisiin perheisiin, jotka eivät elä yhteiskunnan tuella

Meillä on tuttavapiirissä myös tällaisia.

Oma äitini oli 22v kun minä synnyin. Hänen ystävänsä sai esikoisensa 17-vuotiaana. Olemme syntyneet samana vuonna ja olimme samassa koulussa. Tuo tyttö tuli raskaaksi 9.luokalla ja sai lapsensa 16-vuotiaana. Äitini ystävä hehkutti kuinka hänestä tuli mummo 33-vuotiaana.

Siis 33-vuotiaana mummoksi!! Äitini onnitteli, mutta salaa kauhisteli.

Äitini ystävällä on 6 lasta (3 eri miehen kanssa) ja tuolla esikoisellaan on 4 lasta (3 eri miehen kanssa) eikä kummallakaan mitään koulutusta. Eikä kyllä koskaan ollut työpaikkaakaan.

Tuossa on se malli miten köyhyys periytyy.

Tämä! ☝️

Vierailija
64/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen mummo ja tyttärensä tuskin ovat hankkineet kunnon koulutusta. Säälin sossulapsia.

Vierailija
65/67 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet niin ilkeä?

Vierailija
66/67 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että kuulut niihin naisiin joiden suurin saavutus on synnyttäminen. Itse olen tehnyt elämälläni muutakin.

Tottakai lapset menee kaiken muun edelle. Lasten saannin jälkeen töitä vähennetään ja annetaan enemmän aikaa lapsille. Jos tähän ei ole valmis, on lapset syytä jättää tekemättä.

Vierailija
67/67 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunnia kirjoitti:

Tuon ikäinen mummo ja tyttärensä tuskin ovat hankkineet kunnon koulutusta. Säälin sossulapsia.

Riittää, että käyvät töissä ja elättävät lapsensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi