Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylireagoinko turhaan miehen tulevasta kalareissusta poikien kanssa?

Vierailija
03.05.2019 |

Ensinnäkin kuinka usein miehenne käyvät "poikien reissulla"? Mies ei käy koskaan, on harkitseva ja valitsee yleensä aina perheensä. Kerroin poikien reissusta työpaikallakin ja siellä varoiteltiin näistä kalaressuista. En ole ilmaissut huoltani miehelle, koska en halua olla sairaan mustasukkainen tyttöystävä. Suhteemme on kestänyt pari vuotta ja tämä on ensimmäinen koetin kivi suhteessamme. Mies on työkavereiden innostamana ottanut palkatonta vapaata kalareissulle, jossa aikovat olla neljä päivää, yöpyvät kerran hotellissa ja paikan päällä mökissä, jossa kokkaavat ja juovat (mies ei juo). Pelkään, että työkaverit suostuttelevat miehenkin juomaan ja mies kilttinä suostuu tähän ja maksaa liikaa kaikesta. :( Miehen mukaan paikalle ei tule naisia, mutta muutama porukan kavereista on pelimiehiä, etenkin humalassa. yksi on yrittänyt iskeä minua ja mies suuttui tästä. Uskallanko päästää miestä poikien kalareissulle? Auttakaa! Olen huolesta soikeana. :(

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ”päästäisin” kyllä tai siis tarkoitan,että en näe tuossa mitään kummempaa ongelmaa.Onko reissu siis oikeasti jonnekkin kalavesien suuntaan jne?!!Ei tuo ole yhtään sama asia kuin joku äijien risteily,jonka määränpää Virun yökerho tai joku kännäysreissu Leville...Näistäkin ajattelen,että pelimiehet touhuaa omiaan,mutta muille se voi oikeasti olla vaan jätkien kanssa hengailua.

Vierailija
42/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta.

Miksi kiroilet? Olen huolissani miehestäni. :(

Minäkin olen huolissani sinun miehestäsi. Sinä vaikutat enemmän vanginvartijalta kuin puolisolta. Parisuhteen ei pitäisi olla vankila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö samanlainen aloitus ole ollut ennenkin?

Ja tuo porukan yksi pelimies kuului tarinaan myös.

On ollut. Silloinkin oli kalareissu ja tosiaan joku pelimies mukana. Ehkä tämä trolli kierrättää samoja aloituksia, kun ei jaksa aina keksiä uutta.

Vierailija
44/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni käy kerran vuodessa "kalareissulla", eli he ajelevat mökille viikonlopuksi ryyppäämään. Hyvällä lykyllä muutamat heistä käyvät hieman soutelemassa ja yrittämässä saada jonkun sintin kiinni, jotta reissun voi sanoa olleen kalareissu. 

En olisi huolissani muista naisista. Kukaan osallistujista ei ole ajokuntoinen ja eipä siellä syrjäisellä mökkialueella ole baareja tai tanssilavoja, saati että kukaan heistä raaskisi maksaa taksin isoimpaan lähikaupunkiin. Kalareissut ovat reissuista turvallisimpia, toisin kuin vaikkapa Thaimaan matkat tai Ruotsin risteilyt. 

Aloittaja on toivottavasti provo, mutta mikäli näin ei ole, kehottaisin sinua hakemaan apua. Ei ole normaalia pelätä noin paljon. 

Vierailija
45/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi oikeasti lapanen, vai onko tuo käsityksesi hänestä omaa kuvitelmaasi tahi hänen antamaa kaunisteltua kuvaa..? Ei juo, kiltteyttään saattaa siihen ryhtyäkin ja meinasitko että jos paikalla on joku pelimies, niin miehesi kiltteyttään ehkä myös rupeaa naisten kanssa pelaamaan :D Kannattaisi nyt kuitenkin varmaan puhua niin ei tarvitsisi sinun jännittää. Ihan noista tunteista voi puhua neutraalisti. Ja jos mies oikeasti on noin vaikutusaltis niin voi siitäkin puhua.

Ei mies ole vaikutusaltis eikä petä mutta pelottaa parin muun miehen vaikutusalttius. En halua miehen joutuvan vaikeuksiin. Puhun miehen kanssa illemmalla kunhan mies tulee kotiin, mutta haluan täältä tukea koska kyllä muidenkin miehet ovat käyneet reissuilla. Mies on ihana ja luottamus on korkealla, lopetamme suhteen jos mitään väärää ilmenee.

Koita nyt uskoa, että et ole se äiti.

Tuleva anoppi on oikein mukava nainen kiitos kysymästä. Mies ei ole koskaan lähtenyt poikien reissulle vaikka olen sanonut että voi mennä vapaasti jos niin tahtoo. Mies ei ole halunnut mennä ulkomaille ellen ole ollut mukana. Annoin miehelle luvan mennä reissuun ja mies lupasi viestitellä että saan mielen rauhan. Toinen peli miehistä jää pois joten vain yksi aikoo juoda poikien matkalla.

Vierailija
46/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni käy kerran vuodessa "kalareissulla", eli he ajelevat mökille viikonlopuksi ryyppäämään. Hyvällä lykyllä muutamat heistä käyvät hieman soutelemassa ja yrittämässä saada jonkun sintin kiinni, jotta reissun voi sanoa olleen kalareissu. 

En olisi huolissani muista naisista. Kukaan osallistujista ei ole ajokuntoinen ja eipä siellä syrjäisellä mökkialueella ole baareja tai tanssilavoja, saati että kukaan heistä raaskisi maksaa taksin isoimpaan lähikaupunkiin. Kalareissut ovat reissuista turvallisimpia, toisin kuin vaikkapa Thaimaan matkat tai Ruotsin risteilyt. 

Aloittaja on toivottavasti provo, mutta mikäli näin ei ole, kehottaisin sinua hakemaan apua. Ei ole normaalia pelätä noin paljon. 

Mies on menossa reissuun oikeasti kun annoin luvan. Etkös itse ole huolissasi jos lapsesi tai kumppanisi lähtee reissuun? Osoitan huolella välittäväni hänestä

Vierailija
47/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on menossa reissuun oikeasti kun annoin luvan. Etkös itse ole huolissasi jos lapsesi tai kumppanisi lähtee reissuun? Osoitan huolella välittäväni hänestä

- Kyllä aikuinen mies pärjää. Vesi on oikeastaan ainut pieni huolenaiheeni ja muistuttelen aina sen verran, että ei lähtisi saunan jälkeiselle pulahdukselle ilman kaverin valvovaa silmää, ja että häne tulisi uida rannan suuntaisesti. Miehen kalareissut ajoittuvat hyvin alkukesään, jolloin vesi tuppaa olemaan pirun kylmää, täten tästäkään ei tarvitse juurikaan murehtia, sillä harvemmin sitä lähtee pidemmälle uimaan jos vedenlämpötila on lähempänä +10C kuin +20C

Vierailija
48/52 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ja kumppani on aivan eri asia.

Vierailija
49/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ja kumppani on aivan eri asia.

Katkera yksin huoltajako siellä tilittää? Mitä teet kumppanilla jos et välitä miehestä?

Vierailija
50/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli

Aikuinen ei tarvitse mitään lupia.

Kalastukseen tarvii aina luvan. Paitsi mato-ongella.

Pilkkiä saa myös ilman lupaa. Muutoin riittää luonnonvesiin valtakunnallinen kalastuksenhoitomaksu, mutta istutusvesiin ja lohijoille pitää olla erillinen lupa. Katiskat ja verkot tarttee kai sit omat lupansa. 

Vierailija
51/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne lisäksi kovilla on miehesi sulkkari eli sulkijalihas.

Vierailija
52/52 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittais tuossa se etten itse pääsisi mukaan luonnon helmaan. Tosin olen enemmän metsästäjä kuin kalastaja. Pettämiset ja juomiset ei kiinnostaisi vähääkään. Jos haluaa pettää, pettää missä vaan. Jos haluaa juoda, en sitäkään voi estää, aikuiselta ihmiseltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän