Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun iltalehdissä on näitä Ennen-Jälkeen kuvia lihavista jotka laihtui ja muuttui fitnessnaiseksi, niin miksi kommentit täyttyy "Ennen näytti paremmalta" kommenteista, jotka ovat suoraan sanottuna kuin valehtelua?

Vierailija
03.05.2019 |

En ymmärrä niitä. Onko se jotain hyvesignalointia vai? Jokainen näkee silmillään, että ylipainoisena ei ollut terveen näköinen ja nyt hoikempana näyttää paremmalta.

Kateus on kamala sairaus. Sekö selittää sen?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne muuttuu fitnesnaisiksi niin sit ymmärrän. Onhan se ihan kauhea sellanen nollan rasvaprosentin tyyppi, jolla on naama juonteilla ja rinnat kadonneet...

Vierailija
22/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkukuvassa henkilö on selkeästi lihava, en itsekään sitä kauniiksi miellä, mutta naisellinen pyöreys ja pehmeys on mielestäni kaunista. Lihaksikas vartalo on usein myös kuhmurainen enkä pidä lihaksikkaista reisistä, vatsalihaksista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen läski ja olen kuukauden verran nyt laihduttanut ja etsinyt netistä kaikenlaisia ennen/ jälkeen -kuvia. Kävin Fitfarmin sivuilla ja suurin osa siellä olikin ihan hyvän näköisiä jälkeen-kuvissa, mutta sitten siellä oli myös niitä, jotka ovat kiinteyttäneet jostain 55 kilosta 50 kiloon ja niissä kuvissa oikeasti ihmettelin, miksi kropalle on menty tekemään tuollaista ja vielä nähty vaivaa sen eteen. Se oli joku superfitness-tehotreeni, käykääs katsomassa. 

Varmaan siksi kun ne tykkää sellaisesta. Ehkä aikovat kisata tulevaisuudessa jossain fitnesslajissa, kuka tietää.

Niin, minä sanoinkin, että minä ihmettelin itsekseni. Kyllä minä nyt sen tajuan, että joku kai tuosta tykkääkin, mutta omaan makuun en vain tajunnut, mikä siinä nyt oli sitten niin hienoa, että maksaa kalliista valmennuksesta ja rääkkää itseään. 

Vierailija
24/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi käsittää, että aikuiset ihmiset omalla nimellään ja kuvallaan kehtaavat kommentoida ihmisten ulkonäköä netissä! Se on aivan pöyristyttävää. Eikö ihmisiä hävetä paljastaa omaa alhaisuuttaan koko kansalle?

Paras oli, kun joku mummo oli kommentoinut jonkun fitness-tyyppien kuvasarjan alle iltapäivälehden nettiversiossa ”en tykkää yhtään, mielestäni ovat hirveän näköisiä” ja joku nuori jannu oli vastannut tälle: ”he varmaan ajattelisivat samoin sinusta”. Ja mummo tietysti loukkaantui syvästi ja vastaili kireään sävyyn tälle jampalle.

Vierailija
25/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim tätä kuvaparia tuolla fitfarmilla ihmettelin. Tämä on kyllä mies, mutta en nyt tähän hätään löytänyt yhtä hyviä naisten kuvia. https://images.app.goo.gl/mQw4SkfpskjMMceT9 

Vierailija
26/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen läski ja olen kuukauden verran nyt laihduttanut ja etsinyt netistä kaikenlaisia ennen/ jälkeen -kuvia. Kävin Fitfarmin sivuilla ja suurin osa siellä olikin ihan hyvän näköisiä jälkeen-kuvissa, mutta sitten siellä oli myös niitä, jotka ovat kiinteyttäneet jostain 55 kilosta 50 kiloon ja niissä kuvissa oikeasti ihmettelin, miksi kropalle on menty tekemään tuollaista ja vielä nähty vaivaa sen eteen. Se oli joku superfitness-tehotreeni, käykääs katsomassa. 

Varmaan siksi kun ne tykkää sellaisesta. Ehkä aikovat kisata tulevaisuudessa jossain fitnesslajissa, kuka tietää.

Niin, minä sanoinkin, että minä ihmettelin itsekseni. Kyllä minä nyt sen tajuan, että joku kai tuosta tykkääkin, mutta omaan makuun en vain tajunnut, mikä siinä nyt oli sitten niin hienoa, että maksaa kalliista valmennuksesta ja rääkkää itseään. 

Mitä ihmettelemistä siinä oikein on? :D ei se "rääkki" ole kamalaa, olen itsekin vetänyt itseni aikoinaan tiukkaan kuntoon treenillä ja oikealla ruokavaliolla. Ei siinä tarvitse "rääkätä" itseään, söin kuin hullu ja treenasin paljon. Toki jos ei vain tykkää liikkua ja syödä ohjeen mukaan niin se voi olla sitten rääkkiä. Kaikki eivät kuitenkaan asioita näin koe eikä siinä ole mitään ihmettelemistä. 

Vierailija
27/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä riippumatta, on sairasta että ylipainoa ihannoidaan. Ei ole mitään positiivista olla ylipainoinen sisäelimet liiallisen kehonrasvan peitossa.

Nämä kommentoijat käytännössä edistää ihmisten epäterveellisyyttä.

Yritätkö sanoa, että fitness-elämäntapa olisi terveellinen? Sehän vasta sairasta onkin. 

En yritä. Eihän tuossa kommentissa puhuttu mitään fitness-elämäntavasta, vaan ylipainosta ja sen epäterveellisyydestä.

Fitness-elämäntapa ei varmasti ole optimaalisin terveyden kannalta. Mutta tuossa kuitenkin oli puhe siitä ylipainosta.

Vierailija
28/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettelemistä siinä oikein on? :D ei se "rääkki" ole kamalaa, olen itsekin vetänyt itseni aikoinaan tiukkaan kuntoon treenillä ja oikealla ruokavaliolla. Ei siinä tarvitse "rääkätä" itseään, söin kuin hullu ja treenasin paljon. Toki jos ei vain tykkää liikkua ja syödä ohjeen mukaan niin se voi olla sitten rääkkiä. Kaikki eivät kuitenkaan asioita näin koe eikä siinä ole mitään ihmettelemistä. 

Tuohon laitoin kuvaparin linkin esimerkiksi. Minusta tuo ensimmäinen kroppa on ihan täydellinen, mutta sitten se on haluttu treenata vain tuollaiseksi muhkuraiseksi ja loppujen lopuksi kokonaisvaikutelmaan ei ainakaan minun silmääni noissa ole juurikaan eroa, kun pistetään paita päälle. Eikä ilman paitaakaan esteettisesti näissä ole kovinkaan suurta eroa. Ihmettelen vain, mitä iloa noista muhkuroista on, kun tasaisempanakin näyttää tosi hyvältä. 

Vierailija
29/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne muuttuu fitnesnaisiksi niin sit ymmärrän. Onhan se ihan kauhea sellanen nollan rasvaprosentin tyyppi, jolla on naama juonteilla ja rinnat kadonneet...

No kyllähän se nollan rasvaprosentin tyyppi on ollut haudassa jo aika pitkään :D Eiköhän noilla lavalla olevilla fitnessmimmeillä ole vielä sellainen n. 15% rasvaprosentti yhä. Miehet voivat mennä äärimmillään alle viiteen. Hulluahan se on.

Vierailija
30/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanoit, että söit kuin hullu ja treenasit paljon. Mitä muuta se on kuin rääkkiä? Minun on vaikeaa työssäkäyvänä normaaliarkea elävänä ihmisenä ymmärtää, että jollekin normaalielämä on parsakaalien punnitsemista ja rahkapurkkien aikatauluttamista. Sitähän tuo vaatii. Se on kaukana ihan normaalista terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta. 

Vierailija
31/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa soittaa pianolla Beethovenia? Eikö Ukko Nooa riitä?

Vierailija
32/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä riippumatta, on sairasta että ylipainoa ihannoidaan. Ei ole mitään positiivista olla ylipainoinen sisäelimet liiallisen kehonrasvan peitossa.

Nämä kommentoijat käytännössä edistää ihmisten epäterveellisyyttä.

Yritätkö sanoa, että fitness-elämäntapa olisi terveellinen? Sehän vasta sairasta onkin. 

En yritä. Eihän tuossa kommentissa puhuttu mitään fitness-elämäntavasta, vaan ylipainosta ja sen epäterveellisyydestä.

Fitness-elämäntapa ei varmasti ole optimaalisin terveyden kannalta. Mutta tuossa kuitenkin oli puhe siitä ylipainosta.

Minä oletin, että kun tässä ketjussa kai verrattiin ylipainoa ja fitness-maailmaa ja tämä vastaaja vain halveksui ylipainon ihainnointia, hän olisi tarkoittanut, että se fitness olisi sitten terveellisempää. Eihän tässä kukaan ole ylipainoa ihannoinutkaan, vaan on ainoastaan sanottu, että ylipainokin on joskus kauniimpaa kuin fitness. 

Vierailija
33/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. En missää vaiheessa sanonut, ettei kukin saisi tehdä kropalleen mitä itse haluaa. Ihmettelen vain, onko tuo tosiaan joidenkin mielestä niin kaunista, että löytyy motivaatiota siihen. 

Vierailija
34/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin sanoit, että söit kuin hullu ja treenasit paljon. Mitä muuta se on kuin rääkkiä? Minun on vaikeaa työssäkäyvänä normaaliarkea elävänä ihmisenä ymmärtää, että jollekin normaalielämä on parsakaalien punnitsemista ja rahkapurkkien aikatauluttamista. Sitähän tuo vaatii. Se on kaukana ihan normaalista terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta. 

Tässä se taas nähdään miten eri tavoilla ihmiset kokevat asiat. En kokenut sitä rääkkinä, se oli oikeasti hauskaa. Kävin silloinkin töissä ja kotona oli aina ne normaalit kotityöt. Ruoat voi tehdä etukäteen ja treenaamaan ehtii kyllä hyvin. Harmi että piti jättää salilla kovaa treenaaminen kun laji vaihtui.

Siitä päästään myös siihen miten ihmiset pitävät erilaisista asioista, jonkun mielestä on varmasti ihan vtun typerää että käyn nykyään salin lisäksi hakkaamassa ja kuristamassa ihmisiä. Vastavuoroisesti myös minua lyödään, heitellään ja kuristetaan ja se on hauskaa. Jonkun muun mielestä ei ehkä ole.

Vierailija
35/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Breaking news: kaikki eivät pidä fitnessvartaloista.

Liika on liikaa sekä läskin että lihasten kanssa.

En ole nähnyt yhtäkään tällaista juttua, jossa se nainen olisi muuttunut liian lihaksikkaaksi. Sellainen liika lihaksikkuus on ensinnäkin lähes mahdotonta, ja ihan sukupuolesta riippumatta, ellei ole steroideilla.

He ovat vain hoikistuneet ylipainosta normaalipainoiseksi. Ja siitä sanotaan "ennen näytti paremmalta". Yeah right.

Se, mikä on liian lihaksikas, onkin makuasia. Jos sinä et ole sellaista juttua nähnyt, niin joku muu on kyllä voinut nähdä, vaikka ihan samat jutut olette katsoneet.

Minun makuuni naisen pitää olla pehmeä mutta ei löysä. Kovin lihavalla on löysää löllöä, kovin laihasta puuttuu pehmeys ja ryhti voi silti olla löysä. Fitnesstyypit eivät ole löysiä, mutta pehmeys on ainakin poseerauskuvissa tipotiessään. Ei niitä lihaksia ehkä liikaa ole, mutta ne on pingotettu rumasti näkyville.

Sellainen normaali reipas jonkin verran liikuntaa harrastava kaikkiruokainen mutta ei ruoalla lohduttautuva nainen on paras. Ei silloin haittaa vaikka vaaka näyttäisi muutamaa liikakiloa, kunhan niitä ei ole liikaa ja alla on kuitenkin lihakset pitämässä olemusta ryhdikkäänä, ja nainen lähtee mielellään lenkkiseuraksi eikä välttele fyysisiä ponnistuksia.

Vierailija
36/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään miten eri tavoilla ihmiset kokevat asiat. En kokenut sitä rääkkinä, se oli oikeasti hauskaa. Kävin silloinkin töissä ja kotona oli aina ne normaalit kotityöt. Ruoat voi tehdä etukäteen ja treenaamaan ehtii kyllä hyvin. Harmi että piti jättää salilla kovaa treenaaminen kun laji vaihtui.

Siitä päästään myös siihen miten ihmiset pitävät erilaisista asioista, jonkun mielestä on varmasti ihan vtun typerää että käyn nykyään salin lisäksi hakkaamassa ja kuristamassa ihmisiä. Vastavuoroisesti myös minua lyödään, heitellään ja kuristetaan ja se on hauskaa. Jonkun muun mielestä ei ehkä ole.

En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat. Jos se oli ihan piece of nakki eikä häirinnyt normaalielämää mitenkään, miksi sinun piti kuitenkin lopettaa, kun se oli vain hauskaa. Olisihan se mennyt siinä toisen lajin sivussa, kun ihan hyvin ehtii kaiken. 

Vierailija
37/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että nuo iltalehtien kommenttiosioihin kirjoittelevat tuppaavat muutenkin olemaan vähemmän älykästä kansanosaa.

Vierailija
38/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapullat ovat vastenmielisen näköisiä, mikä on yleisesti hyväksytty normi ja truismi, mutta toisaalta myös fitnessmuumiot (pernilla bökkermanit ja kumppanit) ovat kaiken luonnolisuutensa menettäneitä ihmisriepuja. Marsillaisen värisiä, kuivia ja kehon homeostasia täysin epätasapainossa. Toisin sanoen rummoutuneet eli nuorena jo vanhentuneita ja siksi niin groteskeilta näyttöviä. Hyvää päivänjatkoa kaikille palstalaisille :)

Vierailija
39/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. En missää vaiheessa sanonut, ettei kukin saisi tehdä kropalleen mitä itse haluaa. Ihmettelen vain, onko tuo tosiaan joidenkin mielestä niin kaunista, että löytyy motivaatiota siihen. 

Onhan se aivan mieletöntä itsensä haastamista uudella tasolla ja lopputulos näkyy peilissä. En ihmettele yhtään

Vierailija
40/51 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No en osaa muuta sanoa kuin että jos haluaa laihtua ja varsinkin jos sen oikeasti tekee, pitää kasvattaa nahka sille mitä ympäristö seuraavaksi tekee. Miehet ihailevat ja naiset vihaavat niin p--keleesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän