Naiset, mikä suuseksissä etoo?
Olen mies pitkässä suhteessa. Seksiä on usein, 3-6 kertaa viikossa, mutta suuseksi, joka todella kovasti kiihottaisi, puuttuu kokonaan molemmin päin, ei auta keskustelu, ei lahjonta, ei mikään!
Aina kun otan asian puheeksi, vastaus on että yäk, etova ajatus, jne. Vaikka hygienia ok, edes suihkun jälkeen ei käy. Ei anna edes nuolla, vaikka sanon etten tarvitse vastalahjaa.
Suuseksi on minulle suosikkifantasia ja suoraan sanottuna vituttaa suuresti jäädä ilman sitä.
Naiset please, valaiskaa mikä siinä voi olla niin pirun inhottavaa, ettei onnistu a) suihinotto, b) pillun nuolenta?
Entä millainen yllyke/palkinto pitäisi olla tarjolla, jotta suostuisit edes kokeilemaan?
Joskus harkitsen jopa vieraissa käyntiä, saadakseni kokea nämä riemut, mutta toistaiseksi olen pystynyt hillitsemään tämän. Pelkään vaan että ennenpitkää sorrun tässä asiassa...
Kommentit (28)
N50+ kirjoitti:
En yhtään arvosta tuota tekstiä, jossa kehotetaan toimimaan vastoin naisen tahtoa ja toivetta. Ei tosiaankaan! Aivan käsittämätöntä tekstiä.
Vielä että laukeaa suuhun vastoin kieltoa, rupesi ällöttämään kun kuvittelinkin! ... ja minä kuitenkin rakastan suuseksiä puolin ja toisin rakkaani kanssa.
Nainen ei tiedä mitä haluaa ja mistä nauttii, hih hih, sanoo älä, tarkoittaa kuitenkin kyllä - YÖK! EI NÄIN, MIEHET!
En pysty edes ilmaisemaan, miten vastenmielinen tuollainen ajatusmaailma ja asenne minulle on.
Setä Xy:n liitto on ihan oma juttunsa, ei voi yleistää. Jotain outoja valta- ja kontrollijuttuja, mitä hän on aiemmin kertonut.
Ap, suuseksiä et voi vaatia, keskustelua voit. Valitse rauhallinen hetki, ei seksin yhteydessä. Jos vaimo yrittää torpata eikö-seksi-ole-hyvää-ja-riitä -kortilla, sano, että ei, seksimme ei riitä minulle. Seksi on minulle todella tärkeää, suuseksi on minulle todella tärkeää. Kerro, mikä ajatuksessa on vastenmielistä tai vaikeaa, minun täytyy ymmärtää?
Antaako hän muuten sinun ihailla p*lluaan, voiko hän luulla, että se on sinusta ruma? Voi ajatella, että maistuu tai tuoksuu pahalta.
Surullista kun halut eivät kohtaa.
Onko hän siis koskaan halunnut suuseksiä?
Minä kyllä haluaisin kuulla todellisen syyn. Sitä ei kukaan tiedä, mikä pohjalla on, ennen kuin hän kertoo. En vain pysty tajuamaan, ettei tahdo edes kokeilla jotain, mikä omalle kumppanille tuottaa nautintoa.
Toivon sinulle hyvää, ap. Kunpa asiat selviäisivät. Kerro toki, miten kävi!
Kiitos N50+ tähän mennessä rakentavimmasta vastauksesta. Itsekin ymmärrän, ettei oikein muuta tietä joko suostumiseen tai rehelliseen vastaukseen taida olla. Ymmärrys miksi ei, myös voisi antaa avaimet löytää ratkaisun pystyä myöhemmin suostumaan suuseksiin. Juuri tällaista konkreettista neuvoa olin vailla.
Kysyit antaako ihailla pilluaan, ei anna ja ymmärtääkseni siksi että pitää sitä kehuistani huolimatta rumana tai ainakin jotenkin epämiellyttävänä. Luulen että sama asia estää myös nuolemisen, joskaan se ei sovi myöskään pimeässä.
Nyt vaan miettimään miten keskustelun aloitan ja vien läpi (riippuen eri vastauksistaan). Hyvän perusrungon kyllä jo annoit siitä mitä siihen kannattaa ainakin sisällyttää :)
Ap
Minä tykkään erityisesti ottaa suihin ja olen hyvä siinä. Olenkin bi btm mies.
Toivottavasti löytyisi jokin sellainen "syy" jonka voi korjata.
Vaimosi ei varmaan ymmärrä, miten tärkeää oraali sinulle olisi. En voi muuten asiaa käsittää. Tosiaan kai hän on velvollinen edes kertomaan, miksi ei? Eikö koskaan? Eikö missään olosuhteissa ikinä?
Aloittaa voi vaikka kehumalla pimsaa jos se olisi siitä kiinni. Jos se oikeasti on ihana niin sano se. Kerro miten tuoksu ja sen katsominen kiihottaa. Sopivaa keskusteluhetkeä odotellessa...
Minulla oli vastaavaa ongelmaa naisena. Ensimmäinen sänkykaverini joka ei minusta muutenkaan välittänyt sanoi kerran aamulla että maistun ja haisen ihan paskalle suuseksiä annettuaan yöllä. Että kannattaisi mennä suihkuun. Vaahtobileistä olimme tulleet yötä viettämään, että sekin ehkä asiaan vaikutti. Mutta sen jälkeen pari miestä mitä ollut (jälkimmäinen aviomieheni) niin olen asiasta aina ollut ahdistunut, vaikka tiedän ettei asia niin ole ja mies joka niin sanoi oli vain ilkeä. El ole asiasta miehelleni kehdannut sanoa. Suuseksiä on silti ollut aina, ja vuosikausia siitä en pitänyt ja se oli lähinnä miehen mieliksi. Miehelleni sanoin etten halua, mutta häntä ei kiinnostanut koska halusi kai itse tai ajatteli että pidän kumminkin ja en jaksanut itse olla hankala. Nyt yhdessä oltu 15 v, ikää yli 30 , 2 lasta ja näin lasten jälkeen vasta olen asiasta alkanut nauttia.
Mieheltä otin suihin kyllä vaikken siitäkään niin välittänyt. Kerran kun asiasta yritettiin keskustella niin ihan pieleen meni ja mies vaan sanoi että en minäkään tykkää kun hampaasi välillä osuvat munaani. Loppui se suuseksin anto siihen pitkäksi aikaa ja koin olevani todella huono kaikin puolin. Nykyisin päässyt yli siitäkin kommentista ja mieskin tuntuu tykkäävän silti...
Olisin alkuperäisessä tilanteessa arvostanut, että mies olisi vähän vähemmän asiasta tehnyt niin tärkeää ja että seksiä olisi ollut ilmankin sitä.
Aloittajan vaimo on ilmeisesti aina ollut samanlainen, joten miksei aloittaja huomannut näitä ”vikoja” heti alussa? Miksi olet vuosikausia kerännyt turhautumistasi ja nyt mietit ulkopuolista naista, vaikka olet aina tiennyt vaimosi ominaisuuksista? Aljattelitko, että ajan kanssa muuttuu vai mitä? Ihan oma mokasi, turha nyt on vinkua kun et saa, itse naisesi valitsit.
Mua jostain syystä pelotti aluksi nuoleminen. No, kerran mies kiihkossaan kaatoi minut sängylle ja "hyökkäsi" hellästi nuolemaan p*llua. Kun yritin kiemurrella pois, hellästi mutta päättäväisesti piti aloillaan. Sen jälkeen on joutunut tekemään sitä joka kerta! ;)
99% naisista pitää siitä jos heidät sidotaan sänkyyn x-asentoon ja heitä nuollaan haarovälistä.
Trauma jäänyt kun yks tyyppi yritti kerran väkisin tulla suuhuni vaikka tein selväksi että se ei käy. Nyt pelkään aina kun otan suihin että mies laukeais, oksennusrefleksi tulee melkee väkisin jo siitä kun ottaa munan suuhun.