Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mikä suuseksissä etoo?

Vieraisiinkopitäämennä
04.05.2019 |

Olen mies pitkässä suhteessa. Seksiä on usein, 3-6 kertaa viikossa, mutta suuseksi, joka todella kovasti kiihottaisi, puuttuu kokonaan molemmin päin, ei auta keskustelu, ei lahjonta, ei mikään!

Aina kun otan asian puheeksi, vastaus on että yäk, etova ajatus, jne. Vaikka hygienia ok, edes suihkun jälkeen ei käy. Ei anna edes nuolla, vaikka sanon etten tarvitse vastalahjaa.

Suuseksi on minulle suosikkifantasia ja suoraan sanottuna vituttaa suuresti jäädä ilman sitä.

Naiset please, valaiskaa mikä siinä voi olla niin pirun inhottavaa, ettei onnistu a) suihinotto, b) pillun nuolenta?

Entä millainen yllyke/palkinto pitäisi olla tarjolla, jotta suostuisit edes kokeilemaan?

Joskus harkitsen jopa vieraissa käyntiä, saadakseni kokea nämä riemut, mutta toistaiseksi olen pystynyt hillitsemään tämän. Pelkään vaan että ennenpitkää sorrun tässä asiassa...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että monet, niin miehet kuin naisetkin on traumatisoitu jo lapsena vanhempiensa lauseilla: "Pese kädet aina kun olet koskenut sinne"

Moni Ei edes tiedä, että virtsa on steriiliä. Uloste on ihan eri asia.

Vierailija
2/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, suuseksi on parhaimmillaan taivaallista - ja myös erittäin nautinnollista antaa sitä miehelle, jota jumaloit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, suuseksi on parhaimmillaan taivaallista - ja myös erittäin nautinnollista antaa sitä miehelle, jota jumaloit.

Miten tämän saisi kerrottua uskottavasti myös suuseksistä molemmin päin pidättyvälle naiselleni? Vai mahtaako tuo jumalointi olla se puuttuva juttu? Markkinointiehdotuksia suuseksille?

Ap

Vierailija
4/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan vaan niin et jos pitää sitä ällönä niin ei halua pussailla sitä suuta joka on nuollut alapäätä. Eipä nuo hyvin pestyt vehkeet millekkään tuoksu tai maistu. Toki vastapesty on ainoa mitä suostun itse suuhuni laittamaan. Mutta suuhun ei saa laueta eikä mun päällä heitetä lasteja. Jää muuten viimeiseksi kerraksi.

Voihan tuo olla et hälle siitä on tehty niin häpeiltävä asia et ei pysty. Markkinointikeinoa en osaa sanoa. Kysely ja keskustelu.

Voin kertoa että pakottamisesta ei aiheudu muuta kuin ahdistusta toiselle.

En kyl ymmärrä miten toisen yksi fantasia ajaa vieraisiin. Jos kyseessä vakava parisuhde. Se kun on aina yhteispeliä. Ymmärrän jos ei mitään saa.

Vierailija
5/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatkaa aika seksuaaliterapeutille.

Vaimollasi on ongelma seksuaaliterveyden kanssa...

Vierailija
6/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä suhteessani mies ei nuole kuin pari lipaisua joskus harvoin, itse tykkään suuseksistä kuin hullu puurosta. Tosin en erikoisesti pidä suuhun laukeamisesta, koska silloin en saa sitä laukeamista ***iin, josta myös niin kovasti pidän.

Olen ajatellut, että hän pitää minua jotenkin likaisena ja se vähän surettaa minua joskus.

Suuseksin antaminen on minulle kyllä erittäin intiimiä, ja vaatii luottamusta kumppaniin, koska se on niin mahdottoman kiihottavaa.

Vierailija
7/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Jos toinen nyt ei halua niin sitten ei halua, kyllä tuollainen asia nyt menee vielä sentään itsemääräämisoikeuden eikä terveysongelman piikkiin!

Ei minunkaan vaimoni ota suihin, ehkä joskus voi vähän kielenkärjellä lirputtaa. Suuseksiä vastaanottaa mielellään kyllä, mutta sen päälle ei sitten pussailla. Spermaakin tuntuu kovin vierastavan noin ihan yleisesti, eikä vain suussa. Joo, ja totta kai minusta olisi hienoa jos hän antaisi suuhoitoja tai jos hän ihaillen nauttisi sperman ruiskaisusta. Mutta kun ei anna eikä nauti, niin minkäs minä voin sille tehdä? Kaikkein pahinta olisi jos hän jotenkin yökötellen yrittäisi miellyttää - eihän sellaista kestäisi, vaan omatkin seksihalut nollaantuisivat siinä silmänräpäyksessä.

On tuo nyt minusta muuten terveessä seksielämässä sen verran pieni juttu, että en itse kyllä jaksa alkaa ahdistua sellaisesta. Jotain muunlaista nautintoa sitten vaan kehiin eikä jäädä jumittamaan ajatuksissa siihen suikkariin.

Mutta toisaalta, voihan se tosiaan jollekulle muulle olla seksissä sitten paljon isompi juttu, mikäs minä olen sitäkään sanomaan. Moni nainenkin täällä on valittanut että ei mieheltä suuseksiä saa ja sen vuoksi mikään ei oo mitään. Ehkä tässä nyt on sitten samasta kyse.

Vierailija
8/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Jos toinen nyt ei halua niin sitten ei halua, kyllä tuollainen asia nyt menee vielä sentään itsemääräämisoikeuden eikä terveysongelman piikkiin!

Ei minunkaan vaimoni ota suihin, ehkä joskus voi vähän kielenkärjellä lirputtaa. Suuseksiä vastaanottaa mielellään kyllä, mutta sen päälle ei sitten pussailla. Spermaakin tuntuu kovin vierastavan noin ihan yleisesti, eikä vain suussa. Joo, ja totta kai minusta olisi hienoa jos hän antaisi suuhoitoja tai jos hän ihaillen nauttisi sperman ruiskaisusta. Mutta kun ei anna eikä nauti, niin minkäs minä voin sille tehdä? Kaikkein pahinta olisi jos hän jotenkin yökötellen yrittäisi miellyttää - eihän sellaista kestäisi, vaan omatkin seksihalut nollaantuisivat siinä silmänräpäyksessä.

On tuo nyt minusta muuten terveessä seksielämässä sen verran pieni juttu, että en itse kyllä jaksa alkaa ahdistua sellaisesta. Jotain muunlaista nautintoa sitten vaan kehiin eikä jäädä jumittamaan ajatuksissa siihen suikkariin.

Mutta toisaalta, voihan se tosiaan jollekulle muulle olla seksissä sitten paljon isompi juttu, mikäs minä olen sitäkään sanomaan. Moni nainenkin täällä on valittanut että ei mieheltä suuseksiä saa ja sen vuoksi mikään ei oo mitään. Ehkä tässä nyt on sitten samasta kyse.

Niin, joten sitä varten ne ammattilaiset ovat - auttamassa erinäisissä parisuhteen ongelmissa.

Vierailija
9/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joten sitä varten ne ammattilaiset ovat - auttamassa erinäisissä parisuhteen ongelmissa.

No onhan se totta, mutta minusta parisuhteen ongelma ei ole se, että puoliso ei halua kaikkia samoja seksijuttuja mistä itse tykkää. Se on enemmänkin ongelma, että sitä ei voi puolisossaan hyväksyä.

Vierailija
10/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se totta, mutta minusta parisuhteen ongelma ei ole se, että puoliso ei halua kaikkia samoja seksijuttuja mistä itse tykkää. Se on enemmänkin ongelma, että sitä ei voi puolisossaan hyväksyä.

Niin, tästäkin näkökulmasta kannattaa jutella. Heillä on kyllä tietämystä ja kokemusta aiheesta varmasti enemmän kuin täällä.

Vierailija
11/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo hoitui niin että sovittiin sido minut ota minut leikki ja kun tyttöystävä oli sidottuna ja silmät peitettynä vibrasin ensin hänet orgasmin partaalle, mutta lopetin juuri ennen kuin hän sai. Kiusoittelin häntä pitkään ja lopulta hän aneli orgasmia ja annoin sen kielellä hänelle. Ei tarvinnut montaa lipaisua tehdä kun hän sai....sen jälkeen olen saanut tehdä näin milloin haluan. Lisäksi kun minä olin sidottuna hän teki minulle taivaallisen suihinoton.

myöhemmin selvisi että hän voi sen tehdä, mutta ei halua minun näkevän joten hän haluaa aina peittää silmäni kun ottaa minulta suihin.(ujostuttaa kuulemma, koska se on niin alistavaa)

Vierailija
12/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo hoitui niin että sovittiin sido minut ota minut leikki ja kun tyttöystävä oli sidottuna ja silmät peitettynä vibrasin ensin hänet orgasmin partaalle, mutta lopetin juuri ennen kuin hän sai. Kiusoittelin häntä pitkään ja lopulta hän aneli orgasmia ja annoin sen kielellä hänelle. Ei tarvinnut montaa lipaisua tehdä kun hän sai....sen jälkeen olen saanut tehdä näin milloin haluan. Lisäksi kun minä olin sidottuna hän teki minulle taivaallisen suihinoton.

myöhemmin selvisi että hän voi sen tehdä, mutta ei halua minun näkevän joten hän haluaa aina peittää silmäni kun ottaa minulta suihin.(ujostuttaa kuulemma, koska se on niin alistavaa)

Mahtavaa! Tällä tavalla kun pystyisi aina seksiongelmat ratkomaan, niin jopa olisi mukavaa puida ongelmia...

Vierailija
13/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaimo kerro syytä, kun kysyt suoraan? Kysypä nyt kerran vielä. Sano, että haluat vain ymmärtää.

Onko hän estoinen, häpeilevä, tykkääkö seksistä ylipäänsä kovasti?

En pysty ymmärtämään häntä. Molemminpuolinen suuseksi on ihanaa, tuntuu älyttömän nautinnolliselta ja erittäin intiimiltä. Sen jälkeen suudellaan, imetään ja nuollaan lisää... Ja jos joku ei itse aktista valtavasti nauttisi, niin eikö rakkalleen halua tuottaa nautintoa keinolla millä hyvänsä?

Suosittelen kyllä seksuaaliterapiaa, jossa turvallisessa ympäristössä voidaan puhua toiveista, haluista ja haluttomuudesta, ja oppia ymmärtämään toista. Ehkä jokin solmukin siellä aukeaa.

Elin itse kerran suhteessa, jossa en milloinkaan saanut suuseksiä. Se oli oikeasti kauheaa. Ei koskaan enää! Seksi on niin iso osa suhdetta ja hyvää elämää.

Vierailija
14/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tästäkin näkökulmasta kannattaa jutella. Heillä on kyllä tietämystä ja kokemusta aiheesta varmasti enemmän kuin täällä.

Sanoisin että terapeutista voisi olla hyötyä jos ap:n vaimo itse kokee tilanteensa sellaiseksi että haluaisi päästä blockerista joka estää suuseksin harrastamisen. Jos hän taas yksinkertaisesti ei vain halua, niin siihen hänellä on täysi oikeus, eikä sen faktan kertomiseen terapeuttia tarvita, terve järki ja empatiakyky riittää.

Vierailija
15/28 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Elin itse kerran suhteessa, jossa en milloinkaan saanut suuseksiä. Se oli oikeasti kauheaa. Ei koskaan enää! Seksi on niin iso osa suhdetta ja hyvää elämää.

Pidän kyllä kovasti kirjoituksistasi, ja minusta on mahtavaa että olet seksuaalisuuden kanssa niin sinut. Tuosta ylläolevassa minun on kuitenkin vaikea olla samaa mieltä muuta kuin siltä osin että jos sanot seksin sinulle itsellesi olevan noin tärkeää, niin sitä meidän on uskominen.

Minä olen ollut kohta 25 vuotta liitossa, on kolme teini-ikäistä lasta, ja niidenkin kanssa on ollut asioita joiden vuoksi en pidä ns normaalielämää täysin itsestäänselvyytenä. Seksielämämme on erittäin tyydyttävää ja se on ollut iso voimavara silloinkin kun on ollut huolia muissa asioissa. Sattumoisin siitä kuitenkin minulta jää puuttumaan juuri tuo suuseksin saaminen (kirjoitin siitä tuossa vähän aiemmin). Nauttisin kyllä valtavasti jos sitä saisin, mutta en saa.

No, se mikä minusta on aivan mahdotonta ymmärtää, on se että seksi olisi niin iso osa suhdetta ja hyvää elämää, että tuollaisen yhden mielestäni pienen osa-alueen puuttuminen tekisi yhteiselämän jatkamisesta mahdotonta. Kun ajattelen omaa liittoani ja elämääni, niin sellainen väite olisi aivan suhteeton!

Ymmärrän kyllä että kirjoittaessasi noin tarkoitat itseäsi ja omaa elämääsi, mutta jotenkin en vain voi olla ajattelematta, että onko sitten elämässäsi paljon muuta kuin seksiä, jos nyt pelkkä suuseksikin on noin valtava asia? Entä jos sinä tai kumppanisi sairastuisi ja menettäisi kyvyn tai halun? Jos tulisi jotakin muuta jonka vuoksi joutuisit puntaroimaan asioiden tärkeysjärjestystä? Menisikö suuseksin saaminen aina ensimmäiseksi?

En nyt halunnut sinua tylyttää tai loukata, mutta jotenkin mieleni teki ottaa pieni reality check ja saada itse kukin vähän peilaamaan, että mikä se seksin osuus elämässä, Ihan Koko Elämässä siis, loppujen lopuksi onkaan. Vaikka nyt seksipalstalla ollaankin.

Jatketaan edelleen positiivista ja hedelmällistä keskustelua seksistä ja seksuaalisuudesta, siinä olet mielestäni palstan parhaita kirjoittajia. Kurkistetaan silti aina välillä kuplan ulkopuolellekin.

Vierailija
16/28 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tarkennusta, vaimo ei halua asiasta edes keskustella, avaukseni johtaa aina lopulta "eikö meillä ole hyvää seksiä ja eikö se sinulle riitä" ja eipä suostu tarkentamaan mikä siinä on inhottavaa. En sitten ole halunnut inttämäänkään alkaa ja eipä se vaadittuna suostuttu olisi edes kivaa mullekaan.

Seksimme on kyllä muuten hyvää, mutta samat jutut toistuu ja uusia juttuja ei juurikaan kokeilla. Orkku hoidetaan joka kerta muulla tavalla ensin naiselle (yleensä sormellani, joskus hieromasauvalla) ja sen jälkeen yhdyntä lusikassa tai minä päällä. Joskus aloitetaan yhdynnällä ja tuossapa ne variaatiot onkin. Eli sinänsä ok, joskin hieman tylsää. Onneksi mulla kovat seksihalut, muuten vois tuolla kattauksella loppua kokonaan.

Ei kai tässä muu auta kuin tyytyää kohtaloonsa ja toivoa hänelle tulevan joskus vaihtelunhalua. Kiusaus etsiä suuseksiin halukas nainen välillä siis on, mutta ainahan sellainen olisi iso riski parisuhteen jatkuvuudelle ja kuitenkin muilla kuin seksin osa-alueilla suhde toimii hyvin ja rakastetaan. Ainoo että asia vituttaa, mutta so be it.. Ellei lopulta helly pyyntöihini saada edes nuolla häntä (kun saisi kerrankin vietyä nuolemalla orkkuun, luulen että jäisi koukkuun)..

Helpottaisi ymmärrys mikä siinä inhottaa. Osittain siihen sain jo teiltä vastauksia, kiitos jo siitä, eli sperma suussa voisi ällöttää, lapsena istutettu kammo sukuelinten likaisuudesta, nuoleminen ei ehkä tunnu hyvältä.

Itse luulen, että jotkut naiset ei halua nuolemista, koska pitävät pilluaan rumana, inhottavana tai pelkäävät sen haisevan/maistuvan pahalta. Ne harvat kerrat kun alkuvaiheissa pääsin edes hieman lipaisemaan, maku ja tuoksu olivat miedot ja minusta huumaavan kiihottavat, tätä olen yrittänyt sanoa, mutta turhaan, aina kommenti on suurin piirtein yäk.

Tyhjentävä vastaus varmaankin tulisi samanlaiselta naiselta, joka ei suostu kumminkaan päin ja joka pitäisi pilluaan jotenkin inhottavan oloisena.

Ap

Vierailija
17/28 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanoisin, että totuttelemalla. Ihmettelen, ettet ole jo sitä tehnyt, jos vuosia olet ollut suhteessa.  Totutin vaimoni tai vielä silloisen tyttöystäväni pillun nuolemiseen. Hänkin oli häveliäs, eikä se sopinut mitenkään kuvaan.  Käytin hänen tilaansa hyväkseni, eli oli ensin naitu ekat orkut ja hän oli raukeana sängyllä. Kävin pesulla ja takasin tullessa aloin suukottelemaan sieltä täältä ja etenin pienestä vastustelusta huolimatta nuolemaan pillua. Yritti ensin pyristellä, mutta jatkoin vain määrätietoisesti nuolemista. Aika nopeasti hän huomasi, että tuntui hyvältä. Nuolin lähelle orkkua ja laukaisin sen sitten naimalla. Yleensä ei ole saanut kahta orkkua, mutta silloin tuli heti naimisen aloittamisen jälkeen.  Ei ollut tyttöystävä yhtään pahoillaan jälkeen päin. Siitä lähtien olen saanut ja on pitänyt nuolla pillua vähintään kerta viikossa aina ennen naintia jo yli 40 vuotta.  Sanoisin, että saa ja pitää olla pikkaisen tuhma ja tehdä vastoin toisen tahtoa, jos se menee yhteiseksi hyväksi.  Naiset ovat siitä kummallisia, että ne eivät tahdo asioita, mutta tahtovat kumminkin jos se tuntuu hyvältä. En usko, että sinunkaan vaimosi suuttuisi, voisi olla toisin päin, että arvostaisi määrätietoisuuttasi ja miehistä otettasi.

Ihan toinen juttu oli, kun pari vuotta myöhemmin totutin vaimoni ottamaan suihin. Oli tuo varovasti kullia nuollut, mutta pelkästi mällien tuloa suuhun.  69 harrastaessamme laskin sitten kerran ihan tahallani varoittamatta vaimon suuhun.  Pikkaisen oli kiukkuinen, mutta leppyi kun sanoin olleen vahinko.  Mutta vastaavasti hän huomasi, ettei se nyt niin kauheaa  ole ottaa mällit suuhun. On tehnyt sitä sen jälkeen satoja kertoja ihan vapaaehtoisesti, jos ei ole muuten pystytty naimaan, esim ollessa lasten kanssa reissussa. Ja aina kaluni on vaimon suussa hetkeä ennen naimisen aloitusta. Tästäkin olen ikuisesti kiitollinen.

Pylly ollut meillä käytännössä exit only.  Kerran saanut laittaa pyllyyn, mutta siitä tuli vähän ropleemeja. Vaimo kyllä aina halunnut peppuun, mutta mulla on liian iso ja paksu kalu hänelle. Ei anna sormillakaan koskea, joskus olen laittanut omin luvin juuri ennen h-hetkeä ja laukaissut siten orkun suuseksiä antaessä.  Yleensä ei saa koskea ja ottaa sormeani pois. Silti välillä tuntunut, että olisiko pitänyt ottaa valta ja sormettaa pyllyä useammin vastoin kieltoja.  Ikinä en ole pyyhkeitä saanut, jos olen onnistuneesti sormen pyllyyn laittanut. Megaorkun jälkeen hänellä on ollut huono antaa moitteita, muttei asiasta ole myöskään mitään puhuttu. Eli naisen kielto ei aina ole kielto kumminkaan?  Ota näistä nyt selvää.  Mutta minusta miehen pitää olla joskus vallaton ja käyttäytyä kuin mies sängyssä.  Liian nössöt miehet jätetään ennen pitkään.  Vaimolta tähän kerran hyvä toteamus, kun ihmettelin miksi niin kiltin ja mukavan kaverini, 3 lapsen isän, vaimo  jätti. Vaimo totesi, että ehkä juuri siksi, eli oli liian kiltti sängyssäkin.

Minustakin monesti tuntunut, että olisiko pitänyt olla sängyssä vieläkin tuhmempi ja olenko ollut liian kiltti.  Ongelma tässä on siinä, ettei vaimonikaan sitä tiedä. Jos olisin onnistunut "väkisin" ottamaan menestyksellä, olisi vaimo ollut maireana, mutta jos ajoitus ja vaimon mieliala olisi ollut väärä, olisi tullut satikutia.  Ollako vaiko eikö olla, ikuisesti mysteeri.

Vierailija
18/28 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^joo. Siinäpä oikein esimerkikki ja opetus että jos toinen kieltää niin ei se oikeesti tarkota sitä. Niinhän moni raiskaajakin sanoo, että kyllä se oikeesti halus vaikka vastusteli ja sanoi ei. Tuo ei ole mitään muuta kuin puolison alistamista.

Mulla ei kerran mies uskonut kun sanoin että ei nyt, ei tänään ja silti laittoi kättä housuihin kunnes tönäsin pois ja menin vessaan itkemään. Tuo rakas oma mies, jonka kanssa tulee kyl sekstailtua riittävästi ja tyydyttävästi.

Mikä hemmetti siinä on että pitää tehdä jotain minkä toinen kieltää? Tai valehdelle toiselle et vahingossa laukesit suuhun jos toinen on sitä kieltänyt tehdä? Tyypillinen mies jolle vaan omat fantasiat ja himo on tärkein, vaikka valehtelemalla ja alistamalla. Mulle jos mies tekis jotain mitä olen kieltänyt niin loppuis kaikki.

Ps. Naiset. Älkää uskoko jos mällit tulee suuhun suuseksissä (vaikka ette halua) ja mies sanoo sen olevan vahinko. Ei ole.

Vierailija
19/28 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, Itse ihmettelen sitä, että mikä omassa pillussani on niin kamalaa, ettei oma mies voi sitä nuolla juurikaan. Eikä oikein näytä edes nauttivan siitä.

Vierailija
20/28 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään arvosta tuota tekstiä, jossa kehotetaan toimimaan vastoin naisen tahtoa ja toivetta. Ei tosiaankaan! Aivan käsittämätöntä tekstiä.

Vielä että laukeaa suuhun vastoin kieltoa, rupesi ällöttämään kun kuvittelinkin! ... ja minä kuitenkin rakastan suuseksiä puolin ja toisin rakkaani kanssa.

Nainen ei tiedä mitä haluaa ja mistä nauttii, hih hih, sanoo älä, tarkoittaa kuitenkin kyllä - YÖK! EI NÄIN, MIEHET!

En pysty edes ilmaisemaan, miten vastenmielinen tuollainen ajatusmaailma ja asenne minulle on.

Setä Xy:n liitto on ihan oma juttunsa, ei voi yleistää. Jotain outoja valta- ja kontrollijuttuja, mitä hän on aiemmin kertonut.

Ap, suuseksiä et voi vaatia, keskustelua voit. Valitse rauhallinen hetki, ei seksin yhteydessä. Jos vaimo yrittää torpata eikö-seksi-ole-hyvää-ja-riitä -kortilla, sano, että ei, seksimme ei riitä minulle. Seksi on minulle todella tärkeää, suuseksi on minulle todella tärkeää. Kerro, mikä ajatuksessa on vastenmielistä tai vaikeaa, minun täytyy ymmärtää?

Antaako hän muuten sinun ihailla p*lluaan, voiko hän luulla, että se on sinusta ruma? Voi ajatella, että maistuu tai tuoksuu pahalta.

Surullista kun halut eivät kohtaa.

Onko hän siis koskaan halunnut suuseksiä?

Minä kyllä haluaisin kuulla todellisen syyn. Sitä ei kukaan tiedä, mikä pohjalla on, ennen kuin hän kertoo. En vain pysty tajuamaan, ettei tahdo edes kokeilla jotain, mikä omalle kumppanille tuottaa nautintoa.

Toivon sinulle hyvää, ap. Kunpa asiat selviäisivät. Kerro toki, miten kävi!