Onko farmasiaa vaikea päästä lukemaan?
Kommentit (28)
Ei ole vaikeaa avoimessa yliopistossa ainakaan.
Jotenkin kiinnostaa tuo ala ja olen tarpeeksi autisti siiien.
Ei. Se on vähän kuin yliopiston amk
Ei se ihan helpoin ala ole, mutta ei kuulu vaikeimpiinkaan. Kemiaa pitää osata kunnolla.
Siinä joutuu tekemään tuskallisia eläinkokeita. Myrkyttämään koiria ja kissoja. Sitäkö haluat ?
Oon kuullut paljon juttua että opiskelu on ihan jees mutta se apteekkityö on ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan helpoin ala ole, mutta ei kuulu vaikeimpiinkaan. Kemiaa pitää osata kunnolla.
Eikä tarvitse. Suht vähäisellä kemian osaamisella selviää
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullut paljon juttua että opiskelu on ihan jees mutta se apteekkityö on ihan perseestä.
Ja mihinkäs se pätevöittääkään, juurikin apteekkityöhön... Sairaalafarmaseutteja yms. "kivoja" töitä on ihan tosi vähän.
Jos ei tykkää asiakaspalvelusta, ei kannata harkitakaan farmasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mihinkäs se pätevöittääkään, juurikin apteekkityöhön... Sairaalafarmaseutteja yms. "kivoja" töitä on ihan tosi vähän.
Jos ei tykkää asiakaspalvelusta, ei kannata harkitakaan farmasiaa.
Mä kävin joskus hakemassa beettasalpaaajaa ja tämä apteekinmyyjä avautui minulle ihan tuosta noin vaiin että "HEI EI MITÄÄN, MINÄKIIN KÄYTÄN NÄITÄ"
Eikös farmaseutin tutkinto ole alempi korkeakoulututkinto eli vähän ku amk?
Tuo kemia on mielenkiintoinen siiinä mielessä että kaikki periaatteesa pohjautuu kemiaan ja biologiaan. Tietotekniikka on tietysti sitten toinen tulevaisuuden ala. Sosiaaliterveyspuolella riiittää myös hommia kun meillä on niin iäkästä väestöä.
Ei ole vaikeaa. Ja apteekkityö on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa. Ja apteekkityö on ihan kivaa.
Sielllä ei ainakaan raha lopu.
Jos on vene haydayssa niin varmasti pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vene haydayssa niin varmasti pääsee.
Nyt ei ihan ymmärrrä. Veneen/laivan kelluminen noin niinkuin fysiikan lakien mukaaan kiinnostaaa toki.
Riippuu siitä miten hyvin osaa kemiaa ja ymmärtää annetun aineiston. Jos ne handlaa niin ei mitään ongelmia.
Suvusta kaksi lehtoria tuossa yliopistossa.