Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi teitä lapsettomia, minä olen jo mummi 43-vuotiaana ja te vielä pohditte

Vierailija
04.05.2019 |

Elämä menee ohitsenne ja te vain odotatte oikeaa hetkeä. Eihän sitä koskaan teille tule. Näin se vaan on.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta pieni. Jos sinun elämäsi on ollut jo parikymppisenä niin tylsää että on pitänyt ruveta lapsia vääntämään, ei se tarkoita että muilla olisi.

Vierailija
22/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se teiniäitiys periintyy. Lisääntymiseen ne taidot sitten jääkin.

Enemmän minä teiniäitiä arvostan kuin käsienheiluttelijamaisterivelaa.

Niin mut miksi? Teiniäitiyteen menee viisi minuuttia, maisterin tutkintoon kauemmin.

Siksi koska toinen tuottaa uuden veronmaksajan, mutta sinä joudut pätkätöiden jälkeen kortistoon ja olet kuluttanut paljon yhteiskunnan varoja turhaan tutkintoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset satuttaa kyllä niitä, jotka kärsivät tahattomasta lapsettomuudesta.

Yrittivätkö nämä henkilöt lisääntyä 21-vuotiaana?

Ap

Vierailija
24/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäköhän vittua minä tällä tiedolla teen?

M41

Vierailija
25/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, miksi mä enää käyn täällä! Odotan, että olisi joku mielenkiintoinen keskustelu, mutta ei, kaikki on tätä, tai sitten jotain persurallatusta tai naisvihaa. 

Persufoobikko odottaa kunnon avointa keskustelua. Menehän omiesi pariin, niin saat kunnon vastauksia.

Vierailija
26/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti paljon.

T: lapsettomuudesta jo 20 vuotta kärsinyt.

Halaus sinulle. Minulla sama juttu

Vierailija
27/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

43v rehentelevä teini :D Liian nuorena kun lisääntyy, tällainen tulos.

Vierailija
28/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ap pakko pohtia esimerkiksi minun tapauksessani, mikä on mahdollisimman hyvä ajankohta terveyden näkökulmasta. Et näköjään näe asioita omaa napaasi pidemmälle.

Vierailija
29/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää opiskella - suoritettu

Sitten päästä töihin - puuttuu

Sitten löytää mies, joka hoitaa puolet lapsista ja kotitöistä - puuttuu

= Ei toimi

Näinhän se teillä höpsöillä menee. Itse sain kaiken.

Ap

Sehän kiva, että löysit elättäjän.

Vierailija
30/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitpä oikein originaalin, hauskan keskustelunavauksen. Wautsi.

Vierailija
31/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Minä olen kohta 55, enkä vielä ole ollut niin tylsää, että olisi pitänyt ruveta lapsia tekemään. :)

Ei ole lapsia ja roikut vauva-sivustolla eikä ole tylsää? Tämä on vapaa keskustelu sivusto. ei täällä jauheta vain kakaroista.

Hmm. 

Vierailija
32/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset satuttaa kyllä niitä, jotka kärsivät tahattomasta lapsettomuudesta.

Yrittivätkö nämä henkilöt lisääntyä 21-vuotiaana? Minu oli vaikea yrittää lisääntyä noin nuorena, kun puuttui se mies. olet aloittaja muuten törkeä sika

Ap

33/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Minä olen kohta 55, enkä vielä ole ollut niin tylsää, että olisi pitänyt ruveta lapsia tekemään. :)

Ei ole lapsia ja roikut vauva-sivustolla eikä ole tylsää? Tämä on vapaa keskustelu sivusto. ei täällä jauheta vain kakaroista.

Hmm. 

No mulla on 4 kakaraa, jotka on muuttanut kotoa. Akka hinkkaa tuolla jotain ja mulla on TYLSÄÄ, en mä muuten täällä olisi. No onneksi kohta yksi kakaroista tulee käymään ja mulla on muutakin tekemistä. 

Vierailija
34/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän se teiniäitiys periintyy. Lisääntymiseen ne taidot sitten jääkin.

Enemmän minä teiniäitiä arvostan kuin käsienheiluttelijamaisterivelaa.

Niin mut miksi? Teiniäitiyteen menee viisi minuuttia, maisterin tutkintoon kauemmin.

Siksi koska toinen tuottaa uuden veronmaksajan, mutta sinä joudut pätkätöiden jälkeen kortistoon ja olet kuluttanut paljon yhteiskunnan varoja turhaan tutkintoosi.

Köh. Meni jotain väärään kurkkuun? Hei menee katsomaan tilastoja siitä, mihin töihin tarvitaan maisterin tietämys ja kuvittelee päässään, millaista täällä olisi ilman että nuo työt tehdään.

Heh. Tulee mieleen yksi mummi-ihminen, joka jaksoi ruokapöydässä pitkästyttää kaikki kuoliaaksi valistuneilla yhteiskuntakritiikeillään. Että palkkaa vain naisille helvetisti osaamisesta riippumatta ja kunhan minä itte pääsen nakittamaan kaikki tuntemani ihmiset hommiin, joita en itse ollenkaan osaa tehdä... presto! Maailma toimii.

Vierailija
35/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut mummolle! Itse vielä odottelen lapsenlapsia.

Vierailija
36/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen 33-v, ikinä ei ole ollut vakituista työpaikkaa, pätkätyöstä pätkätyöhön ja nyt vieläpä opiskelen ja olen siksi köyhä. Kolmekymppisiä miehiä taas ei kiinnosta nainen joka vieläkin opiskelee, pitäisi katsos olla varaa matkustella, asuntolainaan jne. Joten taitaa jäädä meikäläiseltä lisääntymispuuhat köyhyyden ja kumppanittomuuden vuoksi kokonaan väliin. 

N33

Vierailija
37/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Mä olen 36v ja jos 7v päästä lapseni päättää jostain syystä alkaa teiniäidiksi niin siitä vaan, itse saa hoitaa. Mä jatkan omaa elämääni. En todellakaan saa elämääni tarpeeksi sisältöä jatkuvasta lasten tarpeisiin vastaamisesta, mutta ehkä se joillekin riittää.

Vierailija
38/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 kun sain ja lapsen ja nyt 44v kohta saan toisen. Mummoudesta ei tietoakaan!

Mutta, hauska nähdä miten eri vaiheessa samanikäinen voi olla. Joku on nuori teini 43v iässä (henkisesti), joku jo kirstua vuolee itselleen, joku on mummo, joku saa vauvan, joku on vela.

Vierailija
39/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle jos se on ollut mitä elämääsi olet halunnut. :) Minä taas en halua lapsia lainkaan.

Vierailija
40/67 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole onnellinen. Jos olisit, et kirjoittaisi noin omahyväisiä mielipiteitä tänne.

Eipä se mummius sua ole ainakaan henkisesti kasvattanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi